Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1026
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Okai, saken er at jeg sitter her og skal leke litt med å skinne windows xpen min... Greit nok. Men hver gang jeg skal velge bakgrunnsbilde må jeg inn på browse knappen, og så må jeg bla igjennom der. Er det noen måte å sette "standard" mappa som desktop properties skal vise bakgrunner fra??
Hvis noen skjønner..
Totto
Better than thou.
Options --> Preferences --> Set skins directory (helt nederst på midten omtrent.)
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
Carlo: Options --> Preferences --> Set skins directory (helt nederst på midten omtrent.)

Hvor er det her hen??
Jeg finner ingenting....
Totto
Better than thou.
Aiaiai! Jeg legger meg langflatt ut. Trodde det sto winamp, ikke windows! Tabbe!! Dreit meg ut totalt.. Sorry mac
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
greit mann, det ordner seg
Takk anyway
Totto
hmm.. er det ikke sånn at den lista består av bildefiler som ligger i windows root folder da? altså: lite trolig configurerbar
muligens et eller annet sted i registryet?
carlo:
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Søk etter "cwindows\web" (Så klart er c den stasjonen windows ligger på) i registreret eller no, er vel ikke så mange treff der tenker jeg siden den antakelig kun brukes for bakgrunner. Så bytter du den ut med et valgfritt directory.

Mulig dette funker....
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
Den er grei...Noen som veit hvordan jeg setter at explorer vinduet skal være maksimert når jeg åpner det? Det har plutselig bare forblitt i ett mye mindre format. Det hjelper ikke uansett hva jeg drar i, eller trykker på...
Totto
står i registryet det og. har sett de før, husker ikke hvor, gidder ikke lete nå...
funker det ikke å maximere? eller er den ikke maximert nå du åpner'n igjen?