Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2251
Sitter her nå nesten 48 timer siden jeg prøvde Salvia Divinorum for andre gang i livet mitt, skal skrive kort om første gangen jeg prøvde det, ettersom jeg ikke fikk så svær effekt av det den gangen, og prøve så godt jeg kan og beskrive den andre trippen min, hvor jeg virkelig ble dratt inn i en annen verden.

Tripp 1. Hjemme hos meg med 2 kamerater på kvelden.
Jeg satt inne på soverommet og hadde gjort alt klart, alt av elektroniske gjenstander som ga fra seg lyd eller lys var avslått, bortsatt fra et dempet taklys. Jeg hadde nylig fått 1 gram 10x i posten, og hadde gjort plenty av research om Salvia på forhånd. Ettersom jeg var ganske så nervøs, og hadde (og fortsatt har) ekstrem respekt for det stoffet, så prøvde jeg minimale mengder om gangen. Jeg tok litt Salvia i bongen min og fyrte opp, merket ingenting, fylte og fyrte igjen, så begynte jeg å merke en god prikking i kroppen, følte meg plutselig mye bedre, og tok ett trekk til.

Det som skjedde videre var at jeg brøt ut i en ekstrem latterkrampe, lo så jeg siklet på meg og ble ganske så borte, men var fortsatt 'tilstede' i rommet, eneste jeg kan sette fingeren på var at jeg følte at gravitasjonen trakk meg til høyre istedet for nedover, så jeg satt der på skakke og prøvde å holde meg fast i stolen, fortsatt leende, og ganske så loka. Men jeg ble liksom ikke helt fjern og borte fra verdenen inn i Salvia-verden, men det var likevel ganske så morsomt.

Tripp 2. Som var nå Torsdags kveld, da var det meg og 5 andre kamerater derav jeg og 2 andre prøvde oss på Salvia. 1 prøvde en ganske liten dose (fikk noe alá samme virkning som meg første gang), mens jeg og siste tok betraktelig større dose ettersom jeg visste noenlunde hvor mye jeg tok forrige gang, og fylte på det + litt til og tok et svært trekk, og holdt det inne.. vel.. jeg vet ikke helt hvor lenge jeg holdt det inne, siden jeg ikke husker stort etter 10 sekunder fra jeg trakk inn.

Jeg skal prøve det BESTE jeg kan å beskrive det som skjedde, ettersom det var ekstremt abstrakt og vanskelig å få ut på en konkret måte..

Jeg ble helt borte fra omgivelsene mine, jeg var rett og slett ingensteder i det hele tatt. Det eneste jeg så var et rart mønster som bare fjernet seg fra meg, men når mønsteret var langt nok ute så var jeg i starten igjen, mønsteret var et del av et større mønster som var helt likt, og sånn fortsatte det en stund helt til jeg plutselig følte at jeg levde i en annen dimensjon, jeg så livet mitt (og hva som da føltes ut som tidligere liv, og fremtidige liv, selv om jeg ikke tror på sånt) i flere bilder innover, akkurat sånn at man ser et bilde inni et bilde som igjen er inni et bilde bortover i all evighet.

Og jeg prøvde så godt jeg kunne å holde meg fast i det "bildet" som var livet mitt nå, ettersom jeg ville savnet alle folkene så utrolig mye hvis jeg bare gikk videre nå, jeg KUNNE jo ikke bare gå videre nå! Det ville vært feil! (Her begynte jeg å bli litt redd og nervøs, men ble ikke hysterisk ellernoe, så ville ikke sagt at jeg "bæda"). Nå begynte jeg å touche bakken igjen, men bare såvidt, virka som jeg satt fast i en limbo mellom tidligere nevnte dimensjon og vår 3. dimensjon, så jeg fortsatte å klamre meg fast (mentalt sett iallefall, aner ikke om jeg holdt fast i noe som helst fysisk sett). Og til slutt var jeg tilbake i min egen verden igjen.

Det var virkelig en skremmende, men allikevel en positivt opplevelse, og i etterkant føler jeg at jeg er mye mer takknemlig ovenfor livet mitt, og de folkene jeg har vært glad i, har jeg liksom blitt mye mer glad i i etterkant. Så dette vil jeg si er en opplevelse som sitter i meg en lang, lang stund, og det har virkelig fått meg til å tenke på at jeg skal gjøre mye mer ut av livet mitt og utnytte sjansene jeg har.

Håper ikke dette ble alt for utydelig og dumt for dere, men jeg hadde bare så utrolig lyst til å dele dette med folk som kanskje har samme erfaring, har erfaring med Salvia eller har tenkt til å prøve det. Men jeg sier bare, som alle andre som har prøvd Salvia vil si til de som tenker seg å prøve det. Ha EKSTREM respekt for dette stoffet, prøv deg frem med små mengder først, og vær i de riktige omgivelsene.

Edit: Vil også bare nevne at det eneste rusmiddelet jeg har hatt erfaring med på forhånd er Cannabis, hvis det er noen som kommer til å lure på det.
Sist endret av Ilmag; 27. februar 2010 kl. 19:55.
prøvde salvia 2 gang på torsdag jeg også, fikk ikke så syk effekt første gangen jeg også, bortsett fra at jeg ble bare veldig lok.

men på torsdag fikk jeg litt samme opplevelse som deg, akkurat som om hele rommet jeg var i gikk gjennom mange dimensjoner uten om at jeg klarte å stoppe alle bevegelsene som sjedde rundt meg, jeg var veldig full når jeg tok det også, var på et nash etter byn.
men det morsomte med trippen, var at vi var 5stk som trippa samtidig, og alle sammen så en rød drage uten om at vi hadde pratet om noen drager en gang :P

men raporten din var ganske grei, veldig vanskelig å forklare trippen sin.
Trådstarter
Jasså ja, du henger her du også, Lars? :P
Sist endret av Ilmag; 28. februar 2010 kl. 20:39.
Opplevde noe av det samme som deg på salvia 10x når detgjaldt det med å "sitte fast" ,bare at på meg så føltes det ut som jeg prøvde å lette fra virkeligheten, og inn til salvia trippen. Akkurat som noe prøvde å suge meg "opp", bare at det ikke gikk ordentlig.Så jeg tok et lite bongtrekk til og da startet turen.

