Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1045
Hei!

Er på leting etter en über side med masse lyrics/undertekster...
Har brukt Lyrics.com og metrolyrics.com vel og lenge.

Poenget er at jeg samler på bra/gode/fantastiske sangtekster.(Ikke spør hvorfor)
Sluttet med lyrics.com etterhvert, pga de gjorde slik at man ikke kunne kopiere teksten lengere.

Så fant jeg metrolyrics, der kunne man kopiere, ble lettere å kopiere det inn i et Word dokument å skrive det ut, for å så skrive det for hånd etterpå.

Men for noen uker siden har de også sluttet med at man kunne kopiere teksten >.<


Så nå er jeg på utkikk etter en über bra lyric side som lar meg kopiere teksten og lime den inn i et word dokument el.

Det er et pluss om siden har en god del "underground" artister med, er ikke mange sider som har det men det må ikke være det... Hadde bare vært et pluss.

Takker for svar
www.google.com

"artistnavn" + "Sangnavn" + "lyrics"
google "sangnavn" + lyrics = profit!

edit: slått på målstreken
Sist endret av VivaLatrina; 3. september 2009 kl. 20:27.
Om du vil ha én enkelt side å forholde deg til så er vell letssingit.com best. ellers, den metoden ejg iverttfall bruker, og fungerer kjapt er vell som de andre sier. google " title + artist + lyric"
Ah, aldri tenkt å bruke google til dette, må testes
hvis det er heavy metal/rock du hører på liker jeg darklyrics.com
Sitat av elirdir Vis innlegg
hvis det er heavy metal/rock du hører på liker jeg darklyrics.com
Vis hele sitatet...
Seriøst, takk for denne!

Er nesten ingen som har Lyrics til slik musikk:P

Men jeg hører på alt, men noe er vanskelig å finne lyric til:P
Darklyrics funker for meg.

Men kommer jo an på hva slags tekster.
Jeg liker denne siden: http://www.songmeanings.net/

Her kommenterer folk hva de tror teksten betyr osv... Synes det er ganske bra. Også kan du kopiere teksten...
Takker, den var virkelig bra!

Fant www.songlyrics.com

Ganske bra side det også