Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2442
Noen som veit hvordan utvalget på Kem er? iforhold til nettet.

Tenker da på spraymaling og tusjer.
Sist jeg var der hadde de ikke noe større utvalg enn det de har på nettet, var egentlig ganske lite utvalg av diverse farger på Cans hvertfall.
Men er jo ikke eneste spray shoppen i Oslo heller da.
hmm, ok. da er det like greit å kjøpe på montanacans.net da, liten vits å stikke ditt hvis utvalget er så som så..
Skulle vært flere graffiti vennlige butikker i Oslo/Østfold.
Det er rimelig bra utvalg spør du meg, mange hyller fulle av belton i forskjellige farger.
Tja, da får jeg vurdere om jeg stikker inn ditt da. Veit noen om det er spray butikk i Østfold? Shet å stikke så langt hver gang man trenger noe.
Hadde vært fantastisk å startet opp noe i Østfold! Nærmere sagt Frexta. Men spørs om noe slikt hadde godt rundt i det helle tatt
Oslo Farge og Tusj ligger ved Carl Berner. De fører Montana og Molotow bl.a.
Sitat av Passe fjern Vis innlegg
hmm, ok. da er det like greit å kjøpe på montanacans.net da, liten vits å stikke ditt hvis utvalget er så som så..
Skulle vært flere graffiti vennlige butikker i Oslo/Østfold.
Vis hele sitatet...

Dra til Oslo tusj & farge på Carl Berner. Ligger nesten ved rimi (bare en kiosk imellom).
Kem har alt av belton, men det er dyrt. Oslo tusj og farge er en del billigere.
Ok, da høres det ut som Oslo tusj og farger er en bedre ide. Noen som veit om de har spesielle åpningstider i påskeferien?
Sitat av Passe fjern Vis innlegg
Ok, da høres det ut som Oslo tusj og farger er en bedre ide. Noen som veit om de har spesielle åpningstider i påskeferien?
Vis hele sitatet...
Du får sjekke https://www.facebook.com/OsloFargeTusj , eller ringe de på nr som står på siden der.
Så ikke noen åpningstider for vell vente til nærmere påske og se. Tusen takk for all hjelpen!