Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3690
Jeg kjøpte dette i en headshop i Dublin, og fikk det seff anbefalt som det beste på denne jord..

BONZAI (Beklager, orker ikke lete veldig, så dette er det beste et raskt googlesøk ga.)

Røyk aldri det her, det ble min verste opplevelse så langt i livet .. Jeg hørte dritmye stemmer i hodet mitt, og alle skriker til hverandre og meg. Ingen av dem sa noe fornuftig. De var forbanna og skrek og var bare helt gale. Og jeg hadde en stemme som jeg forsto var min, som den vi alle har lsm, men jeg kunne egentlig ikke kontrollere det heller, men den sa hele tiden til de andre at de måtte holde kjeft. Og det var jo det jeg tenkte at de måtte også, så det gir jo mening.

Jeg har egentlig ikke mye kontroll over kroppen min, jeg bare prøvde å gå steder hele tiden hvor stemmene skulle slutte.. Så de store tingene klarte jeg, men jeg hadde meget svekkede motoriske evner.

Siden prøvde jeg å slå av alle tekniske enheter i rommet, jeg kastet til og med ut min venns PPS, fordi jeg ikke visste hvordan jeg sku slå den av... Etterhvert gikk det opp for meg at det ikke hadde med noe annet å gjøre enn meg selv. Tenkte først at kanskje andre lyder ville påvirke meg. Og varmtvannstankens brumming var virkelig jævlig, men den gjorde ikke noe til eller fra, bortsett fra å være virkelig irriterende.

Så jeg går til sengs, trekker dynen over hodet mitt, men ingenting virker. Så jeg bare konsentrerte meg å være så stille, rolig og urørlig som mulig. Men den mest fucka up delen var at jeg ikke egentlig kunne si om jeg var i bevegelse eller ikke, eller om jeg sa noe eller ikke. Jeg skjønte bare at jeg rørte på meg hvis jeg gjorde noe stort. Og skjønte bare at jeg ikke snakka, i det jeg begynte snakke.

Et par ganger vet jeg at jeg ropte høyt at stemmene måtte holde kjeft, men det fungerte ikke. Oftest når du opplever illusjoner med cannabis(veldig sjelden, men det hender ting du nynner kan begynne gå om og om igjen i hodet ditt osv.), vet du det er tull, og du kan uten problem dele virkelighet og illusjoner. I tillegg kan du alltid avslutte en sånn nynning som nevnt i parantesen når du vil. Men jeg kunne ikke gjøre det, det var helt sinnsykt, og kroppen min var som i en drøm også, og synet var veldig forsinket, i tillegg til alt jeg blunket da synet var oppe og gikk, tok det synet sånn 10 sekunder å komme opp igjen. Så jeg var helt og holdent i illusjonen i 10 sekunder, med kanskje 5 sekunder pauser hvor jeg så den virkelige verden, men gjennom dette utrolig uskarpe og filmaktige filteret.

Da begynte jeg å kaste opp, igjen og igjen og igjen. Og jeg husker å observere meg selv som fra utsiden, mens jeg tenkte ting som at ingen noensinne har spydd slik før. Han spyr på en måte som bare renser hele systemet. Men jeg kunne fortsatt føle at jeg spydde, selv om det var uvirkelig, fordi det var som jeg kunne kjenne hvordan kroppen min bare tok alt inne i meg og vrengte ut, helt jævlig. Det var som om jeg ikke bare spydde fra magen, men fra alle hulrom som overkroppen har.

Klokka 4 våkner jeg endelig opp her i sofaen, vått i svette. Og jeg husker hva som har skjedd, men tenker det må ha vært en drøm, fordi det var så jævli lsm. Men så når jeg lukter spy, på det stedet jeg "drømte" at jeg kasta opp, forstår jeg at det var ekte. Jeg husker også hvordan mine svenske flatmates kom inn, og så spy overalt og meg død som en sild på sofaen. Det var så godt å høre de snakke, fordi jeg kunne være virkelig sikker på at det var virkelige stemmer ut i luften. Og det fikk meg til å slappe av og roe ned. Og deretter ble stemmene hyggeligere mot hodet mitt og forsvant stort sett. Sannsynligvis fordi jeg ikke hadde panikk lenger, slik jeg hadde hatt de siste to timene.

