Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  138 37826
http://dentway.com/no/products/ virker ikke som det er ulovlig, det funker i hvertfall. har brukt det før..
du får kjøpt det på ebay.
http://cgi.ebay.com/CLEAR-EYES-Redne...item2303244573

jeg har den, og den fungerer.
billig er den også.

det som er dumt er at øynene blir "avhengig" av den, så ikke bruk den FOR ofte. øynene blir da mer røde enn før.
Man får kjøpt Spersallerg på apoteket, reseptfritt!
Sunkost butikken selger dem. 110 ,-
Spersalerg på Apoteket funker like bra som Clear eyes.

"Spersallerg® (antazolin + tetryzolin) er et effektivt middel mot pollenallergi i øynene. Den inneholder 2 virkningsfulle stoffer, et antihistamin som blokkerer for de allergifremkallende stoffene og et stoff som trekker blodkarene sammen og dermed forhindrer røde øyne."

http://www.novartis.no/produkter/res...rsallerg.shtml
jeg kjøper ihvartfall clear eyes min på apoteket i hamar jeg
En kompis av meg bruker pollenallergi øyedråper. Prøvd det selv og. Funker som faen, du blir så hvit i øya at det nesten er skummelt å se på. Man får kjøpt det på apoteket. Det heter Spesallerg eller noe sånt ikke helt sikker

Edit: Så nå at det allerede var folk som hadde skrivd dette. Men det går bra
Sist endret av Candymaan; 21. oktober 2009 kl. 00:25.
Du får kjøpt en øyedråpetype på appteket som heter "Spersallerg", mot allergi og RØDE ØYNE, jeg bruker disse selv og uansett hvor hinsides stein jeg blir av hasjen blir øya mina alltid like hvite av denne øyeråpa. Den koster dog 140 spenn ellernoe, men man får jo ofte det man betaler for i dag, min anbefaling.. Har selv prøvd Clear eyes og disse funker bedre etter min mening..
det er et produkt som blir solgt på sunkost som jeg synes fungerer fint og altids. dette er heller ikke noe farlig for synet. hvis man går på sundkost å ber om pollendryp får man dette produktet. koster 150 kr og flaksen har dråpeteller, noe som er veldig fint siden det er da enklere å dryppe det på øynene =) produktet brukes egentlig til folk som har alergi og er plaget av blodsprengte øyne. har en kompis som bruker det til dette
Det funker ja. ClearEyes™ (måtte ha tm'en der ;b) -ble utviklet for folk som jobber nattevakt på f.eks. hoteller, hvor de må se litt "freshe" ut når kunder trenger hjelp. Enkelt og greit fordi når man har døgna blir man fort røde på øynene.
her er et bildet av produket du får kjøpt på sunnkost


http://img263.imageshack.us/img263/5125/img0274t.jpg
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har ikke vært så fan av apotekets versjon av "clear eyes"
Men orginal clear eyes selges på nettet, bla finn.no
Funket fint for meg!

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18869086

Overkommelig pris var det og.
man kan få kjøpt noen sånne pollendråper trur jeg det er, (funker som clear eyes) på apoteket i norge
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Noen kamerater av meg som røyker endel sliter med det velkjente problemet blodskutte, røde øyne. For å slippe denne plagen benytter de seg av et produkt som heter "Clear eyes". De sier at dette produktet er svert vanskelig å skaffe fordi det er forbudt å selge det i Norge.
Vis hele sitatet...
Det påstås å væe skadelig for øynene av norske myndigheter. Politiet og tollmyndigheter beslaglegger og destruerer det hvis de kommer over det. Men har du noen amerikanske bekjente går det helt fint å få disse til å sende deg det, det kommer gjerne glatt igjennom tollen. Det er også enkelte firmaer som lar deg skaffe amerikansk addresse og videresende ting til Norge, så du kan bestille det (mulig det kan bestilles direkte også). Dessuten har jeg sett at det har blitt solgt under disk av enkelte headshops i Oslo. Gå og spør om de har noe.

Det er skikkelig magisk, en bitte liten dråpe og du har helt hvite øyne på 10 minutter.
Sist endret av biteme; 16. november 2009 kl. 12:24.
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg vet dette er en gammel tråd, kanskje meningsløst og skrive her dog, men flere mener visst at Clear Eyes er vanskelig og få tak i.

Disse selges på www.prerolled.no
Sitat av goofy6980 Vis innlegg
Jeg vet dette er en gammel tråd, kanskje meningsløst og skrive her dog, men flere mener visst at Clear Eyes er vanskelig og få tak i.

