Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 699
I ca. 2 uker nå så har jeg inntatt 2 mg x 3 Rivotril daglig. Men idag så må jeg ta en urinprøve for å bevise min edruelighet.

Jeg har allerede drukket massevis av vann og urinen er nå nærmest gjennomsiktig.
Jeg har også drukket litt grønn te. Vil grønn te og det å drikke store mengder vann kunne føre til enten en falsk negativ eller at jeg må ta en ny urinprøve?

Målet er å enten få urinprøven gjort til en falsk negativ eller forurense den på en måte slik at den må tas på nytt.

Noen gode tips?
Å helle i såpe er ikke spesielt aktuelt, så sant ikke shampoo, balsam eller Dr. Greve Dusjgele er aktuelt uten at det merkes.

Hvordan er det med Nurtridrink Næringsdrikk? Kanskje den med Appelsinsmak (juice style)?

Noen ideer?
Sist endret av Who?; 13. september 2018 kl. 18:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du er nok dessverre rimelig fucked.
Å tynne ut urinen masse gir bare ugyldig/positiv prøve og du må pisse igjen.

Ingen å låne litt ren urin av?
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Ingen å låne litt ren urin av
Vis hele sitatet...
Dessverre ikke.