Svenskene tørket opp spy og lot meg være, så det var hyggelig av dem, men jeg husker en av dem sa at han hadde gjort det så mange ganger og at han var lei av det(han må ha gjort det for andre, for dette var første gangen med meg), særlig fordi han aldri kastet opp så andre måtte tørke opp. Jeg forklarte dem i dag hva som skjedde og viste dem dette. De forsto hvorfor jeg ikke hadde tørket opp etter meg :P

Jeg kunne ha akseptert all uskarphet, kvalme, drømmeaktighet, motorisk invaliditet, og det å ikke kunne tenke strait og alle jævla ting, hvis det ikke var for de føkka, gærne stemmene hodet mitt var fylt med, som aldri ville holde kjeft. Fullstendig galskap, og jeg gikk rundt og var redd det aldri sku stoppe, selv om jeg nok skjønte det ville ta slutt før eller siden.. På et tidspunkt lå jeg i en av mine flatmates sin seng, og prøvde å få stemmene til å stoppe. Jeg prøvde å dra dynen over hodet. Men så husker jeg det ble bare verre, og jeg sa til meg selv slik: Oh my god, der ble det bare verre, jævla nisse-hullet under her. Og jeg hadde en slags rasjonell tanke i hodet for en liten stund, men for det meste kunne jeg ikke tenke ordentlig i linje, og jeg kunne ikke helt vite alltid hvilken stemme som var min i hodet og min faktiske fysiske stemme. Så ofte kunne jeg ikke si om jeg sa det høyt, eller om jeg bare tenkte det.

Jeg vet at jeg et par ganger bare skrek ut i rommet til stemmene, og ba dem holde kjeft.

Jeg er bare veldig glad for at min flatmates ikke var hjemme og se meg i min ravende galskap. Jeg har aldri opplevd maken, og det var så skremmende at jeg aldri røyker Bonzai igjen. Tenk deg at du har en stor restaurant i hodet fylt med stemmer. Og alle stemmene er dine egne, men du får ikke kontrollert dem. Så det er liksom din indre mentale stemmen, som vi alle har, men liksom mange av dem, liksom fem eller noe. Og de er alle forbanna, forteller deg hva som er smart, og forteller deg hva som ikke er smart, og de selv er uenige med hverandre, men viktigst av alt, er at de alle skrek til for å bli hørt, og de slutter aldri for å vente på hverandre. En person som har dette i hodet er helt ute av stand til å samhandle på en logisk og god måte med verden. Jeg endte opp med å gjøre alt for å bli kvitt stemmene, gikk inn på alle rommene, men ingen gjorde noen forskell, spise og drikke(jeg tror jeg gjorde det i alle fall, melk og slikt. Men melka kan ha gjort at jeg kasta opp, men jeg husker egentlig ikke så mye rundt akkurat det.) sitte i badekaret med klær og skru på
vannet.

Og det kan være en god illustrasjon på hvordan stemmene var, alle var alltid konsentrert rundt det jeg gjorde. En sier: "litt mer varmtvann, litt mer", en annen bare: "yeah, yeah, yeah", den tredje er bare rablende gal og skriker hele tiden, den fjerde bare plutselig bryter inn med: "NOOOOOOOOOO, that's too hot !!!!!!" Og alt dette samtidig som jeg prøver å finne riktig temperatur, og min egen indre stemme, som jeg identifiserer som min rasjonelle stemme er som: "Litt varmt og så må du skru på den kalde litt litt, da blir det bra temperatur" For jeg måtte konsentrere meg som fan for å få til noe riktig . Men når noen av de andre stemmene plutselig bare "NOOOOOOOOO, det er for varmt !!!!!!!!!" Så reagerer jeg på det som om det var en annen person som skrek det i samme rom, og jeg følte det faktisk i samme øyeblikk at vannet var blitt for varmt. Kanskje stemmene var som følelser jeg hadde. Hva du normalt bare føler, hørte jeg en stemme si i hodet i tillegg til bare følelsen.

