Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1882 202052
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Laster ned siste directx, men nå står det at jeg må ha siste versjon?! Noen linker dere har til siste versjon?
Vis hele sitatet...
Finn direct X i kontrollpanel, slett - for så å gå til hjemmesiden demmes og last ned og installer. Da skal du få den siste versjonen.
Kan noen svare meg på et spørsmål? :P Jeg har levla til lvl 81 med smithing, kun for å kunne forbedre Ebony bow'en min. Men jeg kan ikke kjøpe persom som lar meg gjøre det? D: Den er fortsatt lilla, og når jeg trykker kjøp skjer det ingenting
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Kan noen svare meg på et spørsmål? :P Jeg har levla til lvl 81 med smithing, kun for å kunne forbedre Ebony bow'en min. Men jeg kan ikke kjøpe persom som lar meg gjøre det? D: Den er fortsatt lilla, og når jeg trykker kjøp skjer det ingenting
Vis hele sitatet...
Har du unlocka perks som leder opp til denne perken?
Sitat av garilli Vis innlegg
Har du unlocka perks som leder opp til denne perken?
Vis hele sitatet...
ah, takk, that was easy
Kanskje spoiler om varulf:
[COLOR="White"]Blir man automatisk varulv om man gjør alle champions questa? Jeg vil ikke være varulv, men vil gjerne gjøre questa, så er redd for å plutselig bli en. [/COLOR]
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Kanskje spoiler om varulf:
[COLOR="White"]Blir man automatisk varulv om man gjør alle champions questa? Jeg vil ikke være varulv, men vil gjerne gjøre questa, så er redd for å plutselig bli en. [/COLOR]
Vis hele sitatet...
mulig spoiler:[COLOR="White"]I løpet av quest chainen vil du få en quest hvor du må drikke noe varulv blod, og for å komme videre må du bli varulv.[/COLOR]
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
mulig spoiler:[COLOR="White"]I løpet av quest chainen vil du få en quest hvor du må drikke noe varulv blod, og for å komme videre må du bli varulv.[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Spørsmål igjen: [COLOR="White"]Så jeg kan velge å ikke drikke det og fortsatt klare questen?[/COLOR] Takk for svar forresten!
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Spørsmål igjen: [COLOR="White"]Så jeg kan velge å ikke drikke det og fortsatt klare questen?[/COLOR] Takk for svar forresten!
Vis hele sitatet...
Svar: [COLOR="White"]Afaik så må du drikke for å klare den questen, og dermed komme deg videre med companion questsa. Var hvertfall ikke noen mulighet om å la være å drikke da jeg gjorde den questen. Men hvis du virkelig vil gjøre questa så kan du jo fjerne varulv greia etterpå. Du kommer til et punkt hvor du skal befri andre companions fra "forbannelsen", så da har du muligheten til å fjerne det fra deg selv også.[/COLOR]
Sitat av merulz Vis innlegg
Hva i alle dager skal en med stamina som snik? Det er vel utelukkende krigere i tung rustning med digre våpen som trenger bøttevis av det?
En snik vil jo bruke bue eller kniv, ingen av delene 'krever' mer utholdenhet enn 100. Da må det isåfall være folk som spiller på apprentice og må løpe/fort fra monstre.
Vis hele sitatet...
Sneak kan få en perk som lar deg rulle fremover, som bruker stamina. Samme med å sprinte, bruker stamina. Også har du bue som du kan zoome inn med som også bruker stamina
Kall meg gjerne idiot, men kan noen forklare litt kort hvordan jeg levler blacksmithing, enchanting alchemy osv? Jeg surra rundt uten fremskritt i timer!
Sist endret av Yutao; 25. november 2011 kl. 17:11.
Sitat av Yutao Vis innlegg
Kall meg gjerne idiot, men kan noen forklare litt kort hvordan jeg levler blacksmithing, enchanting alchemy osv? Jeg surra rundt uten fremskritt i timer!
Vis hele sitatet...
du lager ting........................................................ ...
Sitat av Opacus Vis innlegg
Sneak kan få en perk som lar deg rulle fremover, som bruker stamina. Samme med å sprinte, bruker stamina. Også har du bue som du kan zoome inn med som også bruker stamina
Vis hele sitatet...
I tillegg til Power Attacks og at stamina lar deg kunne bære flere items samtidig.
det tar tid og levle i de tinga der, man må bare lage masse og for og bli god i alcehmy så må man spise ingrediensene og lære hva de gjør og så sette sammen 2-3 som gjør det samme. anchanting må man finne våpen/gear som er enchanta for og så disschante dem (de blir da borte og øderlakt) men du lærer chanten og kan chante våpen/armor du selv vil bruke.
smithing er jeg selv litt usikker på man må selvfølgelig lage ting men for min del går dette veeeldig treigt har ikke funnet noen kjapp måte og levle smithing på enda..
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av DingoXo Vis innlegg
det tar tid og levle i de tinga der, man må bare lage masse og for og bli god i alcehmy så må man spise ingrediensene og lære hva de gjør og så sette sammen 2-3 som gjør det samme. anchanting må man finne våpen/gear som er enchanta for og så disschante dem (de blir da borte og øderlakt) men du lærer chanten og kan chante våpen/armor du selv vil bruke.
smithing er jeg selv litt usikker på man må selvfølgelig lage ting men for min del går dette veeeldig treigt har ikke funnet noen kjapp måte og levle smithing på enda..
Vis hele sitatet...

