Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1263
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har kanskje fått det for meg at disse medisinene er skapt slik at de skal virke svakere (eller at dose nr 2osv ikke skal virke i det hele tatt) om du tar to tabletter samtidig istedenfor bare en, for å motarbeide misbruk. Hvis du tar først en, så to også tre utover for eksempel et døgn, vil de da tape seg i effekt?

Er det noen som helst mekanismer i medisinene som kan hindre meg i å oppleve virkestoffet? Søvnmangel og toleranse virker jo ganske åpenbart, men det handler om meg.

Også lurer jeg på hvilke positive og negative sider det eventuelt ville vært å sniffe pulveret i kapselen. Virker det for eksempel raskere?

Nå er det helg!
Disse medisinene der er laget slik at det ikke er mulig å sniffe. Det er først når det er i kroppen din (via levra) at stoffet blir omgjort til den amfetaminen du er ute etter.

Pille nr 2 vil virke like bra som nr 1, men den vil ikke føles like effektiv. Orker ikke utdype mer da jeg skriver på tlf

Hvis du skal ruse deg/misbruke elvanse kan du ta begge på en gang i stedet for å fordele det utover dagen.
Sist endret av Superspurv; 20. november 2020 kl. 10:10.