Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1778
Siden jeg var så snill gutt og ble med mamma når hun tok tattovering i helga så skal jeg få en tattovering av henne. Jeg har et "lite pent" brannsår på "fremsiden av underarmen" (hva heter det der?) som er på størrelse med en femmer som jeg tenkte å ta noe over, men har ingen anelse om hva jeg kan ha der, som ikke ser helt idiotisk ut. Kan gjerne være flaks/gamblingrelatert, men bare å komme med alt mulig, så får jeg heller luke ut de uaktelle
kan også gå rundt hele armen. vil tro det ser bedre ut(?)

slenger med et bilde av plasseringa der tattoveringa skal være.
Bare ved å skrive denne tråden, beviser at du er uegnet til å få deg en tatovering.
ingen som har sagt jeg skal kaste meg på første buss til tattoveringsjappa så fort det kommer forslag her.. det er mest for å få meg inn på noen tanker
Homemade Retard
zeicko's Avatar
den er jo kul da http://www.img-store.com/resim.php?r...signs%20skulls
Sist endret av zeicko; 3. august 2010 kl. 00:22.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Bare ved å skrive denne tråden, beviser at du er uegnet til å få deg en tatovering.
Vis hele sitatet...
Ja, han er retarded.. Hva POKKER feiler det folk?
Åssen i helvette kan du være UEGNET til å ha en tattovering!?
Blir som å være uegnet til å ta seg et glass vann..

Jeg tok også en tattovering helt ut av det blå en gang, angret litt et halvt år etterpå, men tenker på det morsomme rundt det hver gang jeg ser den Må ikke være noe som minner deg om noe For du kommer til å huske det selv når du ser den.

Min historie var slik at vi var på ferie, går forbi en slik tattosjappe, og mamma sier: Aww vedder på at du ikke tør å gå inn der å si du skal ha tattovering, mens jeg nesten allerede var på vei inn for å titte på alle disse kule tattoveringene som var tegnet ferdig. "Den skal jeg ha", og sånn ble det
Svei av lommeboka til mor, men begge to syns det var verdt fun-faktoren ved det
Sist endret av KakeFrans; 3. august 2010 kl. 00:22. Grunn: Glemte Quote O.o
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av KakeFrans Vis innlegg
Ja, han er retarded.. Hva POKKER feiler det folk?
Åssen i helvette kan du være UEGNET til å ha en tattovering!?
Blir som å være uegnet til å ta seg et glass vann..

Jeg tok også en tattovering helt ut av det blå en gang, angret litt et halvt år etterpå, men tenker på det morsomme rundt det hver gang jeg ser den Må ikke være noe som minner deg om noe For du kommer til å huske det selv når du ser den.

Min historie var slik at vi var på ferie, går forbi en slik tattosjappe, og mamma sier: Aww vedder på at du ikke tør å gå inn der å si du skal ha tattovering, mens jeg nesten allerede var på vei inn for å titte på alle disse kule tattoveringene som var tegnet ferdig. "Den skal jeg ha", og sånn ble det
Svei av lommeboka til mor, men begge to syns det var verdt fun-faktoren ved det
Vis hele sitatet...
helt enig fin historie btw
akkurat der kunne det ha vært jævli fint med ei pølse i brød tror jeg! For å få den litt ekstra fiffig kan du både ha ketchup, sennep OG sprøstekt løk på den.
Der har du en tatovering som ikke alle sammen har, og som du ALDRI kommer til å angre på.
Sitat av zeicko Vis innlegg
Vis hele sitatet...
føler ikke det passer med noe sånt der jeg skal ta tattovering. plasseringa blir liksom helt feil for noe sånt mener jeg
For det første: Finn et motiv som betyr noe for deg. Ellers vil du angre fort og ha noe utrolig teit på armen. Vi vet ikke hva som betyr noe for deg så her er det vanskelig å svare. Gå inn i deg selv og finn noe! Og det må selvfølgelig ikke være noe helt konkret, jeg mener, bruk f.eks. symbolikk. En tegn kan stå for mange ting, så lenge du legger mening i det. Jeg har 5 tattoveringer hvor alle betyr noe for meg, når jeg forklarer betydningen til folk så hender det at de virkelig ikke ser hvordan det kan henge sammen. Men det betyr jo ikke noem du tattoverer jo deg for deg selv! Ikke for andre :3