Og det ville også forklare den rablende stemma og den som hele tiden banna. Den rablende: "Rabbababababbababablllerababababbab Abba babarararar arbabababa" konstant begge to timene, og den som forbannet var som "SHUTTHEFUCKUPfuckfuckfuck, fuckinhellsatanIHATEYOU, thisisfuckedUPUP UP, BLOODYhell Hold kjeft da, for faen, nei, bare hold kjeft!". Disse to stemmene der ble alltid massivt intensivert da jeg ble sint på alle stemmene og ba dem holde kjeft.

Jeg tror bannestemmen var som min vrede mot stemmene, bare meg som var sint og ønsket å få dem til å stoppe. Den rablestemma tror jeg bare var min redsel, fordi den aldri stoppet, og jeg var så jævla redd gjennom hele greija. Og jeg allerede sagt at jeg haddd en rasjonell stemme. Og jeg antar at alle andre stemmer jeg hørte bare var følelser jeg hadde i øyeblikket. Jeg husker alt dette som en gal drøm, men jeg vet det var ekte, fordi miljøet ikke ble endret, og det var i leiligheten min ...

Endelig våknet jeg 4 i dagmorges, og alt var normalt igjen, så det var det eneste bra med bonzai, at det går over.. :P Ellers hadde jeg noen ganske kule og rare drømmer, som involverte sex og actionsport i sinnssyke miljøer, lol ..

Så folkens, hvis du virkelig ønsker en totalt sinnssyk og forferdelig skremmende opplevelse, røyk bonzai.

denne er blitt slettet to ganger, den var på engelsk den er nå oversatt. Jeg postet dette orginalt på følgende forum, denne linken skulle bevise det er meg: http://www.harderedge.net/forum/show...?t=7510&page=4
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hva er innholdet i Bonzai?
Er det bare jeg som er litt rar eller virket dette veldig interresant?

(Forstår at det kan oppleves som ekstremt ubehagelig, men still..)
Hehe, jeg har faktisk sitti og tenkt på det en stund, og tror kanskje hvis man er forberedt på hva som kan skje, så blir det ikke så ille.. Som sagt ble liksom alt fint etter jeg hadde spydd og svenskene kom. Ha på tven eller noe hvis du vil prøve, så blir det lettere skille mellom det virkelige og det som er i hodet... :P Innholdet veit jeg faktisk ikke, det sto diverse plantedeler og mineraltilsetninger som ingredienser,, Jeg skal prøve undersøke litt mer.. Mistenker salvia, men veit ikke om det egentlig varer så lenge?
Jeg vet ikke, men at man blir sånn type "gal" av ting, kan vel skje med ganske mange forskjellige stoffer, pga. man ikke justerer bra nok. Kanskje du bare røyket for mye? At du ikke ble fortalt hvor mye som var nok, eller anbefalt?

Dette hørtes jo ganske "Nytt" ut da, virket interesant
Ok, dette er plantene som funnet på Drugs-forum,com:
"This is what BONZAI contains(as stated by the packet): LEONORUS CARDIACA, PEDICULARIS CANADENSIS, SCUTELARIA LATERIFLORA, ALTHAEA OFFICINALIS, ROSA DAMASCENA" "Like most of these smoking blends its not the listed ingredients that are getting the user high but the added synthetic Cannabinoids that are not listed."
Vis hele sitatet...
Her står det om forskjellige cannabinoider, men det er egentlig umulig å vite hvilke det er i Bonzai

Sitat av KakeFrans Vis innlegg
Jeg vet ikke, men at man blir sånn type "gal" av ting, kan vel skje med ganske mange forskjellige stoffer, pga. man ikke justerer bra nok. Kanskje du bare røyket for mye? At du ikke ble fortalt hvor mye som var nok, eller anbefalt?

