Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 640
Hei, satte meg ned og leste på vg helt til jeg kom over denne: http://e24.no/makro-og-politikk/naa-...-laan/20143797

Hvordan skal det være mulig for unge folk å kjøpe seg egen bolig, når det nå skal kreves 15% egenkapital? Med full BSU så kan man KANSKJE få råd til et falleferdig oppussingsprosjekt, hvis man er heldig! De kan jo selvfølgelig øke BSUen, men igjen blir jeg bare sittende hjemme i kjelleren til mor mens jeg sparer og råtner bort frem til jeg blir 30.


Noen der ute som sliter med å få lån/få seg bolig? Tenkte dette kanskje kunne være et interessant diskusjonstema (som sikkert har vært oppe en del ganger før i andre tråder )
Jeg har omtrent 153,- kroner på konto og lav inntekt, tviler på at jeg får noen som helst lån. Men da vil jeg ikke eie en bolig, vedlikehold og ansvar for å passe på en bygning som kan falle i verdi er ikke så fristende.