Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1911
Hei! Nettopp satt i ett 2070 SUPER kort i bytte med ett 1060.
Alt av drivere er installert.
Har en Samsung 144hz skjerm.
16GB RAM 3000mhz
I7 7700k prosessor.

Problemet er følgende:

Med 1060 hadde jeg 85/90 i Multiplayer og 55/60 i WarZone.

Nå med 2079 SUPER har jeg 160-180 i MP, noe som er OK.
Men i Warzone har jeg kun 90/95/100, dette burde ligget på rundt 140. Noen med tips?
Kjører på optimal settings med nesten alt på LOW og i 1080.

Bruker HDMI high speed cable.
Kanskje DP hjelper?

Takk for svar!
Det er ikke en innstilling med begrensing på FPS et sted da?

Forresten, jeg er nysgjerrig, jeg kan ikke så mye om sånt: Merker du egentlig forskjell så lenge FPS-en er høy nok til å spille normalt?
Sist endret av Stingray; 12. november 2020 kl. 23:48.
Den står på unlimited.

Merker veldig forskjell, er som natt og dag :-)
Prøv å oppdater alle drivere og lukke alle bakgrunnsprogram. Kan hende det er noe som tar mye av ytelsen i bakgrunnen eller at det er noe annet programvarefeil. Skjer det bare i warzone?
Har vært en del serverproblemer som har ført til mye lagg og høy ping både i MW og CW.
Med tilsvarende oppsett til det du hadde, dvs 1060 så har jeg 60 fps i menyer og 100-144 i multiplayer med de aller fleste settings på high eller medium, muligens low på textures og enkelte lys-saker (kan ikke si noe om WZ, jeg spiller det ikke), samtidig har jeg haugevis av bakgrunnsprogrammer og nettlesere oppe. Den eneste spesifikke FPS instillingen jeg har er å limitere meny til 60 FPS og spill til maks 144 FPS.

Har du flere skjermer? Om en av de går har lavere Hz enn den du bruker til å spille, så kan det gi slike problemer, selv om den ikke er aktiv under spilling. Jeg skiftet til 2 helt like 144Hz skjermer fra et oppsett med 1 høykvalitets Eizo 144Hz og en billig Benq 60Hz skjerm og da gikk MW fra å være hakk-hakk-hakk, til deilig flyt.