En annen ting: Gå til tattovøren først(bruk et studio, hør rundt på hvilket omdømme studioet har osv.) og hør med tattovøren om du faktisk kan tattovere over arret. Ikke alt blir like pent, selv på arr, så snakk med tattoværen først!
Det å ta en tatovering kun for å ha en er som regel en dårlig idé. Hadde ventet til jeg hadde en ordentlig grunn hvis jeg var deg, ikke bare fordi du kan.
Sitat av UngarEffect Vis innlegg
akkurat der kunne det ha vært jævli fint med ei pølse i brød tror jeg! For å få den litt ekstra fiffig kan du både ha ketchup, sennep OG sprøstekt løk på den.
Der har du en tatovering som ikke alle sammen har, og som du ALDRI kommer til å angre på.
Vis hele sitatet...

wrong. en kompis tokk faktisk det på magen. bare at den hadde armer å ben
Først skal jeg være off-topic : har du fått det arret ved å brenne deg med en glovarm 5er eller en lighter? For jeg har et veldig likt arr etter en lighterepisode for flere år siden. Planlegger selv å tattovere over den endag

On-T: hvis du liker Mario, kan du jo tattovere et rødt sopphode som ikke er så fryktelig stort. Kan kanskje feiltolkes i noen kretser men
Skjønner ikke hvorfor absolutt alle kviner om at tattoeringen må ha noen betydning. Til og med de mest ihugga tattovørene tar tattoeringer som har null betydning!

Hadde selv tattoert en Lamborghini-okse i pannen om jeg følte for det.
Sitat av Davxraw Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor absolutt alle kviner om at tattoeringen må ha noen betydning. Til og med de mest ihugga tattovørene tar tattoeringer som har null betydning!

Hadde selv tattoert en Lamborghini-okse i pannen om jeg følte for det.
Vis hele sitatet...

Kanskje fordi en tattovering ikke er det letteste å få vekk hvis du anger på den, uten å få veldig ufine arr i prosessen?

Det er bare å ta en Lamborghini Okse i pannen, men jeg kan love deg at du kommer til å angre på det om noen år!
Sist endret av Dr. Greenthumb; 3. august 2010 kl. 10:40.
Jeg synes den her hadde vært en kul Tatovering. Mulig fordi jeg fisker mye.

Hadde selvsagt fjerna skrifta. Fear no fish
Jeg vil anbefale deg å tråle gjennom en hel del av tatoveringer på nettet.

Tenk deg forskjellige ting du liker, du sier at du godt kunne tenke deg å ha en tattoo som kan assosieres med gambling og slikt.

Gå inn på bildesøk på google, søk på gambling tattoos eller lignende.
Finn noen tatoveringer du syns var flotte, lagre dem.

Etter dette så tenker du på hva annet du liker eller kunne tenke deg å pryde kroppen din med.
Gjenta samme prosedyre som ovenfor.
Når du har spart opp en del forskjellige tatoveringer så kan du begynne å leke deg litt i photoshop.
Sette sammen dine egne tatoveringer ved å bruke elementer fra de andre tatoveringen du fant på google for så å prøve å manipulere et bilde slik at det ser ut som om du har tatt tatoveringen.

Jeg har selv holdt på med dette store deler av natten og jeg har nå fått laget meg en tatovering som jeg godt kunne tenke meg å ta.

Lykke til.
Hva med noe sånt?

▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av >?raw Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor absolutt alle kviner om at tattoeringen må ha noen betydning. Til og med de mest ihugga tattovørene tar tattoeringer som har null betydning!

Hadde selv tattoert en Lamborghini-okse i pannen om jeg følte for det.
Vis hele sitatet...
Kan jo hende tattoveringene har en betydning for dem?