Dette hørtes jo ganske "Nytt" ut da, virket interesant
Vis hele sitatet...
Dette har nok noe for seg. Da jeg gikk for å informere shopkeeperen om badtrippen, fikk jeg beskjed om at jeg var gal i utgangspunktet som hadde røyket det på bong. I tillegg sa han at jeg hadde røyket alt for mye på en gang, spesielt når det var første gangen.. Kunne tenke meg prøve mindre i en joint en gang, men det får bli senere en gang.. Hehe.. Han ga meg forresten penga igjen, fordi han var så lei seg for at han ikke hadde sagt hvor mye og hvordan jeg burde røyke det. Han sa riktignok at det var sterkt, men når jeg kjøpte bong der samtidig burde det være mulig legge to og to sammen :P

Men skal du prøve dette er beskjeden fra shopkeeperen som røyker det hver dag på jobb, alltid: 0,1 g jevnt fordelt i en joint med tobakk.

Jeg røykte vel 0,5 g alene i en bong, så kanskje ikke så rart det ble et levende helvete :P
Faen det høres jo max loka ut. Gleder meg den dagen jeg prøver noe sterkere enn " marihuana " lurer virkelig på åssen det er å se ting som ikke er der, høre stemmer osv. ? :P Er det bare plutselig man ser noe forann seg ? Isåfall vil jeg se en naken dame ? hehe
Oii, ja der blei du både kjørt på og rygga over for å si det sånn da.

Litt off-topic, men det er litt morsomt (men på en annen måte litt synd) så jeg må bare nevne det.
Har en kamerat, som har gjort samme feilen, bare med Salvia, han trodde han skulle trøkke det ene grammet sitt nedi bongen på en gang, men han skulle være forsiktig da, sa han.. 40x, noe mellom 0,5 og 1g rett i bongen. Han sa at ting aldri kommer til å bli det samme og han tenker på det hver dag osv.

Så læremynten her er vel å lære litt mer enn du tror du bør vite, om stoffer man prøver.
Og _alltid_ prøve i små dosering først, vel?

Du får ha "Bedre lykke neste gang", da. Hehe!

Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Faen det høres jo max loka ut. Gleder meg den dagen jeg prøver noe sterkere enn " marihuana " lurer virkelig på åssen det er å se ting som ikke er der, høre stemmer osv. ? :P Er det bare plutselig man ser noe forann seg ? Isåfall vil jeg se en naken dame ? hehe
Vis hele sitatet...
Det er morsomt, helt til det ikke forsvinner igjen
Man skal ikke tulle for mye med det, er bare et råd, fra egen erfaring.
Sitat av KakeFrans Vis innlegg
Oii, ja der blei du både kjørt på og rygga over for å si det sånn da.

Litt off-topic, men det er litt morsomt (men på en annen måte litt synd) så jeg må bare nevne det.
Har en kamerat, som har gjort samme feilen, bare med Salvia, han trodde han skulle trøkke det ene grammet sitt nedi bongen på en gang, men han skulle være forsiktig da, sa han.. 40x, noe mellom 0,5 og 1g rett i bongen. Han sa at ting aldri kommer til å bli det samme og han tenker på det hver dag osv.

Så læremynten her er vel å lære litt mer enn du tror du bør vite, om stoffer man prøver.
Og _alltid_ prøve i små dosering først, vel?

Du får ha "Bedre lykke neste gang", da. Hehe!


Det er morsomt, helt til det ikke forsvinner igjen
Man skal ikke tulle for mye med det, er bare et råd, fra egen erfaring.
Vis hele sitatet...
Vel synes det var ontopic jeg da :P Nettopp, men var bare det veit du at når du er vandt med Norsk bønne, tror en at en må ta skikkelig i skal det bli noe, så syntes ikke et halvtgram var spes sjukt lsm, hehehe.. :P
shit.. glad det ikke var meg som fikk den trippen..

