Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2411
Hei. Var litt usikker hvor jeg skulle poste denne tråden så tok bare dette forumet siden det var nærmest temaet. Har planlagt en tur til Mallorca i sommer, så vurderte jeg å ta tatovering der nede. Er det noen her som har kjennskap til gode tattovører eller gode tattoveringsstudio der nede?

Takk for svar.
Sitat av LurifaxXx Vis innlegg
Hei. Var litt usikker hvor jeg skulle poste denne tråden så tok bare dette forumet siden det var nærmest temaet. Har planlagt en tur til Mallorca i sommer, så vurderte jeg å ta tatovering der nede. Er det noen her som har kjennskap til gode tattovører eller gode tattoveringsstudio der nede?

Takk for svar.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke noe kjennskap til tattovører eller tattoveringsstudio, men jeg har kjennskap til tatoveringer som blir tatt i varmerestrøk.

Det er ikke noe jeg vil anbefale med mindre det er siste dagen/kvelden før dere drar hjem til Norge igjen. Tatoveringer som blir tatt i syden mister alltid litt farge, og den blir missfarget mtp. sola & saltvannet.

En liten tanke bare!
Man kan ikke sole seg eller bade på 4 uker etter at man har tatt tattis, så anbefaler deg heller å ta tatoveringen i Norge. Er ofte litt høyrere standard på hygiene og sånt her og.
Sitat av Kålroten Vis innlegg
Man kan ikke sole seg eller bade på 4 uker etter at man har tatt tattis, så anbefaler deg heller å ta tatoveringen i Norge. Er ofte litt høyrere standard på hygiene og sånt her og.
Vis hele sitatet...
Dårlige og gode tatoveringsjapper fionnes det over alt, også i Norge. Og man kan ta den dagen før man reiser. MEN jeg sjekket rundt for å tatovere meg på grand canariam, en sort tribal på ca 6-7x6-7 cm kostet rundt 200 euro rett utenfor playa del ingles, det virket som de hadde hygienen i orden der jeg sjekket hvertfall.
Midt i sentrum av palma ligger det en tattoo shappe, gjemt i sett "senter", under en headshop, eid av Mallorca mc. De er dritflinke Men han ene karen trua for så vidt å drepe meg hvis jeg ikke kjøpte amf av han... "If you don't buy this you put our buisness in jeoperdy." bla bla..

Spør etter tattooveringssjappa der MC mallorca henger.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Martinsh Vis innlegg
Midt i sentrum av palma ligger det en tattoo shappe, gjemt i sett "senter", under en headshop, eid av Mallorca mc. De er dritflinke Men han ene karen trua for så vidt å drepe meg hvis jeg ikke kjøpte amf av han... "If you don't buy this you put our buisness in jeoperdy." bla bla..

Spør etter tattooveringssjappa der MC mallorca henger.
Vis hele sitatet...
og dette anbefaler du? jeg hadde ikke gått på den en tattoo sjappe uansett hvor flinke de var om du trua meg til å kjøpe dop..