Kjøpe leahter og iron, lage iron daggers.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Kjøpe leahter og iron, lage iron daggers.
Vis hele sitatet...
når man begynner og komme høyt i level da, går ikke det fryktelig treig og lage daggers da?
Lag iron daggers og hide bracers. Det er de to tingene som tar minst materials å lage (alt du smither gir like mye xp).

Sam500 - beat me to it
Sist endret av Fossen; 25. november 2011 kl. 17:29.
alt du smither gir like mye exp i skillen ? uansett?
Basicly ja. skillen går noe tregere opp mot slutten men uansett hva du lager får du like mye exp. Kjør på med iron daggers og leather/hide bracers, Enchant dem etterpå om du i tilegg jobber med Enchanting.
Har et spørsmål..
Når eg kommer til Erbren eller hva han heter når eg har snakt igjenom døren til han. Så sier han at eg kan komme inn og sånn, men når eg prøver og åpne så hjelper det ikkje :S HJEEEEEEEEEEEEEELP!
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Leikaringen Vis innlegg
Har et spørsmål..
Når eg kommer til Erbren eller hva han heter når eg har snakt igjenom døren til han. Så sier han at eg kan komme inn og sånn, men når eg prøver og åpne så hjelper det ikkje :S HJEEEEEEEEEEEEEELP!
Vis hele sitatet...
Det er en bug, du må vente til patch for fix.

Esbern*
Gå ut og inn av den nærmeste døra du finner, du trenger en loading screen. (Leikaringen) Tror det er en dør som går inn til stedet du er i, som du bare går ut og inn igjen.
Sist endret av Bruskork1; 25. november 2011 kl. 18:01.
Litt Off-topic men, klarer denne her Skyrim på High/Ultra?

AMD Phenom II X4 965, Black Edition
Corsair XMS3 1600MHz 8GB Vengeance™ CL9
WD Caviar® Black™ 1TB SATA 3.0
WD Caviar® Green™ 2TB SATA 2.0
Sapphire Radeon HD6850 1GB TOXIC PCI-E
Gigabyte GA-890GPA-UD3H, Socket-AM3
Sony DVD±RW AD-5260S BLACK/SATA
Corsair CX 600W PSU
Cooler Master HAF 912 Plus Midi Tower
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Litt Off-topic men, klarer denne her Skyrim på High/Ultra?

AMD Phenom II X4 965, Black Edition
Corsair XMS3 1600MHz 8GB Vengeance™ CL9
WD Caviar® Black™ 1TB SATA 3.0
WD Caviar® Green™ 2TB SATA 2.0
Sapphire Radeon HD6850 1GB TOXIC PCI-E
Gigabyte GA-890GPA-UD3H, Socket-AM3
Sony DVD±RW AD-5260S BLACK/SATA
Corsair CX 600W PSU
Cooler Master HAF 912 Plus Midi Tower
Vis hele sitatet...
Tror absolutt du skal klare å dra skyrim fint på ultra med en 60 fps.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Gå ut og inn av den nærmeste døra du finner, du trenger en loading screen. (Leikaringen) Tror det er en dør som går inn til stedet du er i, som du bare går ut og inn igjen.
Vis hele sitatet...
Det hjalp! Kp til deg
Får plutselig ikke startet Skyrim. Kommer bare en melding om jeg er sikkert på at jeg vil la Skyrim gjøre forandringer på dataen min eller ikke, når jeg trykker ja så kommer jeg tilbake til menyen. Noen som vet råd?

