Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1382
Jeg fant dette bildet når jeg drev og søkte litt info her om dagen. Jeg ville gjerne vite mer om hvorfor dua kom ut ifra ett egg, men jeg har ikke funnet noen gode svar

Noen som veit mer om dette og har lyst til å dele det med oss??
Sitat av rAgIfOlO Vis innlegg
Jeg fant dette bildet når jeg drev og søkte litt info her om dagen. Jeg ville gjerne vite mer om hvorfor dua kom ut ifra ett egg, men jeg har ikke funnet noen gode svar

Noen som veit mer om dette og har lyst til å dele det med oss??
Vis hele sitatet...
mest show, Egget forestiller verden som nevnt i artikkelen, mens duene symboliserer fred.

Tror det bare er det de fant på for showet, er jo litt overaskende med en svær due som kommer ut av "egget". så ja, show.
Sist endret av F4celess; 17. januar 2012 kl. 18:01.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
hva? det står jo under bilde?
hva mer vil du vite?
Sitat av Ignifer Vis innlegg
hva? det står jo under bilde?
hva mer vil du vite?
Vis hele sitatet...
har lest det som sto under bildet men det må da vil finnes en mer detaljert grunn for hvorfor duene skulle komme ut av et egg malt som en jordklode??
Send en epost til Bentein Baardson, han som stod bak åpningssermonien.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Sitat av rAgIfOlO Vis innlegg
har lest det som sto under bildet men det må da vil finnes en mer detaljert grunn for hvorfor duene skulle komme ut av et egg malt som en jordklode??
Vis hele sitatet...
Når OL ble startet opp igjen 1894 ble det av mange trukket frem som et fredsbevarende prosjekt hvor land skulle konkurrere mot hverandre gjennom idrett og ikke gjennom krig. Lekene har opp gjennom årene hatt ulikt fokus på fredsaspektet, men det har aldri helt forsvunnet. Dette bilde illustrer det på en ganske god måte
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Duene kommer jo ut fra ett egg fordi duer kommer ut fra egg....
synes hele greiene er ganske innlysende jeg, menmen!
Da har jeg blitt litt klokere på det her Er det mer jeg lurer på så finner jeg frem en bok og finner det that way