Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2618
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en stk oxycodone sandoz liggende.

Har ingen Tolleranse på opiater og aldri prøvd oxy før. Hvordan får jeg mest mulig ut av tabeletten? Er det skall som må suges av, for så å knuse og spise? Eller er det likegreit åbare knuse hele greia og droppe i seg alt? Vil ha så kraftig rus. Vil 40mg være en grei dose?
20mg kan merkes veldig godt, for enkelte for mye, så sug på tabletten og tørk med genseren, kutt halve 40mg i 4 biter, så tygg bare 1-2 biter og svelg. Er nok depot, så gi det en god 2 timer og kos deg med effekten du får, vis du "nodder"/drømme sover ikke ta mere selv om det kan være ønskelig, men husk at da har du halve og samme god effekten igjen etter et par dager

Er fort gjort å bli hooked, ikke for og være en moral pikk
Sist endret av Üknow; 26. februar 2020 kl. 00:24.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg vet hva jeg går til. 30 år med fast jobb, kontrollert rusbruk i 15 år ca. Lurer bare på hvordan få best effekt ut av den.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ikke behovet med å suge, bare knus tabletten helt til pulver og putt det i en kapsel/papes og svelg.
Personlig tar jeg 20-30 mg, men hvis du har en 40mg, ville jeg nok gått for 20mg så du har en ekstra dose til senere.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Lkei, da prøver jeg 20. Er redosering mulig, eller er det bare waste? Vil kjenne en kraftig opiatrus. Ikke greid med hverken 10 paralgin eller 500mg tram, ikke depo
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er individuelt. Noen kjenner det kraftig av 20, andre må kanskje høyere. Hvis du føler du ikke får funk av 20 ville jeg redosert med resten. 40mg er ikke en dødelig dose, men definitivt en høy dose for en uten toleranse.
her har du råd ang doseringer.
sent svar, men nå står det her om du/andre trenger det.

går også å konvertere doser, så om man er vant med f eks kodein og vet dosen sin så kan man få en relativt nøyaktig "equivalent dose" av andre opiater/opioder ved å bruke samme verktøy som helseprofesjonelle bruker
▼ ... over et år senere ... ▼
Har fått taki et par brett men Oxycodone 20mg. Er sugen på en rus, men har også gått på Subuxsone en god stund. Så lurte på hvor enge jeg må vente. Og hvor mye jeg kan ta for og få en rus av diss.
Ca 36-48 timer. Hvis du går på suboxone istedenfor subutex, så velger du en medisin som har innebygd naloxon, men jeg ville nok venta Max 20 timer hvis du har et par brett
Og hvor mye må evt man ta? Er en ganske stor (feit) mann

Sitat av McIvar Vis innlegg
Og hvor mye må evt man ta? Er en ganske stor (feit) mann
Vis hele sitatet...

Glemte og si at jeg har pisseprøve om en uke
Sist endret av McIvar; 11. august 2021 kl. 08:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Urinprøve om en uke. Hvis du spiser oxycodone nå er du i fare for å pisse positivt. Det kan vel bli negativt også. Det er sånn på grensen vil jeg si.