Har prøvd å gå inn på egenskaper > lokale filer > bekfreft intregriteten til spillbufferen. Hjalp ikke!

Har reinnstalert og får bare melding om at "spillet er for øyeblikket utilgjengelig"! Slapt.
Jeg ville lest flere av bøkene hadde det vært annerledes skrift, noen som vet om en mod som kan fikse det?
Jeg sliter med å bestemme meg hva jeg skal spille som. Står mellom High Elf, Argonian, Nord eller Red Guard. Er det noen forskjell på de forskjellige, hvem er best?
Sitat av Sixpounder Vis innlegg
Jeg ville lest flere av bøkene hadde det vært annerledes skrift, noen som vet om en mod som kan fikse det?
Vis hele sitatet...
Ikke akkurat det du ber om men: http://capane.us/2011/11/24/dovahkiin-gutenberg/

Alle bøkene i spillet som plaintext, kan leses under familiebesøk, lange flyturer eller på jobb.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Olli91 Vis innlegg
Jeg sliter med å bestemme meg hva jeg skal spille som. Står mellom High Elf, Argonian, Nord eller Red Guard. Er det noen forskjell på de forskjellige, hvem er best?
Vis hele sitatet...
Velg class etter hva du liker å gjøre, sjekk de forskjellige bonusene du får med de individuelle classene til det buildet du vil ha.
Sitat av merulz Vis innlegg
Ikke akkurat det du ber om men: http://capane.us/2011/11/24/dovahkiin-gutenberg/

Alle bøkene i spillet som plaintext, kan leses under familiebesøk, lange flyturer eller på jobb.
Vis hele sitatet...
ikke like roleplay : <
Takk for svar. Gikk for Red Guard, virker som en bra class. Men hva burde jeg gå for, one handed eller two handed? Har noen tips?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Det du liker selv, personlig liker jeg å ha to sverd, men har hørt at det "beste" er et sverd, og et skjold.
Du burde også gå for heavy, ettersom det er flest fordeler med dette i nærkamp, hvis du ikke sneaker da.
Jeg går for heavy ja, digger det :P Jeg får se ann litt, om jeg går for dual wield eller sverd og skjold. Takk for svar

Har blitt skutt med pil og pila forsvinner ikke? Hvordan får man den bort? Ganske irriterende :P

Har blitt skutt med pil og pila forsvinner ikke? Hvordan får man den bort? Ganske irriterende :P

[quote=Olli91;2352634]Jeg går for heavy ja, digger det :P Jeg får se ann litt, om jeg går for dual wield eller sverd og skjold. Takk for svar

Har blitt skutt med pil og pila forsvinner ikke? Hvordan får man den bort? Ganske irriterende :P

Jeg går for heavy ja, digger det :P Jeg får se ann litt, om jeg går for dual wield eller sverd og skjold. Takk for svar

Har blitt skutt med pil og pila forsvinner ikke? Hvordan får man den bort? Ganske irriterende :P
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
[quote=Olli91;2352634]Jeg går for heavy ja, digger det :P Jeg får se ann litt, om jeg går for dual wield eller sverd og skjold. Takk for svar

Har blitt skutt med pil og pila forsvinner ikke? Hvordan får man den bort? Ganske irriterende :P

Har blitt skutt med pil og pila forsvinner ikke? Hvordan får man den bort? Ganske irriterende :P

Sitat av Olli91 Vis innlegg
Jeg går for heavy ja, digger det :P Jeg får se ann litt, om jeg går for dual wield eller sverd og skjold. Takk for svar

Har blitt skutt med pil og pila forsvinner ikke? Hvordan får man den bort? Ganske irriterende :P

Jeg går for heavy ja, digger det :P Jeg får se ann litt, om jeg går for dual wield eller sverd og skjold. Takk for svar

Har blitt skutt med pil og pila forsvinner ikke? Hvordan får man den bort? Ganske irriterende :P
Vis hele sitatet...
Prøv å re-equip utstyret ditt, da skal den forsvinne.
har blitt skyti av av en mage med sånne is pigger som sitter fast i meg.. har prøvd og ta av og på gearet mitt men sitter fast i kroppen min.. noen tips ?
Sitat av DingoXo Vis innlegg
har blitt skyti av av en mage med sånne is pigger som sitter fast i meg.. har prøvd og ta av og på gearet mitt men sitter fast i kroppen min.. noen tips ?
Vis hele sitatet...


titegn
Cookie Monstah ^_^
Noen som vet hvordan man bytter nightingale power?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av lordstian Vis innlegg
Noen som vet hvordan man bytter nightingale power?
Vis hele sitatet...
Du må vente 24 timer ingame mellom hver gang, og stå på en av de platene.
Hvilken bue er den beste? Det beste jeg har laget er Glass bow, som gir 43 i attack.

