Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 6381
hei, har det sånn at jeg har en litt ketalar, 50 mg/ml. i veskeform som min intok oralt tidligere i forbindelse med sykdom. jeg lurte på hvor mye jeg skal ta for å få noen rus ut av dete, i såfall åssen rus kan jeg forvente? skal hvistnokk være noe morfin greier

-edit: kan en admin flytte tråden til legemidel tråden?
Sist endret av doomsaier; 28. august 2011 kl. 17:47.
Sitat av doomsaier Vis innlegg
hei, har det sånn at jeg har en litt ketalar, 50 mg/ml. i veskeform som min intok oralt tidligere i forbindelse med sykdom. jeg lurte på hvor mye jeg skal ta for å få noen rus ut av dete, i såfall åssen rus kan jeg forvente? skal hvistnokk være noe morfin greier

-edit: kan en admin flytte tråden til legemidel tråden?
Vis hele sitatet...
var hvist en del skriveleifer i tåden ja
Faen, misunner deg å ha Ketalar ampuller, du er heldig.

Ketamin er ikke et opiat. Det er et dissosiativt anestesimiddel, som brukes som en "knock out" i ulykker, skuddskader og andre situasjoner, pga. av sine positive effekter i forhold til blodtrykk og respirasjonsvansker.

Jeg har brukt ketamin både intramuskulært og sniffet det, vil du ha mitt tips, ta deg en tur til apoteket, kjøp noen pumper og kanyler, mål deg opp en ml, sett det i låret og kos deg. 50 mg er ikke den største dosen, men en god forsmak. Det er den beste fysiske og psykiske rusen jeg har kommet over. Jeg har prøvd 40+ forskjellige stoffer, alt fra morfin til muskatt, og ketamin er veldig eget. Om du ikke er hypp på å bruke nåler, er det forståelig. Da kan du dra opp 2 ml og tørke det på et fat med en hårføner. Du burde sitte igjen med 100 mg +-. Sniff halvparten først, vent et kvarter, og bedøm om du har lyst på mer derfra.

Ketamin er en relativt kort rus, så om du ikke liker følelsen er det ikke verdens ende, du kommer ikke til å sitte i en bad trip spesielt lenge. Ikke at jeg har hatt noen negative opplevelser med ketamin, men du vet aldri.

Jeg anbefaler deg ikke å ta det oralt, det er et sløs, er lakserende :P , og visstnok mer skadelig for nyrene dine.

Bortsett fra det, vil jeg anbefale deg artisten Helios som soundtrack, tidenes ketaminmusikk. Senk lyset, og la tankene flyte. Det er ikke noe nedtur, mer en antidepressiv afterglow. Du kan ha problemer med å sove et par timer etter rusen, så ta det med i betraktningen for når du tar det.

God tur!
Sist endret av badjaja; 31. august 2011 kl. 21:25. Grunn: skrivefeil
Jeg er litt nyskjerrig på hvorfor du får ketalar/ketamin istedet for vanlig smertestillende...
noen i familen min sine, han får det på grunn av en sånn smertesykdom, har også tilgang på diverse lure piller :P

(btw, noen som har peil på hvordan måle en milliliter lett? )

-edit: kan også nevnes at jeg aldri har prøvd noen form for narkotika tidligere
Sist endret av doomsaier; 4. september 2011 kl. 03:54.
Vel, hva legger du i og aldri ha prøvd narkotika før? Ingenting, ikke alkohol engang? Jeg håper jeg ikke sitter og gir råd til en trettenåring om hvordan han får best rus ut av ketamin :P Om du ikke har noen erfaring med rusmiddel, eller generelt veldig lite, ville jeg lagt det på hylla en stund.
Sitat av badjaja Vis innlegg
Vel, hva legger du i og aldri ha prøvd narkotika før? Ingenting, ikke alkohol engang? Jeg håper jeg ikke sitter og gir råd til en trettenåring om hvordan han får best rus ut av ketamin :P Om du ikke har noen erfaring med rusmiddel, eller generelt veldig lite, ville jeg lagt det på hylla en stund.
Vis hele sitatet...
Får 13-åringer resept på smertestillende A-preperater, uten tilsyn?
Sitat av Muradi Vis innlegg
Får 13-åringer resept på smertestillende A-preperater, uten tilsyn?
Vis hele sitatet...
TS har tatt dette fra noen i familien med smerteproblematikk.

Forøvrig er det overraskende at noen i det hele tatt får A-preparater. Leger er som regel helt nazi når det gjelder slikt.
er 16, å har jo drokke alkohol å alt det, å jeg røyker fast. med narkotika tenkte jeg mer på det som ligger på den berømmelige narko lista
Hadde spart på det et par år. Bare av ren interesse, får slektningen din ketamin mot fantomsmerter?
Sitat av badjaja Vis innlegg
Hadde spart på det et par år. Bare av ren interesse, får slektningen din ketamin mot fantomsmerter?
Vis hele sitatet...
nei, men en skade i beinet påfulgt av et skjeldent smertesyndrom. refleksetteleranet. han har imidletid snart vert gjennom hele legemiddellista skulle man tro....
Sitat av doomsaier Vis innlegg
btw, noen som har peil på hvordan måle en milliliter lett?
Vis hele sitatet...
Bruk en mililitersprøyte fra apotek.

Og husk at en dose på mer enn 2 mg per kg kroppsvekt kan gi halliser. Hvis du veier 50 kg kan dette inntreffe på en dose på mer enn 100 mg.
Sitat av hafnor Vis innlegg
Bruk en mililitersprøyte fra apotek.

Og husk at en dose på mer enn 2 mg per kg kroppsvekt kan gi halliser. Hvis du veier 50 kg kan dette inntreffe på en dose på mer enn 100 mg.
Vis hele sitatet...
Du får halliser på mindre enn det. 100 mg for en på femti kilo er en del. Jeg tok 100 mg intramuskulært i går natt, og det var så intenst at det holdt på å rable for meg. Begynn med 50. Det går alltid ann å ta mer, men det går ikke ann å ta mindre.
Skal du på død og liv teste dette (som forøvrig er mitt favorittdrog pga. dens karakter og uforutsigbarhet), ville jeg tørket det og sniffet det, siden det er førstegangsbruk. Lønner seg å bruke en sprøyte for å måle nogenlunde riktig. Har du et lite speil ville jeg sprøytet det forsiktig utover det og latt det tørke, når det er et hvitt belegg av pulver kan du skrape det sammen og snorte. GLHF.

Får du mersmak, følger du badjajas råd