Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 743
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en veldig svak men behagelig rus, som gir energi. Men hadde forventet mye mer, og gidder ikke sløse med fler piller (har ingen craving eller fristelse heller) og alkohol fortrekker jeg kun i små mengder uansett. Men tiltross for at jeg har naturlig toleranse på alt overnevnte, så syns jeg det er litt rart at rusen ikke er mer "mentalt" tilstede fremfor kun kroppslig (avslappet men "tiltaksfull"). Har tatt 15 mg imovane, 5 mg stesolid, 10 mg rivo og drukket 3 pils. Tok også 50 mg tramadol pga smerter/stiv nakke forårsaket av dårlig ligge stilling.

Er godt vandt med alt det overnevnte, men er ikke noe misbruker eller ukentlig bruker av noen av disse rusmidlene. Og selvsagt er folk individuel, men tiltross skulle man nesten tro at man hadde fått en større rus effekt? Vil også tilføye at alt er norske apotek varer, og at en kompis jeg har på besøk (som er edru utenom noen få pils) selv sier at han ikke hadde reagert om jeg satt slik i en familie sammenkomst.. Vet ikke helt hva jeg vil ha svar på sånn sett, men det er frustrerende, for lageret og pengene er begrenset. Og ikke minst forhåpningene en har, går rett i vasken.. teorier?
Dette er jo høye doser med forskjellige medikamenter som alle på et vis virker beroligende på nervesystemet. Eneste jeg kan komme på som naturlig forklaring - ut ifra det du skriver - er toleranse.