Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1465
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei medmennesker,

I går spiste jeg et sted mellom 20-25 10mg diaz.

Artig dag, hvertfall det jeg husker.

Spørsmålet mitt er; hvor jævlig lenge skal dette henge over meg?

Jeg har redusert balanse, vanskeligere med å lese, skrive, henge med i samtaler osv.

Jada, jada, det er selvforskyldt, men noen med erfaring på hvor lenge denne zombie tilstanden skal henge over meg?
Du er nok fortsatt veldig påvirket om du spiste 25 blåhvaler igår. Jeg ville holdt meg unna alle mennesker som ikke skal se deg i zombietilstand i fram til onsdag morgen om jeg var deg...
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv en sykkeltur, hehe.

Jeg følte meg normal dagen etter å ha inntatt 6 rivotril, men så skulle jeg sykle avgårde for å kjøpe noe weed, og jeg bare falt og falt, og skjønte ikke hva faen som var galt... Jeg visste hvordan jeg sykla, men ett eller annet i kroppen bare gjorde så jeg veltet gang på gang...

Gi det en dag eller to, til.
Diazepam har en halveringstid på 1-2 døgn, samt noen drøye metabolitter som sitter i minst like lenge. Du blir ikke fin før til helgen, tidligst.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Har aldri opplevd hangover fra benzo bortsett fra Midazolam og enkelte RC-benzos. Tipper du er relativt fin igjen på dag tre.