Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1977
Operativsystem: Android 6.0

Lurte på om det er mulig å hacke instillingene slik at det går an å justere sortnivå på skjermen, den er litt for mørk sammenlignet med min gamle mobil. Altså svart er veldig svart...

På monitorer før hadde en brightness og kontrast, men nå går det bare å justere kontrasten (som de kaller for brightness)

Prøvte meg på noen programmer i app store, men måtte betale for dem noe jeg ikke gidder... lurte på om det var en tveak jeg kunne gjøre i selve operativsystemet som var permanent. Gjelder en ny HUAWEI telefon Y6...
Er ikke meningen at svart skal være svart?
Trådstarter
Er vel en vanesak egentlig. Er bare justert litt langt ned i forhold til den gamle mobilen jeg var vant med. Men lurte på om det var mulig å hacke systmet og justere dette litt lavere.
Så, istedenfor svart vil du ha mørke-grått?

Jaja, hver sin smak.
Trådstarter
Neeeeei, sier bare at svart er for svart og drar med seg litt informasjon i gråtonene. Derfror ville jeg dra det opp...
Det er fullt mulig å ha for mye svart, slik at detaljer i mørke skjermbilder rett og slett forsvinner. Det er ganske nomalt å justere sånne innstillinger.

Dessverre må det ofte root og custom ROM til for å få tilgang til instillinger som eventuelt ikke er der på stock ROM. På min Moto G5 er det en instilling som hetter "color mode", kan det være noe? Ellers har ikke jeg heller flere muligheter på 6.0.