Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 6980
Jeg har lyst til å prøve ut å blande noe beroligende, med alkohol. Men dette har jeg aldri prøvd ut før, så derfor er jeg veldig usikker på hva jeg burde gjøre/ikke gjøre. Eller om det er i det heletatt noe å prøve ut.

Er heller ikke kjent med tabletter i det heletatt og det sterkeste jeg har tatt av en tablett jeg har tatt er en Ibux.

Av tilgjengelighet har jeg:

Sobril 10mg
Imovane 5mg
Voltaren 50mg

Hva slags rus kan jeg forvente meg? Burde jeg heller kutte ut alkoholen? Vil jeg kunne kontrollere meg selv innen en viss grense?

Finnes sikkert drøssevis med lignende tråder som kan svare meg på dette, men jeg lager en selv.
Har bare prøvd Imovane, men du skal være veldig forsiktig med å blande det med alkohol. En pille og en sixpack gir digg rus, men den ene gangen jeg gjorde det huska jeg sånn sa 2 sekunder av de 2-3 timene jeg var stuka. Mista også telefonen min, og jeg aner ikke hvor jeg har vært så letinga ble litt trasig :P Men første gangen ville jeg satsa på uten alkohol.
Vil anbefale deg og ikke blande beroligende medikamenter og alkohol! Blir veldig vanskelig og styre seg selv for mange noe jeg har sett og opplevd på folk som blander alkohol og rivotril/voltaren/sobril/truxal osv.. Har selv sittet flere ganger med en kraftig blackout fra dagen før pga blandingen, men prøv heller og kansje bare ta halvparten av pilla først også vent 30-60 min før du kaster på ny ?
Har kun hørt om Imovane/alkohol.

Blackouts er visst veldig vanlig og anbefalles ikke. Rusen er visst heller ikke mye å skryte av etter hva jeg har fått med meg. Blir visstnok bare superloca og kan finne på mye halvdumt.
Sobril og 2-3 øl
▼ ... flere år senere ... ▼
2 Sobril, 6 øl, to imovane... Merker ikke en dritt. Jeg er ei jente på 22 år, vekt på 60 kilo og ukjent med "missbruk". Føler meg full, ikke noe annet.... Hadde håpet på å få en god natt søvn.
Har mixa piller og alkohol et utall ganger.Endte ofte opp med å bli veldig sliten,og kastet opp mange ganger.Det har for det meste vært diverse b-preparater.Vil heller anbefale deg til å drikke bare alkohol en kveld og ha det gøy.Spar pillene til dagen derpå.
Med alle de stygge bivirkningene og forsiktighetsreglene det er på Voltaren hadde jeg ikke spist det om jeg fikk betalt for det.
Sist endret av KjellFresh; 12. oktober 2014 kl. 17:30.
Eneste mixen her som jeg ser på som givende er Sobril+alkohol. Men da i små doser. Blir avslappet og i fin form av noen få sobril pluss noen halvlitere. Viktigste er at du drikker sakte og kontrollert. Imovane+alkohol kan du bli ubehagelig ruset på. Ender opp med å tryne overalt og stuke bort hele rusen, om du ikke har toleranse. Ikke det at Imovane er sterkere enn Sobril men du blir bare totalt ape av det om du bruker det feil.

Som KjellFresh sier synes jeg Voltaren har for mange bivirkninger til å missbrukes. Men det får du nesten finne ut av selv, aldri prøvd å ruse meg på de.
NSAID, konvensjonelle (søkeinput voltaren)
Alkohol (søkeinput etanol)
Klinisk konsekvens:
Økt risiko for ventrikkelerosjoner og -blødning, fremfor alt ved inntak av større engangsdoser etanol, samt ved regelmessig bruk av etanol over tid.

Zopiklon N05C F01 (søkeinput imovane)
Alkohol (søkeinput etanol)
Klinisk konsekvens:
Økt risiko for sedasjon. Økt toleranse for zopiklon i etanolfrie perioder hos alkoholikere, misbruksproblematikk.

Benzodiazepiner (søkeinput sobril)
Alkohol (søkeinput etanol)
Klinisk konsekvens:
Økt risiko for sedasjon. Mulig risiko for paradoksale effekter. Økt toleranse for benzodiazepiner i etanolfrie perioder hos alkoholikere, misbruksproblematikk. Større mengder etanol reduserer krampeterskelen.

Altså, du blir veldig trøtt, kan få blødninger i mage/tarm og du kan få epileptiske anfall.
Da er det vel artigere å bare drikke?
Voltaren kan du bare glemme å få noen rus av. Ligger i samme gate som ibuprofen/iBux.

Resten funker. Særlig imovane.