Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1368
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Har drevet med graffiti en liten stund nå og føler jeg mestrer bubble letters og ting innenfor det. men når det kommer til wildstyle er jeg helt lost. har dere noen tips evnt tutorials ? sliter med å finne tutorials
Tror du de brukte tutorials i bronx på 80tallet?
Sist endret av Dr Dizzy; 23. mai 2011 kl. 01:33.
Kopir wildstyles du finner på nettet og etterhvert greier du å lage noe eget.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dr Dizzy Vis innlegg
Tror du de brukte tutorials i bronx på 80tallet?
Vis hele sitatet...

Så lever vi i 2011 nå da.
Prinsippet er det samme, klarer du ikke finne på det selv, så er det ikke ditt verk. Inspirasjon er bra, men å kopiere fra tutorials blir jo det same som å bruke koder for å runde et spill...
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Trådstarter
jeg trenger bare tutorials til å komme igang ikke å kopiere det de gjør.
Wildstyle kommer med utviklingen etter hvert som du blir mer stødig på bokstavene. I starten er det vanlig å se hver bokstav for seg selv, men etter hvert får man føling på å se hver bokstav som sammensetninger av former.

For å få inn naturlig og personlig wildstyle må du rett og slett begynne med helt basic straight-letters til du etter hvert begynner å se hvordan du kan koble de sammen i hverandre.
Tegn noe du selv aldri hadde trodd du kunne tegne, spray det, tadá!
Uansett, wildstyle er kult, men utrolig played out. Du skal gjøre det jævlig gjennomført for at det ikke bare skal bli kjedelig..

Finn din egen stil istedet, prøv å lage noe originalt og morsomt, det er det det handler om!
Du må mestre bokstaver før stil.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Trådstarter
Hehe gode tips her, stilen min er for det meste bubble og sånne ting men wildstyle tror jeg jeg lærer etter hvert som fetter sier.
For inspirasjon, skjekk ut www.daim.org