Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  110 9235
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
I følge interne vif-kilder så holder tka på med omstrukturering av invite systemet sitt, så det gies ikke ut invites med det første.
Tias: De tok faktisk vekk de jeg hadde
▼ ... noen uker senere ... ▼
Villig til å gjøre heftige gjenytelser (:P) for en invite når systemet funker igjen eller hva det var som var problemet...
Jeg sitter nå å venter på min mac-mini. Skulle gjærne hatt en invite siden jeg trur overgangen fra Linux til Mac OSX kan bli hard.
Takk på forhånd

Kode

lethol  @  lethol.ath.cx
Jeg vil også ha en invites :P hvis det er mulig. Eller kan ikke noen som har invites legge dem ute på nette ett eller annet sted ? Må Ha Det Bare Må Ha Det :P

▼ ... over en uke senere ... ▼
Når det funker igjen vil jeg veldig gjerne også ha en invite.

Sitat av maceren
jeg kan også få invitasjon
send pm for å få mailen
Vis hele sitatet...
jeg har ikke fått enda. hint, hint
Sitat av maceren
jeg har ikke fått enda. hint, hint
Vis hele sitatet...
de gir ikke ut flere invites. hint, hint
Har forresten 1 invite til gmail vis noen vil ha er egentlig null problem å skaffe da, men vis noen vil gå den lette veien er det bare å legge meg til på msn, ettersom jeg ikker har tid å update forumet hele tiden:P
det er kult det. funker signaturen min?
Dø, tråd! DØ!