Ble henta av sykebil naar jeg bada paa gr0nt en gang:P
w00t? Hvordan i helvete kan du "bæde" så mye på grønt at du må bli henta av sykebil:S?
Sitat av Tortia Vis innlegg
w00t? Hvordan i helvete kan du "bæde" så mye på grønt at du må bli henta av sykebil:S?
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis var han ikke i noen reell fysisk fare, men man kan fort tro at man er det, om man får en negativ rusopplevelse på cannabis.

Det trådstarter beskriver høres ut som en overdosering av et syntetisk cannabinoid av ett eller annet slag. Ingen av urtene i "Bonzai" kan fremkalle effekten som er beskrevet her.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Sannsynligvis var han ikke i noen reell fysisk fare, men man kan fort tro at man er det, om man får en negativ rusopplevelse på cannabis.

Det trådstarter beskriver høres ut som en overdosering av et syntetisk cannabinoid av ett eller annet slag. Ingen av urtene i "Bonzai" kan fremkalle effekten som er beskrevet her.
Vis hele sitatet...
Word, man kan virkelig bædde på hva som helst, det kommer helt an på hvor mye man får i seg og hva slags state of mind man er..

Jupp, og de herre syntetiske cannabinoidene kan virkelig være skumle..
Ja, dere har vel rett begge to. Har selv hvert borti en følelse av "overdose" på cannabis, men det var verken min feil, eller noe jeg har lyst til å gjøre igjen
Jeg endte opp med å sitte på do med en svær bøtte forran meg, og sorry for ekle ord med jeg satt å dreit, spydde og skreik høyt i 4 timer, til slutt gikk jeg i bakken og lå der noen timer, når jeg våkna klarte jeg så vidt å røre meg.

Dette var etter jeg så hvor mye kameraten min putta i alle jointene, mye stressrøyking (pga. det var kaldt ute) og en mix med noen øl. Jeg vet Alkohol og Cannabis ikke passer godt sammen når man ikke justerer, men er ikke lett å justere når man ikke tenker over hvor mye som ligger i en, to, eller tre jointer, på en gang. Klarer ikke beskrive hva som foregikk oppi hodet mitt etterpå.

Var en jævelig opplevelse, og din hørtes ikke mye bedre ut akkurat. Som jeg sa, er ikke så vanskelig å bli overkjørt og rygga over.

Håper det går bedre neste gang, og dette stoffet hørtes jo veldig interesant ut.
- Det blir vel prøvd en gang, i løpet av livslinja mi, hehe!