Uansett, råder deg til å ta noe som betyr noe for deg. Den er tross alt der for resten av livet... (Sett bort i fra fjerning av tattis med laser)
Du skal ikke spørre andre hva DU skal ha som tattovering, nå må du tenke littegrann her, du skal ha ett symbol eller hva du nå enn vill kalle det på armen din resten av livet, også spørr du noen andre om tips? Tenk selv, og leit på nettet, tattoverer du en knekt med en sjetong om du skal ha gamblingrealtert, tror du dette er kult om 50år? (Om du er så ung da selvfølgelig att du forhåpentligvis lever så lenge).

Tenk litt nå..
Sitat av Dice Vis innlegg
For det første: Finn et motiv som betyr noe for deg. Ellers vil du angre fort og ha noe utrolig teit på armen. Vi vet ikke hva som betyr noe for deg så her er det vanskelig å svare.

Gå inn i deg selv og finn noe! Og det må selvfølgelig ikke være noe helt konkret, jeg mener, bruk f.eks. symbolikk. En tegn kan stå for mange ting, så lenge du legger mening i det. Jeg har 5 tattoveringer hvor alle betyr noe for meg, når jeg forklarer betydningen til folk så hender det at de virkelig ikke ser hvordan det kan henge sammen. Men det betyr jo ikke noem du tattoverer jo deg for deg selv! Ikke for andre :3
Vis hele sitatet...
Forsåvidt enig i det du sier; den BØR ha en betydning. Men jeg personlig ville ikke ha tatt en tattoo som ser helt lol ut for alle andre. Om jeg er aldri så glad i knott og har mange personlige opplevelser med knott som betyr mye for meg, så vil ikke jeg finne på å tatovere 12 knott på armen liksom. Det bør se bra ut også, mener jeg, for folk KAN forandre seg, og det KAN HENDE at du en gang ikke har det samme sterke forholdet til knott lengre, men hvis tatoveringen i det minste er pen å se på, gjør det jo ikke så mye.

Selv tegner jeg på en tattoo som vil få masse personlig betydning og bla bla, MEN den ser også superkul ut. Men det er jo personlige meninger om hva som ser bra ut også da. Er bare så møkklei av folk som nekter å tatovere seg før de har funnet noe som har SÅÅÅÅ mye betydning. Det er ikke et ekteskap liksom, det er PYNT!

Når det er sagt ville jeg aldri, aldri ha spurt totalt fremmede på et forum om hva jeg skulle tatovere. De sier at du bør tenke gjennom det selv, men det aller beste er vel å ha tålmodigheten til å vente på at ideen kommer til deg. For om du er personen som passer til å ha tatovering, VIL den komme
Du kunne jo hatt en sånn derre tatto-klokke? At de tattoverer en Rolex på armen din? Hadde vært litt fønh :P
Jeg selv skal ta en tattis, en " piggtråd " lignende ting rundt bicepsen/tricepsen. Vet ikke helt hva det heter, musklene ellernoe sånt på armen ;P Det er ganske stilig!
Sitat av KakeFrans Vis innlegg
Ja, han er retarded.. Hva POKKER feiler det folk?
Åssen i helvette kan du være UEGNET til å ha en tattovering!?
Blir som å være uegnet til å ta seg et glass vann..

Jeg tok også en tattovering helt ut av det blå en gang, angret litt et halvt år etterpå, men tenker på det morsomme rundt det hver gang jeg ser den Må ikke være noe som minner deg om noe For du kommer til å huske det selv når du ser den.

Min historie var slik at vi var på ferie, går forbi en slik tattosjappe, og mamma sier: Aww vedder på at du ikke tør å gå inn der å si du skal ha tattovering, mens jeg nesten allerede var på vei inn for å titte på alle disse kule tattoveringene som var tegnet ferdig. "Den skal jeg ha", og sånn ble det
Svei av lommeboka til mor, men begge to syns det var verdt fun-faktoren ved det
Vis hele sitatet...
NFF har ingen "thumbs up" knapp, men godt skrevet!
du kan ha et ess i ermet
Tatover Tarmhöre på leggen.