Jeg gikk fra mage til thief, og kan ikke si jeg angrer et sekund! Myrde folk er alt for lett, med one hits med buen, og drepe giants med dual wield dagger. Daggerne har 31/17 i attack, og med Brotherhood gloves får jeg x30 dmg!

Har så mye penger at jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe Får jo 800 per oppdrag jeg tar, som tar meg 5 min å gjøre.

For de som lurer; [COLOR="LemonChiffon"]Beste måten å lvle i enchanting/smithing; Kjøp hides/drep elks og lag Hide braces (tror jeg de heter, ihvertfall 2 leather strips og 1 leather) også enchanter du de.[/COLOR]
Sist endret av Xernox; 26. november 2011 kl. 20:51.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Hvilken bue er den beste? Det beste jeg har laget er Glass bow, som gir 43 i attack.

Jeg gikk fra mage til thief, og kan ikke si jeg angrer et sekund! Myrde folk er alt for lett, med one hits med buen, og drepe giants med dual wield dagger. Daggerne har 31/17 i attack, og med Brotherhood gloves får jeg x30 dmg!

Har så mye penger at jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe Får jo 800 per oppdrag jeg tar, som tar meg 5 min å gjøre.

For de som lurer; [COLOR="LemonChiffon"]Beste måten å lvle i enchanting/smithing; Kjøp hides/drep elks og lag Hide braces (tror jeg de heter, ihvertfall 2 leather strips og 1 leather) også enchanter du de.[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Spoiler alert : [COLOR="White"]deadric buen som du kan smithe er bedere en class så du har på en måte valgt perksa på feil side du skulle tatt høyere siden men du kan jo bare levle og fylle ut disse også, men om jeg ikke tar helt feil så skal man få noen syke daggere og en syk bue (muligens den beste) av the darkbrother hood etter alle questa dems.[/COLOR]
og ja det er pretty sykt hvor mye penger man tjene for og jobbe for dem, vet ikke hva man skal bruke pengene på tilslutt. men har funnet ut av jeg kjøper soul gems og ingrediens for pengene for og levle opp der :P
Cookie Monstah ^_^
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
Du må vente 24 timer ingame mellom hver gang, og stå på en av de platene.
Vis hele sitatet...
hvilke plater? i twilight sepulcher plassen? er ikke noe der, bare litt vann og en blå liten dings i midten.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av lordstian Vis innlegg
hvilke plater? i twilight sepulcher plassen? er ikke noe der, bare litt vann og en blå liten dings i midten.
Vis hele sitatet...
Se på bakken rundt den fontene tingen i midten. Skal være 3 plater rundt.

PS: Bruk hvit tekst rundt spoilers. Varierer jo litt hva folk anser som spoilers, men skader ikke å bruke hvit tekst.
Sist endret av Zyke; 26. november 2011 kl. 21:08.
Sitat av DingoXo Vis innlegg
Spoiler alert : [COLOR="White"]deadric buen som du kan smithe er bedere en class så du har på en måte valgt perksa på feil side du skulle tatt høyere siden men du kan jo bare levle og fylle ut disse også, men om jeg ikke tar helt feil så skal man få noen syke daggere og en syk bue (muligens den beste) av the darkbrother hood etter alle questa dems.[/COLOR]
og ja det er pretty sykt hvor mye penger man tjene for og jobbe for dem, vet ikke hva man skal bruke pengene på tilslutt. men har funnet ut av jeg kjøper soul gems og ingrediens for pengene for og levle opp der :P
Vis hele sitatet...
Spoiler: [COLOR="LemonChiffon"]Ja jeg fikk daggeren, den har som jeg sa 31 i attack. Har ikke fått en bue enda da.. Kanskje jeg må gjøre alle oppdragene fra "mother"? Eller er det uendelig med oppdrag?
Jeg valgte den siden fordi jeg skal ha light armor, høyre siden har heavy armor, noe som ikke passer til meg, men det koster meg jo bare to perks for å få daedric.[/COLOR]
Sitat av Xernox Vis innlegg
Spoiler: [COLOR="LemonChiffon"]Ja jeg fikk daggeren, den har som jeg sa 31 i attack. Har ikke fått en bue enda da.. Kanskje jeg må gjøre alle oppdragene fra "mother"? Eller er det uendelig med oppdrag?
Jeg valgte den siden fordi jeg skal ha light armor, høyre siden har heavy armor, noe som ikke passer til meg, men det koster meg jo bare to perks for å få daedric.[/COLOR]
Vis hele sitatet...
mulig spoiler :
[COLOR="White"]uenderlig er det ikke, og mener og ha hørt/sett på youtube at man får en syk bue prøv og søk på youtube :P da burde du ''kjøpe'' perksa og lage deg en bue midlertidig :P[/COLOR]
Jeg spilte fra lvl 11-18 på en ny assassin jeg nettopp laget. På den tiden gjorde jeg stormclaok- og dark brotherhood chainene. Problemet mitt er bare at jeg hadde bare autosavet også gikk jeg inn på magen min for å sjekke ut noe - men da greide jeg altså å autosave over assassinen min med å gå inn i et hus.

