Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 2619
Jeg har lenge hatt lyst til å lage en svær moderne by i Minecraft, og lurer derfor på om det er noen andre som ville ha blitt med på dette?

Det jeg tenker er rett og slett en liten server som kjører MC Creative Mode. Og nå som 1.1 er ute kan man jo bare lage et flatt map.

Jeg synes selv jeg har laget mye fint, og ønsker også at de jeg bygger sammen med er flinke

Noe av det siste jeg har laget:

http://bildr.no/thumb/1023020.jpeg
Sist endret av SveinKB; 14. januar 2012 kl. 04:08.
Jeg er med ! Elsker moderne bygg, men er dessverre ikke tilgjengelig før om noen uker. :/ Bygger atm dette på en 0.3 server. www.photobucket.com/chaninom1project
Joiner den.
Jeg er med om det trengs! Det eneste: ville det ikke vært lettere når bukkit kom ut med oppdatering, slik at du kan legge inn worldedit++ på serveren?
Sitat av krJo Vis innlegg
Jeg er med om det trengs! Det eneste: ville det ikke vært lettere når bukkit kom ut med oppdatering, slik at du kan legge inn worldedit++ på serveren?
Vis hele sitatet...
Går ikke det nå?
Nei, det er ingen anbefalte versjoner av CraftBukkit for 1.1 akkurat nå.
Åja, stemmer. 1.1 kom her om dagen?
Ja, igår, forgårs-ish
Joiner glatt! Send PM med info og slikt
joiner den jeg
Du kan jo muligens joine servern jeg er med på. Der spiller vi ganske serriøst. Du må være whitelista for å spille der, men det fikser vi om du vil være med. Hadde vært fett om du vil bygge noe hos oss.

Facebook gruppa til servern: http://www.facebook.com/groups/Morroklumpene/
Kart på servern: http://95.143.206.140:8123/
Sitat av krJo Vis innlegg
Jeg er med om det trengs! Det eneste: ville det ikke vært lettere når bukkit kom ut med oppdatering, slik at du kan legge inn worldedit++ på serveren?
Vis hele sitatet...
Jo, det er sant.
Men jeg har ingen server. Er folk villig til å spytte i en 50 lapp til leie?
Ingen her som har PC og internett nok til å hoste en da?
I haz server, men den er ikkje åpen for publikummet enda. Men om en liten stund (1 uke-ish) så er dere velkommene til og bygge morderne by på den - så lenge dere bygger litt vekk fra spawn-byen.
Jeg er med!
Har spilt mc siden alpha nå
Trenger dere server? Bare send meg en PM så kan jeg hoste, er ganske god på plugin delen også
Har visst ikke spilt siden 1.7 beta jeg hvem har en oppegående server med litt folk?
Sitat av Androyd Vis innlegg
Trenger dere server? Bare send meg en PM så kan jeg hoste, er ganske god på plugin delen også
Vis hele sitatet...
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
Har visst ikke spilt siden 1.7 beta jeg hvem har en oppegående server med litt folk?
Vis hele sitatet...
Om alle i denne tråden er med, jo da er vi ganske mange
Sitat av mroj Vis innlegg
Om alle i denne tråden er med, jo da er vi ganske mange
Vis hele sitatet...
Da satser jeg på at noen lager en tråd om serveren når den er opprettet
Hvis nettet mitt slutter å fucke opp alt, så kan jeg bli med
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
Da satser jeg på at noen lager en tråd om serveren når den er opprettet
Vis hele sitatet...
Det er ikkje lov og reklamere for servere på Freak.no, så den tråden blir nok slettet fort som fy.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Det er ikkje lov og reklamere for servere på Freak.no, så den tråden blir nok slettet fort som fy.
Vis hele sitatet...
Stemmer... Da får jeg følge med her da
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sender noen meg også en PM når en server er oppe?
Det er jo ikke lov å reklame for MC server her da men...
Send meg en pm også.
Ved mindre noe vil hoste gratis, må man leie. Noen som er interessert i et spleiselag? Hvis alle betaler en liten sum, så har alle like mye "makt" på serveren. Demokrati.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er servern lagd? Er med! Bare skriv som comment hva serveren heter. Tviler på at den blir sletta unless noen rapporterer den..
Eller PM meg kommer til å bli med å bygge mye!
Blir gjerne med. Er litt rusten på Minecraft, men jeg får det nok til
Har en server tilgjengelig eg, er riktignok ikkje creative men. Bare og komme for og bygge en by.

mc.nbcraft.net
Sist endret av JVMyhre; 10. februar 2012 kl. 22:32.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Jeg kan sikkert stå for hosting av serveren hvis mange noker intresert. har hostet en server i over et år nå uten store problemer.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Har en server tilgjengelig eg, er riktignok ikkje creative men. Bare og komme for og bygge en by.

mc.nbcraft.net
Vis hele sitatet...
Dis is tha shit!