Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2421
Hei god morgen ja, har skaffet meg en sata kabel med to usb plugger for strøm og data. Jeg har en 1TB hdd som jeg tenkte å laste ned torrents direkte på og deretter se filmer fra den på min ps4. PC finner disken men jeg kan bare formatere til "NTFS" eller "REFS". Dette er ugyldig format for PS4, som krever Fat32. Hvordan kan jeg fikse dette? har flere harddisker, kan det være jeg må bruke en av de? er det kun noen disker som kan bli Fat 32?
Du kan gjøre det i cmd på windows. guide

Men jeg ville heller valgt exFat da dette er en optimalisert Fat32. Fat32 har noen sperrer som kan ødelegge litt for deg, filer kan eksempelvis ikke være større en 4gb på Fat32.
Takk for svar! Så grei ut den guiden regner med å finne ut av det nå prøver senere idag.

Angående exFat så lurer jeg på om dette er kompatibelt med Playstation 4?
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Angående exFat så lurer jeg på om dette er kompatibelt med Playstation 4?
Vis hele sitatet...
Ser slik ut.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
https://www.google.com/?q=ps4+exfat

Slike spørsmål er stortsett kjappare å google
Et siste dumt spørsmål, når jeg formaterte til ExFAT, så får jeg ikke åpnet disken på windows.. Kanskje det burde vært åpenbart men, hvordan bør jeg gå frem for å laste filer over på denne? Prøvd HFSE explorer etter litt søking men dette ga dårlig resultat, da programmet sier at det ikke støtter annet enn HFS, HFS+ og et par andre formater. Finnes noe annet program, eller kan man eventuelt formatere slik ETTER nedlasting?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kva utgave av Windows har du? Alle windowsversjoner fom. win7 støtter exfat heilt utmerka.
Windows 10. Synes det var rart men nå gikk jeg inn på diskbehandling. Fant den der måtte bare tildele en bokstav. Takk for svat