Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1852
For en stund tilbake spurte vi dere her på forumet om tips ang røykbomber, brennende biler og annet stash. Miljøavdelingen i Sarpsborg drepte drømmen vår om å brenne en bil men jeg syns vi kom godt ut av det likevel.

Musikkvideo hadde release i dag, og vi er ikke redde for kritikk her hos nådeløse freakforum. Sangen er også splitter ny, så feedback på både låt og video taes imot med takk.

Video
Syntes det var veldig bra jeg! Ikke noe negativt og si fra min side.
Brukte dere KNO3 som røyk?
Impressive, konge låt og bra musikkvideo ^^
Meget bra. tok meg selv i å høre på hele låten enda jeg ikke hadde originale planer om det nå pga tidsklemme.
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Takk folkens!

Jeg er i øyeblikket litt usikker på hva som ble brukt til røykeffektene. Kan ta en prat med pyroteknikkeren vår.
Klippinga var bra, scene til scene var bra.

Ikke for og være frekk eller noe, jeg har ikke sans for slik musikk og pintes litt gjennom filmen, men hvilken klipp brenner dere bilen med effekter?
Bra redigert alt fra farger til stødig

Edit: Ops skumleste bare tråden, ser dere ikke brente noen bil, pfft milijørdritten, hvorfor for NRK lov til og brenne ned hus, biler og alt annet, eller andre film industri men ikke dere?
Sist endret av justastonedhuman; 4. juli 2012 kl. 20:27.
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Hehe, skulle vel bare mangle ikke alle har lik musikksmak, og fint du klarte å se objektivt på filmen alikevel!
Fordi de er NRK er NRK sikkert. Mulig det bare var folka som sa nei som var utrolig sære og kjipe her i Sarp. Men føler vi klarte å kompansere tapet av den scena med andre ting likevel
Hvor mye betalte dere jenta som er med? Har dere noen deleted scenes med hun i?
Nå regner jeg med budsjettet er svært begrenset iogmed at dette er en urørt låt, men jeg synes hele videoen virker litt "billig"

Lurer også på om alle skudda er fargekorrigerte, synes noen av de var ekstremt gule.
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Kanskje vi legger ut noe deleted scenes etter hvert er en kjenning så ho stilte opp mot no øl du finner mer om ho på hennes fan page som er linka til på www.tonicbreed.com

Sitat av danseku Vis innlegg
Nå regner jeg med budsjettet er svært begrenset iogmed at dette er en urørt låt, men jeg synes hele videoen virker litt "billig"

Lurer også på om alle skudda er fargekorrigerte, synes noen av de var ekstremt gule.
Vis hele sitatet...
Mulig du ser på dette som low budget, vi ser på det som tilgjengelighet. Folk får hørt låtene våre gratis på spotify uansett, så hvorfor ikke være tilgjengelig på et sted som urørt?

Alle bildene er justert i større eller mindre grad fargemessig. Vi har valgt en gulfarge for å gi det et varmere utrykk.
Likte sangen veldig godt, videoen óg forsåvidt. Savner bare litt kjappere klipperytme enkelte plasser, mer nærbilde av fingerarbeidet under soloen, og mer aggresjon fra trommis. Men alt i alt, veldig bra.
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Sitat av WeeMan Vis innlegg
Brukte dere KNO3 som røyk?
Vis hele sitatet...
Jeg kopierer bare det PyroTech skrev, uten selv å ha noe peiling:

"Kunstgjødsel i form av kaliumnitrat, 98% salpeter"
Sist endret av OtBoD; 6. juli 2012 kl. 02:31.
Sitat av OtBoD Vis innlegg
"Kunstgjødsel i form av kaliumnitrat, 98% salpeter"
Vis hele sitatet...
Ok!! hva slags blandingsfohold da?
jeg likte videon godt. Den tingen som dere gikk mellom i stille film var kul!
Likte sangen veldig godt jeg, har ingenting og si på noe som helst, håper dere blir oppdaget
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Sitat av WeeMan Vis innlegg
Ok!! hva slags blandingsfohold da?
jeg likte videon godt. Den tingen som dere gikk mellom i stille film var kul!
Vis hele sitatet...
50:50 i vekt.
Sitat av OtBoD Vis innlegg
50:50 i vekt.
Vis hele sitatet...
Ok!! Det ser nesten ut som en minivulkan som spyr op der i slutten hehe når kommer skiva denne låta tilhører på??
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Kul musikkvideo, og ikke så værst musikken heller

Var det noen andre som også tenkte på denne karen?
http://3.bp.blogspot.com/_nhNub1sr5Yw/RxQ1NqW-8KI/AAAAAAAAAGY/8MRarWwTlXU/s320/250px-Yoda1-1.jpg
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Kul musikkvideo, og ikke så værst musikken heller

Var det noen andre som også tenkte på denne karen?
http://3.bp.blogspot.com/_nhNub1sr5Yw/RxQ1NqW-8KI/AAAAAAAAAGY/8MRarWwTlXU/s320/250px-Yoda1-1.jpg
Vis hele sitatet...
Hah, for min del tror jeg du må forklare meg det? Eller er det jeg som er dumbass her? :P
Sitat av pguitars Vis innlegg
Hah, for min del tror jeg du må forklare meg det? Eller er det jeg som er dumbass her? :P
Vis hele sitatet...
"Nothing is impossible" er den mer naturlige måten å skrive setningen på, Yoda har en tendens til å stokke om på ordene i en setning, sånn at det for eksempel kunne blitt "Impossible is nothing"
Sitat av Arkanor Vis innlegg
"Nothing is impossible" er den mer naturlige måten å skrive setningen på, Yoda har en tendens til å stokke om på ordene i en setning, sånn at det for eksempel kunne blitt "Impossible is nothing"
Vis hele sitatet...
Ahh! Satt å tenkte forbindelser med selve filmen jeg :P
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Sitat av WeeMan Vis innlegg
Ok!! Det ser nesten ut som en minivulkan som spyr op der i slutten hehe når kommer skiva denne låta tilhører på??
Vis hele sitatet...
Vi vet ikke enda om denne kommer på noen skive. Foreløpig er dette en låt som kommer alene. Vi valgte å gjøre det sånn fordi resten av det nye materialet vårt heller mye mer mot thrash-typen. Vi tenkte da denne låta ikke ville passe inn i et evt nytt album.