Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2199
Hawaiian Baby Woodrose seeds

Mengde: 10 frø.
Inntaksmetode: Knust til pulver og skylt ned med brus.

Siden det er en stund til sopptember tenkte jeg at jeg skulle teste disse frøene. Før du vurderer å bestille disse må du vite at de ikke er lovlige i Norge. Bestill på eget ansvar

Tre uker etter bestilling dukket frøene opp i postkassa. Jeg fikk dog et forklaringsproblem når min min mor sjekket posten grundig.. men det ordnet seg etter noen saftige unnskyldninger og bortforklaringer.

Jeg har testet frøene to ganger, den første gangen spiste jeg kun 5. Jeg velger å skrive om mitt andre forsøk. Det første forsøket var en meget kjip opplevelse, så jeg vurderte å aldri innta disse underlige frøene igjen. Men jeg bestemte meg for å gi dem en ny sjanse. Natt til lørdag klokken 12 tok ti nye frø ferden ned i min magesekk. Det var da en stund siden jeg hadde spist noe mat, så jeg heiv en pizza i ovnen. Jeg fikk dessverre ikke spist noe mye av den før en kvalme traff meg som et lyn. Etterfulgt av en slags flimring på synet. Oi, det gikk fort tenkte jeg. Jegt klarte ikke å spise mye av pizza'en så jeg måtte kaste hele greia i søppla.
Jaja, jeg må prøve å tenke positivt, stenge ut kvalmen sa jeg til meg selv. Fyrte opp noe Ratatat på iPoden og la meg på sofaen. Da fikk jeg en litt artig og herlig bodyload. Det var som en energi gikk rundt i kroppen min. Fra føttene og helt opp til hodet og ned igjen. Ganske morsomt å ligge å kjenne på. Jeg følte meg også veldig glad. Lo litt av katten våres som lå å kikka stygt på meg. Dette er jo bare toppers, eller? Viste ikke at jeg snart tok turen ned til helvete.. Det er litt vanskelig for meg å skrive ned alle tankene som gikk rundt i hodet mitt i de kommende timene. Jeg tenkte mange forstyrrende tanker og snakket med meg selv og katten som lå i glodde forskrekket på meg. En slags tvangstanke eller hva jeg skal kalle det klistret seg på hjernen min. Jeg lå å sa "Rocket five" (ikke spør meg hvor det kommer fra) til meg selv. Forklarte hysterisk til katten at det ikke var rocket two eller rocket seven men ROCKET FIVE! Dette skjønner jeg ingenting av i etterkant. Mens jeg lå der å overbeviste meg selv om at det var rocket five fikk jeg en smerte på innsiden av begge lårene. Dette fikk jeg også på den første turen så det må være vanlig.

Tiden gikk, jeg lå på sofaen helt borte. Pratet blant annet tysk med meg selv mens jeg oppførte meg mer som en demon. Jeg klarte overhodet ikke å ligge stille, det var helt umulig. Når jeg lukket øynene hadde jeg noen tegnefilmaktige CEVs' som synes var ganske stilige, men jeg klarte ikke å fokusere på dem fordi jeg var i en helt annen sinnstilstand.

Timene gikk fordi, det forstyrrende tankekjøret roet seg litt. Klokken var 6 på morgenen. "Æsj faen, jeg vil bare sove tenkte jeg" Gikk rundt meg selv en stund før en intens kvalme traff meg, gikk på dass og kastet opp 5 ganger før jeg tuslet til sengs. Jeg ble mye roligere etter at magen var rensket. "Nå har jeg fått ro" husker jeg at jeg sa til meg selv.

Jeg våknet klokken ett dagen etter. Til min store forbausing følte jeg meg fortsatt ganske påvirket. Flimringen var fortsatt der og jeg var forvirret. Hvorfor spiste jeg disse djevelske frøene! I det jeg sto opp kjente jeg at det gjorde vondt i lillemann. Jeg tittet ned i bokseren for sjekke forholdene. Junior var rød som blod. Hva faen? Dette må være noe jeg gjorde mot meg selv under tripen.Effektene satt veldig lenge i. 24 timer (!?) etter inntak kjente jeg meg fortsatt tura. Og smerten i lårene kjente jeg til og med to dager etterpå!

Så ja.. om du vil prøve hawaiian baby woodrose seeds sier jeg bare; GOD TUR. Jeg hadde ikke spist disse djevelens frø om jeg hadde fått en formue. Meget kjip opplevelse som jeg aldri skal begi meg utpå igjen. Resten av frøene gikk rett i ovnen. Takk gud for at jeg er ferdig. Junior gjør fortsatt veldig vondt og er rosa..

Take care
Sist endret av RHS; 28. februar 2010 kl. 19:10.
Digital nomade
trippy's Avatar
Skrap av det brune "skallet" som er på frøa neste gang (hvis det blir noen neste gang?), da blir du som regel ikke kvalm. Føste gang jeg prøvde hbws blei jeg ekstremt kvalm selv og spydde som en gris. Etter jeg hadde spydd følte jeg meg sykt lett, nesten som jeg stod på en slags luftpute 20-30cm over bakken :P. Har hatt mange fine opplevelser på hbws, har vel hatt 6-7 tripper 4 av de var vellykket, men kvalmen kan virkelig ødelegge hele turen.
Sist endret av trippy; 28. februar 2010 kl. 19:27.
Hvis jeg bestiller og det blir stoppa i tollen, får jeg bot da?
RHS
Trådstarter
19 2
Ja, du kan vel det. Men sjansene er sikkert 1/1000. Men vil du virkelig prøve det? Du kommer til å bli sjukt kvalm og kaste opp.. Ubrukelig rus. Vent til sopptember sier nå jeg.
Skrap av skallet som Trippy sier?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har selv hatt 3 tripper (Meget vellykket)
Det å spy er ikke noe ille, og kvalmen føler jeg at jeg kan velge å glemme på denne rusen.
En god måte å ikke bli kvalm på er å knuse frøa til pulverform og putte de i kapsler, siden smaken av frøa er forferdelig.
Men selv syns jeg ikke det å spy på disse var noe ille, bare helt fantastisk og fargerikt.
Hvis lillemann ble rosa, var det tydelig at han ikke likte frøene, samtidig som det ble smerte på innsidene av lårene betyr det noe fuck med blodårene...
Å riske potensen mot en halvdårlig tripp, er ihvertfall ikke noe JEG anbefaler