Hehe, alt med måte er alt jeg kan si til det.. det blir en stund til jeg proever det igjen as.. Men kanskje en vakker dag, når jeg fan ikke får tak i noe annet så...
Sitat av Vitardetpåbong! Vis innlegg
Hehe, alt med måte er alt jeg kan si til det.. det blir en stund til jeg proever det igjen as.. Men kanskje en vakker dag, når jeg fan ikke får tak i noe annet så...
Vis hele sitatet...
Det å bruke et stoff (man egentlig ikke liker) fordi man ikke får tak i noe annet, er lavt ass. Hvis du skal prøve et stoff bør det være fordi du har lyst, fordi du finner det interessant eller behagelig. Det er min mening i alle fall.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Det å bruke et stoff (man egentlig ikke liker) fordi man ikke får tak i noe annet, er lavt ass. Hvis du skal prøve et stoff bør det være fordi du har lyst, fordi du finner det interessant eller behagelig. Det er min mening i alle fall.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg ble jæææævli høy det er helt sikkert.. Så jeg likte følelsen det ga først, siden ble det bare for mye.. Jeg tror det hadde vært mye mer som vanlig gress hvis jeg bare hadde tatt mye mindre i en joint...
Sitat av Vitardetpåbong! Vis innlegg
Vel, jeg ble jæææævli høy det er helt sikkert.. Så jeg likte følelsen det ga først, siden ble det bare for mye.. Jeg tror det hadde vært mye mer som vanlig gress hvis jeg bare hadde tatt mye mindre i en joint...
Vis hele sitatet...
Uten å oppfordre til lovbrudd; hvorfor ikke bare bruke vanlig cannabis? Da vet du i hvertfall en god del om de potensielle skadevirkningene. Spesielt nå som de syntetsike cannabinoidene blir forbudt i flere og flere land, ser jeg virkelig ikke fordelen med å bruke disse fremfor cannabis.
Vet at hasj kan framskaffe schizofreni. Kan det være noe av det samme?
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Uten å oppfordre til lovbrudd; hvorfor ikke bare bruke vanlig cannabis? Da vet du i hvertfall en god del om de potensielle skadevirkningene. Spesielt nå som de syntetsike cannabinoidene blir forbudt i flere og flere land, ser jeg virkelig ikke fordelen med å bruke disse fremfor cannabis.
Vis hele sitatet...
Fordi, merkelig nok, så er Bonzai lovlig i Dublin motsetning til cannabis.
Sitat av loathsome Vis innlegg
Fordi, merkelig nok, så er Bonzai lovlig i Dublin motsetning til cannabis.
Vis hele sitatet...
Greit, det er fortsatt lovlig/semi-lovlig en del steder, men er det virkelig viktigere å følge loven til enhver tid enn å minimere risiko for helseskader? Personlig ville jeg heller brukt et ulovlig alternativ med få og lite alvorlige skadevirkninger, enn et lovlig stoff hvor skadevirkninger enda ikke er kartlagt.
Har selv hørt stemmer i hodet av hasj. Hadde greid å glemme nøklene til huset mitt og siden klokken var to på natten orket jeg ikke å ringe å vekke noen for å få de til å åpne. Satt meg heller i en bod og løste mikke mus-kryss (flaks at jeg fant både blad og penn i en bod!) og ventet på å slippe inn. Rundt 8 på morgenen ble det liv i huset og jeg kom meg endelig inn, men jeg var sterkt nedkjølt så mekket meg to solide bøttetrekk før jeg hoppet i badekaret.

Etterhvert begynte jeg å svette som en gris og jeg hørte mange forskjellige stemmer, bl.a. en amerikaner som jeg mener sto på en talestol og talte til en forsamling. Det flashet også meget realistiske bilder forbi øynene mine både når jeg holdt de åpen og når jeg lukket dem, men ingen av disse er klare for meg nå lenger. Har ingen anelse om hvor lenge dette varte, men det hele var ganske fantastisk, og da jeg allerede hadde hørt at cannabis gi såpass sterke effekter tok jeg det med knusende ro og koste meg sålenge det varte.

Har aldri opplevd noe lignende siden, men satser på at det var en kombinasjon av nokså god hasj samt en økning av blodsirkulasjon til hodet forårsaket av rask oppvarming av kroppen.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Greit, det er fortsatt lovlig/semi-lovlig en del steder, men er det virkelig viktigere å følge loven til enhver tid enn å minimere risiko for helseskader?
Vis hele sitatet...
Selvsagt ikke, det sier seg selv, men hvilken sluttbruker som får fingrene i produktet avhenger veldig av lovgivningen på det aktuelle stedet (i dette tilfellet Dublin). Med andre ord, det er ikke sikkert trådstarter hadde brukt noen av delene dersom Banzai-tullet var ulovlig, og vice versa dersom cannabis var lovlig.
Sitat av loathsome Vis innlegg
Selvsagt ikke, det sier seg selv, men hvilken sluttbruker som får fingrene i produktet avhenger veldig av lovgivningen på det aktuelle stedet (i dette tilfellet Dublin). Med andre ord, det er ikke sikkert trådstarter hadde brukt noen av delene dersom Banzai-tullet var ulovlig, og vice versa dersom cannabis var lovlig.
Vis hele sitatet...


Nei, jeg hadde ikke kommet til å røyke bonzai hvis det ikke var "lovlig",...

Sku nesten lagd meg en profil som het "vi takke det på bong", bare for å poste det her ^^