Er det umulig å få tilbake denne saven nå? Isåfall har jeg nettopp mistet 20 timer
Sjekk nest siste save da?
I min liste er det typ 50 saves ellerno..
Installerte Skyrim i forgårs, og har ikke allverdens mye playtime til nå, men det er noe sinnsykt tilfredsstillende ved å drepe Giants med verdens feiteste bue

Jeg er litt nyskjerrig på hva folk spiller som da. Selv synes jeg at Nord ble litt mainstream, samtidig som det ble litt for brawl'ete for min smak, så jeg spiller som en Dark Elf med archery og magic som mine hovedfokus å bli god på. Funker fjell
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Installerte Skyrim i forgårs, og har ikke allverdens mye playtime til nå, men det er noe sinnsykt tilfredsstillende ved å drepe Giants med verdens feiteste bue

Jeg er litt nyskjerrig på hva folk spiller som da. Selv synes jeg at Nord ble litt mainstream, samtidig som det ble litt for brawl'ete for min smak, så jeg spiller som en Dark Elf med archery og magic som mine hovedfokus å bli god på. Funker fjell
Vis hele sitatet...
Spiller Nord light warrior med dual wield. bittelit fokus på resto og archery.

Du burde komme deg for som svint til College of Windterhold! Sikker på at det ikke finnes bedre mage gear en det du får når du er ferdig. (Ikke en spoliler, bare et tips)
Spiller Kahjiit med bare pil og bue. Når snart 100 i nesten alle sneak skills, med unntak av speech. Perks i enchanting, sneak, archery, smithing og pickpocket. Har fullt enchanted dragonscale armor med daedric bow(paralyze enchant<3).

Elsker å spille på en slik måte at fienden aldri visste at jeg var der. Hvis det blir nærkamp på meg så holder jeg meg fortsatt til buen, hvor sprint-shout og paralyze enchant(1 sek) på bow er magisk!
Bruker veldig ofte Shadowmere som tank. Traff plutselig på en drage og dragon priest Krosis på Master vanskelighetsgrad. Det var vanskelig, men kom meg gjennom det. Shadowmere tok seg av Krosis og dragen når den landet. Jeg holdt avstand og pepret motstanderene ned. Ekstremt gøy!
Sist endret av xcitu; 27. november 2011 kl. 13:50.
Sitat av Penesmurfen Vis innlegg
Sjekk nest siste save da?
I min liste er det typ 50 saves ellerno..
Vis hele sitatet...
Neppe. Finner bare 2 saves med den som lvl 11 og 5stk som lvl 1. Ellers har jeg rundt 20stk for magen min i forskjellige lvler.



Personlig synes jeg at Skyrim har et sinnsykt dårlig og uoversiktlig savingsystem. Hvorfor ikke ha en type character meny som andre MMOs? :/


Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Installerte Skyrim i forgårs, og har ikke allverdens mye playtime til nå, men det er noe sinnsykt tilfredsstillende ved å drepe Giants med verdens feiteste bue

Jeg er litt nyskjerrig på hva folk spiller som da. Selv synes jeg at Nord ble litt mainstream, samtidig som det ble litt for brawl'ete for min smak, så jeg spiller som en Dark Elf med archery og magic som mine hovedfokus å bli god på. Funker fjell
Vis hele sitatet...
Jeg spiller ganske likt som deg da
Dark Elf med Destruction mainfocus, og litt i restoration, enchanting og archery
Sist endret av Kognito; 27. november 2011 kl. 14:03.