Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2085
Hallo
Er det noen her som kan tipse meg om en god tattoovør i Bergen? Kan være litt utenfor bergen også.
Har mange tattoer på armene som er tatt privat. Og mye som symboliserer min kriminelle fortid.
Dette vil jeg dekke over med sleeve tattoo.
Setter pris på tips ang tattoovør.
Om han/hun kan ta det på privaten er det helt topp, men personen må være dyktig:-)

Det handler om å dekke over min tidliger fortid, slik at jeg ikke trenger å være flau for og hente min sønn i barnehagen i t-skjorte osv.
Sist endret av Conan; 14. mai 2022 kl. 22:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tok hos let’s buzz. Veldig fornøyd
Sist endret av lor3ntz; 15. mai 2022 kl. 03:07.
Ikke det du spør etter. Men skal du eller noen andre oppom trondheim kan jeg anbefale Elton på flaming heart tattoo.

Meget flink artist! Driver selv med coverup og han blander sammen realistisk og ikke realistisk på en rå måte
Trådstarter
Takk for råd har tenkt på let's buzz, blir sikkert der jeg tar det.
Nidhogg på Bryggen!
Hvis du vil reise litt. Så sjekk ut Rico schinkel i Tønsberg.