Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3306
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey freaks!

Jeg har tatt litt xanor og imovane den siste uken. Jeg må pisse rent senest torsdag om 6 dager. Har hørt at xanor er raskt ute av kroppen. Jeg tok to mg xanor i går og to mg i dag. Har testa sjøl heime med egne tester og to mg xanor tester jeg negativt på etter kun et par dager. Men to dager på rad? Og ti stk imovane tidligere i uken. Kan jeg gjøre noe får å få det fortere ut av kroppen? Mye vann eller? Veit jeg har driti meg ut. Dette kan få konsekvenser for hjelp jeg trenger videre. Alle råd tas i mot med den største takknemlighet og også ærlige svar om det rett og slett bare kommer til å gå til hælvete
Som du selv også beskriver så har de relativt kort halveringstid.
Går du på noe(n) benzomedikamenter som du får utskrevet av lege?
Og i hvilken sammenheng er det at du må avgi urinprøve?
Prøv å få utsatt prøven din. Ring på morran og si du er støggdårlig ellernoe?
tren en økt om dagen og drikk mye vann. De to siste dagene før prøven trener du ikke, spiser mye rødt kjøtt.
Samme dagen som prøven tar du no b-vitamin og drikker mye vann. 4 liter samme dag som prøven.
uansett lar første del av pisset gå i do, så i glasset.
Da har du gjort det du kan.

Stor sjans for at begge er ute på seks dager.
Det beste er kanskje om du går på en smell til. Da er det så mye enklere å lære. Neste gang kan du heller spørre oss om den dosen du har trengt til å ta er trygg iforhold til pissings. Vi kan jo ikke gjøre noe med dette nå.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Orker ikke denne hælvetes angsten. Jeg tok to til på morgenen i dag. Da har jeg tatt 2 mg xanor tre dager på rad. Fikk en grusom beskjed i går som nesten er verdt å bli busta for om jeg kommer meg gjennom dette i live... bestekompisen min tok livet sitt.. fy fan ass.. men tenkte som så etter jeg tok to stk xanor tidligere i dag at får å hedre min venn skyller jeg resten av pillene i dass. Så nå er jeg tom. Skal sannsynligvis ta urinprøve i forbindelse med innleggelse på psykiatrisk døgnavdeling til torsdag. Jeg har lappen og vil ikke miste den. Men akkurat nå er det lite som spiller noen rolle uansett. Aner ikke hva jeg skal gjøre ass...

Vel over til topic her, to stk xanor på 1 mg tre dager på rad...... vanligvis tester jeg negativt etter et par dager når jeg tar to mg. Har jeg sjans til å teste negativt til torsdag ?? Hjelper det faktisk å drikke masse vann eller, har lest steder at det ikke funker med det gjelder vel helst hasj.. ??
Uteblitt prøve er bedre enn utslag på prøve. Jeg vet at hvis du uteblir blir prøven regnet som positiv. Det er ikke helt tilfelle har jeg oppdaget. Det er myyye bedre å ringe å si du ikke rakk prøven fordi bussen din punkterte eller ett eller annet piss.
Du kan jo ringe legevakten og be om benzo på pga av din venns selvmord, det vil du helt sikkert få.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg skal innlegges på en psykiatrisk avdeling der de tar prøven under tilsyn. Har absolutt ingen mulighet til å lure meg unna. En fordel er at jeg har levert rene prøver i nærmere to år. Om de finner det ut så kan jeg jo fortelle om nederlaget av tapet av kameraten og håpe de har forståelse for det.

Men har noen et helt ordentlig svar på om mengder med vann hjelper frem mot prøven? De får seff ikke morgenpisset mitt. Bare lurer på om det har noe for seg å drikke 4 liter vann om dagen frem til torsdag eller om det ikke spiller inn
ja, det hjelper å drikke mye vann, da tynner du ut pisset ditt ganske greit. Sørg for at du har pisset 2-3 ganger samme dag før du tar prøven.
Paradoksalt nok tolkes lovverket ulikt fra lege til lege. Det er ingen automatikk i at du mister lappen i det du tester positivt på en rusprøve. Noen melder i fra etter en positiv test, mens andre bruker mer skjønn og tar en helhetlig vurdering om man potensielt sett er i fare for seg selv eller andre ved å fortsette å kjøre.

Folk flest er jo ute og tar seg et par øl ++ en gang i blant, men de mister ikke lappen av den grunn.
Det bør jo være snakk om et varig misbruk for at det skal være grunn til mistanke mener no jeg, elr at man blir vurdert til at man ikke er i stand til å vurdere sin tilregnelighet/ når det er trygt å kjøre og ikke.

Har selv vært innlagt i flere omganger(med rusprøver inkl), men førerkortet da har aldri vært et tema.

Var først når jeg tok det opp m fastlege at det ble gjort en formell vurdering mtp lappen.

Vil forøvrig bare poengtere at jeg støtter inndragelse av førerkort dersom misbruk indikerer det.

Trist å høre om din venn. Håper du kan søke støtte hos de rundt deg og at en innleggelse også kan bli en slags pause for deg
Sist endret av Dragqueen; 1. februar 2020 kl. 19:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Særegen Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiste for mange rivotil engang og ble innlagt på sykehus med middertidlig nyresvikt og mista ikke førerkort. Så syns det er rart om de tar førerkort når du skal legges inn på psykritatisk og mistet bestevennen din.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drikk masse vann + kjøp multivitamintilskudd/B-vitamintilskudd og kjøp kreatin-kosttilskudd. Da vil prøven inneholde nok vitaminer og kreatinin-nivå
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for råd til alle sammen . Skal drikke mengder med vann. Og blir jeg tatt håper jeg de har forståelse. Har tross alt levert rene prøver i to år
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kjøp voltaren og ta det dagen før du skal pisse.
Gir utslag på benzo! Flere som har sluppet unna sånn.