Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 835
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Gjelder garantien fortsatt som vanlig? Hva om jeg har med PCen og kvitteringen til Ekjøp/Expert/w/e så spør de om legitimasjon, er jeg da screwed?

For jeg mener private kjøp hvor kvittering på produktet følger med og garanti fortsatt gjelder, skal det bli noe særlig problem?

Hva om jeg må feks sende den inn, så sendes den til hans adresse når garantisaken er over FEKS.

Vet noen noe mer? Har søkt uten å helt lykkes eller få et godt nok svar.

-Dennis Nerdy
Jeg har selv kjøpt ting brukt og måtte reklamere for det. Ble ikke spurt om noe legitimasjon. Informerte i disken da produktet ble levert inn at jeg kjøpte det brukt. Dette har vert hos elkjøp.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Trådstarter
Sitat av KingFezz Vis innlegg
Jeg har selv kjøpt ting brukt og måtte reklamere for det. Ble ikke spurt om noe legitimasjon. Informerte i disken da produktet ble levert inn at jeg kjøpte det brukt. Dette har vert hos elkjøp.
Vis hele sitatet...
Dette er et engangstilfelle hos en salgsgigant som dette produktet ikke tilhører. Dette er kjøpt fra Komplett.no
garantien følger produktet, så det spiller ingen rolle hvem som eventuelt leverer det inn så lenge man har kjøpsdokumenter.

her kan du lese litt om garanti og reklamasjonsrett greit forklart

https://www.elektronikkbransjen.no/a...rantier/373614
Sist endret av mr.roundtree; 16. september 2018 kl. 17:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.