Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1158
Test av legal high urtemix "Tribe"

Er litt uerfaren med dette men testet denne røkelsen i dag så tenkte jeg skulle rapportere effekten for ordens skyld.

16:51 Vannpipe (Hookah) satt opp, blandet ca 0,3 g urtemix (Tribe) med frukt-tobakk (banan) etter anbefalning fra selger. Antennte først noe av tobakken og deretter kullet i vanlig oppsett.
17.21 Har sittet med slangen i munnen som om resten av luften i rommet var fyllt med sennepsgass i 40 minutter.
Kullet er utbrent og røykdensiteten avtar for hvert drag. Ingen effekt utenom en mild svimmelhet, ikke akkurat uvanlig.

For liten porsjon? Trekker ikke hookaen røyken fra urtene? Sjekket avfallet, alt var forbrent. Må prøve alternative inntaksmetoder, te med det første. Øker også dosen.

17.47 Tester inntak gjennom te. Blander ca 0,7 g av urtemixen i ca 2 dl kokende vann og skal la den stå i rundt 15 min for å trekke under lokk.
18.02 Inntar teen. Smaken er som oppvaskvann med et hint av gressplen. Det slo meg også at jeg muligens dro litt for mange parraleller mellom disse urteblandingene og cannabis. Hvis det er markedsført som røkelse er vel kanskje oral inntakelse ikke den beste metoden...Håper at delen om "not for human consumption" også var for å ikke bli sammenlignet med de allerede ulovlige midlene på markedet.
Tror jeg går på den sikre siden og ikke prøver dette i te-form før jeg snakker med selgeren igjen.

18.22 Har ingenting å rulle med og å faktisk bruke den som en røkelse virker enda litt for ineffektivt. Fyrer opp hookaen igjen med større porsjon (0,8 g) og kun urtemixen i.
19.12 Vet ikke om det var meg eller urtene men effekten av flere dype drag var miniskul om ikke ikke-eksisterende ihvertfall for meg. Er en relativt stor fyr men ville uansett merket noe.

Ingrediensene i mixen var som følger: Bay Bean, Blue Lotus, Damiana, Stevia Leaf, Lemon grass, Pink Lotus, Tribulus Terrestris, Indian Pennyworth, Rose, Siberian Motherwort, Marsh mallow, Clove, Hops, aroma essence. Tribulus Terrestris og Indian Pennyworth er begge legemidler, de andre handelsvare.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vil tro du hadde hatt betraktelig større sjanse for effekt av dette hvis du faktisk hadde røkt det fra bong eller joint. Tviler på at du oppnår høy nok temperatur med en hookah, da røykemiksen og shishaen blir kokt, ikke brent.