Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1942
Har prøvd speed mange ganger, opp til 4 gram på under ett døgn å jeg blir ikke rusa eller ekstra våken på øynene,ikke sosial,ikke pratesyk eller rastløs.kun våken om natta å kjeder meg.
Har det noe med ADHD min å gjøre?
Vil methamfetamin kunne virke på meg? Hvor mye mer «sparke» meth i forhold til vanlig fart?
Den som bare er der
Ganske normalt vil jeg påsto om du bruker relativt ofte. Om du ikke får bygget opp dopamin lagrene før neste bruk, får du ikke godfølelsene og tweaker bare og lurer en fort inn avhengighet.
Nei, aldri brukt amf før...

Eller 3-4 ganger i hele mitt liv.
Tenkte om adhd hadde innspill? Å om det er verd eller håp om rus med meth
Sist endret av Shanti000; 4. august 2018 kl. 04:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Det er vertfall ikke pga adhd nå vet jeg ikke hva en medisinsk dose ligger på men er vell max 20mg det skal hjelpe deg å fokusere på 1 ting uten å bli distrahert og hvis du tar 4g på en dag bør du føle noe rus hvordan tar du det snorter eller dropper? Siste jeg kommer på er at det kan vær dårlig kvalitet men da er vi tilbake til 4g på en dag burde funke litt vertfall. Hvordan er stemmningen når du/dere tar. Jeg liker speed best når vi kun er med andre som speeder eller vertfall prøvd det. For da kan man sleppe håret løst og dele rusen med andre uten å bli sett ned på/dømmende buzzkillers

Kan det hende du forventer litt mye av speed? Er kanskje litt placebo som spiller inn. Prøvde lsd her om dagen ganske skuffa/underhvelma i begynnelsen. Men senere i rusen kunne jeg skjønne mer av sjarmen dens. Må bare lete etter effekten hvis den ikke faller i fanget på deg kanskje. Er hvertfall ikke sunt å bøtte på seg 4g på 1 dag. Hvor lenge var du våken da om jeg tørr å spørr også brukte du noe rus for å slå av speeden?

(Jeg har vertfall den psykotiske speed typingen no der alt ser så rotete ut )
Sist endret av Cobra1; 4. august 2018 kl. 06:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det har uten tvil noe med produket du har skaffet deg. RavnX har også et godt poeng. Det fins 3 typer speed i Norge. Amf, Meta og Ice. JAA det kan diksuteres også da Amf fks har litt meta i seg. Mens Ice er meta om jeg ikke tar feil. Bare i krystalisert form. Thaiene i Oslo røyker jævla mye av det

4 gram speed på et døgn da haha kan jeg love deg at det er jæææævelig dårlig varer du har brukt
Sist endret av rorleggern; 4. august 2018 kl. 13:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er vell neppe bare meg,men er det sykt dårlig tillgang til bra saker for tiden? Husker tydelig i mine"gamle dager" da jeg brukte litt fra å til for å ruse meg/få fart på saker..husker tydelig å lukten av det! Men i DAG...har vært borti i det/de siste årene mye rare greier...brunt,gult rosa/næstten i grenseland flytende..værtfall sykt klissete(å det var av den bedre sorten) å de andre fargede har en tydelig snodig lukt...langt ifra slik jeg husker at speed skal lukte!! (en som mente at det var rottegift i de gul/brune..om det kan stemme,er jo det bare heeelt messed up!!!:/ )Av å til kommet over noe som lukter "greit" men dagen etter så er det luktfri å dårlig funk..åsså sett helt kvit(slikt jeg var vandt til) men som en klump! Å den luktet ikke en dritt,å funket alldeles ikke!!:0
4 Gram speed på en kveld??
Skyter du, eller snorter/dropper det?
Tror du skal revurdere butikken du handler fra.
Folk med ADHD blir speeda dem også av amfetamin, på lik linje som andre folk.
Jeg kunne bli jævli inneslutta, å ble skjeldent sosial av meg, likte best å sitte å koke alene, lese news, spille gitar, spille stupid games på pc etc.
Høres ut som at du har fått tak i 4g bakepulver
▼ ... over en måned senere ... ▼
Snorter. Har prøvd sprøyte men det funka ikke. Kompisene mine var totalt speeda, kan zypreksen «spise» opp speeden? Så e d jo lang halveringstid på zyprexa