Alt var normalt, ingen farger , ingen visuals, men jeg begynte plutselig og løpe rundt mellom 2 køyesenger(skjedde i amst,@ The Flying Pig), tok ca en 10 runder før jeg slang meg ned i nærmeste seng og hadde en liten latterkrame.Grunnen til at jeg løp rundt i ring mellom sengene, var fordi jeg trodde alt var et spill, jeg måtte gjøre det for å kunne "runde" spillet.

Personlig syntes jeg salvia ble alt for "rotete", men jeg tror jeg røyket for lite, så det kan godt hende var grunnen.
Sist endret av Tortia; 28. februar 2010 kl. 21:18.
jah, vanker det hvor det passer meg jeg vett ^^
▼ ... over en uke senere ... ▼
Røyket 5x i dag. Jeg var på en meget fargerik bondegård hvor det var en slags konkuranse mellom lastebiler. Når jeg så kameraten min tok en hit av samme stoffet fikk jeg beskjed om at han hadde joinet konkuransen...
Hørtes ut som en interesant trip.
Har hatt noe av den "Skaff respekt for livet, igjennom rusen" opplevelsen selv før, men dette var fra et annet rusmiddel.
Sitter nå her å gleder meg vilt, til den dagen jeg får prøve Salvia

Har lest om det en god del, igjennom 2 år ca. nå. Har prøvd å bestille 2 ganger, uten hell.
Men får håpe det blir noe nå snart.

Jeg vet det ikke er lett å skrive trip-rapporter, men denne var jo ganske fyldig nok.
Du skrev det hvertfall så det gikk ann å se det for seg, og det minner skremmende mye om noe jeg har hvert borti før
Jeg testa et halvt trekk 5x for et par uker siden. Eneste effekten jeg fikk, var vel at det meste jeg så på blei til kanter, og alt i sidesynet ble veldig kantete. Og tyngdekraften var plutselig bare halvparten av hva den skulle hvert. Hehe, koste meg da!

Blir vel å bestille et par gram 40x eller noe nå, og prøve noen veldig små doseringer fra start, og se hvordan det går
Har røyket salvia 3 ganger det siste året. 20x, 21x og 60x.
Alle tre gangene har jeg kjent den samme følelsen når det kikker inn, en veldig trang til å le samtidig som at rommet forsvinner inn et mørke før hallisene kommer.

Forrige gang jeg røyket hadde jeg kjøpt 1g i London med 60x. Kan ikke si det var mye annerledes enn gangene før, annet at opplevelsen var mer intens og følelsen av tilstedeværelse forsvant fortere. Hallisene jeg fikk var et kaos av tanker og tidligere samtaler siden det var minst 6 personer i rommet.

Den desidert beste salvia-trippen jeg har hatt var når jeg satt med bare typen i et mørkt rom, et svært orange vokslys på bordet og Pink Floyd i bakgrunnen. Når rusen forsvant satt jeg igjen med en lykkefølelse jeg aldri har hatt før. Levde på tanken av denne trippen i hvertfall en uke etter.
Begynner å bli en stund siden jeg selv prøvde salvia (10x), men kjenner meg igjen i mye som blir skrevet her. Trakk ned røyken fra bongen, men av ren vane blåste jeg ut ca. halvparten til stor protest fra de andre i rommet. Tenkte: "Faen, har jeg fucka det nå?" før jeg ble sugd sidelengs ned i sofaen, og en ledning som lå i nevnte sofa delte rommet i to slik at alt var rosa på ene siden og alle kompisene mine forsvant unntatt en. Fikk en sinnsvak trang til å forklare den gjenværende kompisen at jeg hadde det bra og at han ikke skulle bekymre seg, men alle ord stokket seg og jeg måtte tilslutt gi opp. Etter dette måtte jeg bare hengi meg til latteren og etter hvert "flir" kom et salig grynt noe som gjorde det hele enda mer komisk. Trippen skiftet etterhvert over til å gå i bølger, altså at jeg landet, ble sugd inn igjen, landet osv. Da det hele var over satt jeg igjen med en sterk lykkefølelse som varte hele resten av kvelden

En annen kompis som testa samme kvelden endte derimot opp i en svart verden og skjønte absolutt ingenting, men var fast bestemt på å komme seg ut av rommet. Virket ikke som om beroligende ord hadde så mye å si der og da, men i ettertid har han sagt at det hjalp meget. Han hadde ingen bra tripp, og jeg har fundert på om hans reaksjon kan ha noe å gjøre med det faktum at han faktisk holdt nede all røyken fra ekstrakten, eller om det kun er de individuelle reaksjonene på dette stoffet (noe det at folk her har røyket 60x uten videre problemer backer opp).

Selv om jeg hadde en utrolig givende tripp og et bra førstemøte med psykedelika, blir det nok selvplukkede blader til å tygge på neste gang. Så kan man justere seg opp fra nivå til nivå akkurat som man selv vil.
Sist endret av sOHaM; 15. mars 2010 kl. 14:50.