Disse selges på www.prerolled.no
Vis hele sitatet...
Interessant at du fant det på den nettsiden, hvis jeg ikke tar helt feil, er den nettsiden laget og eid av en bruker her på forumet. Så dette betyr at Clear Eyes er lovlig med andre ord?
Hvis det er et sted du skal gå for god og billig clear eyes er det ebay
har en kompis som ofte er i usa og handler med 5-6 flasker om gangen.
det fjærna de røde øynene etter noen trekk og etter og ha sandblåst (sandblåserøyne) som er 10 ganger rødere enn røykingsøyne var helt hvit og blank på øya.. helt til det ble litt flimmersyn å føltes ut som en antydning til sveisblindhet.. så fuck that shit! :P
jeg som skriver
Sitat av akitajenta Vis innlegg
clear eyes er lovlig igjen. du får det på apoteker og sånt reseptfritt. men det heter ikke clear eyes. husker ikke hva det heter. men kjenner noen som har kjøpt det der, det er egentlig mot folk som har pollen allergi.. så tror man kan gå å spørre på apoteket etter noe mot rødsprengte øyne fordi man reagerer på pollen og blir veldig irritert i øynene. iallefall det kameraten min gjorde
Vis hele sitatet...
Det funker fett, har gjort det flere ganger selv. Man må spørre etter pollenmedisin for øynene, så får man cleareyes ^^
Prerolled eies og drives av meg, og en annen på forumet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Finnes det noen linser som kan brukes til å dekke over røde øyne?
Funker ikke alle linser til det a? Eller tar jeg grundig feil nå...:P
hvordan skulle vanlige, blanke linser dekke over røde øyne? mtp at de er GJENNOMSIKTIGE, vil de jo ikke skule noen ting
Åja, sånn ja. Jeg tenkte på sånne "partylinser" .. Hehe. Svarte /grønne etc, u get the point..
Sitat av Aceface Vis innlegg
Åja, sånn ja. Jeg tenkte på sånne "partylinser" .. Hehe. Svarte /grønne etc, u get the point..
Vis hele sitatet...
ja, jeg skjønner, men de bytter vel også bare farge der man ikke er rød? (??)
De har jo solgt clear -eyes her www.crime-shop.net sålenge jeg har visst om dem. Er vist under ombygging eller no.
Det selges clear-eyes på finn.no
Sist endret av Mcmak; 24. mars 2011 kl. 05:04.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Noen kamerater av meg som røyker endel sliter med det velkjente problemet blodskutte, røde øyne. For å slippe denne plagen benytter de seg av et produkt som heter "Clear eyes". De sier at dette produktet er svert vanskelig å skaffe fordi det er forbudt å selge det i Norge.

Er dette korrekt?
Isåfall, hvorfor?

Syntes dette hører hjemme i kategorien rusmidler fordi det strengt tatt dreier seg om et rusmiddelrelatert problem.
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt lett tilgang på det over eBay, lett å få det sendt i diskret innpakking. For meg så funker det helt enormt bra, kan være helt på bærtur uten at folk skjønner det. Vet ikke hvor sunt det er å bruke det kontinuerlig da.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Langvarig bruk kan gi kronisk røde øyne. Det er derfor ikke å anbefale daglig bruk.
Her kan du kjøpe Clear Eyes http://www.rødeøyne.no/
Sist endret av Jailbait; 3. mai 2011 kl. 17:29.
Tørre røde øyne er da ikke noe problem, drikk noen glass vann og drypp øynene rikelig med type Aquify dråper eller lignende. Det får du hos synsoptikkere.
usertitle import
bleh's Avatar
Jeg skal innrømme at jeg ikke har lest alle postene, men jeg vil gjerne minne om Spersallerg øyedråper som selges på alle apoteker reseptfritt, tror jeg betalte 110,- for 30-pakning. En dråpe i hvert øye etter røyking / ved røyke øyne - vips så har du helt klare, hvite øyner og i mitt tilfelle (kan være placebo) føles de mer "åpen" også.

Har testet om dette faktisk virker "the hard way"; for noen år siden røykte jeg heftig en kveld og fikk plutselig en telefon fra et familiemedlem om at jeg måtte komme en plass pga en situasjon. Poenget her var at familiemedlemet absolutt ikke måtte vite noe om røykingen og vi kom til å oppholde oss i GODT opplyste lokaler. Vedkommende er i tillegg utdannet innen helsevesenet, og i denne forbindelse var mine sprengrøde øyne et farlig fenomen. Så jeg tok en dråpe i hvert øye, ventet 2 min med lukkede øyner og VIPS. Helt hvite øyne, og en god ende på historien.

Det virker som bare det (bedre enn ClearEyes imo), og finnes på ditt lokale apotek! (si du har pollenallergi hvis du er av den nervøse typen )
Er det Livostin du mener? Det har jeg aldri prøvd men det er hvert fall reseptfritt og fåes også i dagligvarebutikker.
Spersallerg er allergi-medisin, men helt genialt mot røde øyne. Mye bedre, og mindre farlig enn Clear Eyes.
Eneste forskjellen jeg har merket er at Clear Eyes virker noe hurtigere.

Dessuten koster det 144,- ref: https://www.boots.no/butikk/s/produc...115&ref=search
Dyrere enn på www.rødeøyne.no

Clear Eyes inneholder Naphazoline ophthalmic som er omdiskutert. Les mer om Clear Eyes her.

Spersallerg inneholder antazolin, som er et antihistamin, og tetryzolin. Les mer om Spesallerg her.

Nå vet dere det som er å vite om øye dråper
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Euforia pollendrops på sunnkost.. Funker genialt
spersallerg! fås kjøpt på alle apotek i landet til 160,-
fungerer utmerket
Angående linser.
De dekker jo kun iris , og det er vel den hvite delen som skal dekkes hvis
det skal ha noe effekt.
Jeg skal love dere at linser er helt jævlig å ha på når du begynner å få tørre øyne, så den tanken ambefaler jeg dere å bare legge bort med engang.
Syns clear-eyes virker litt shady fordi det bare selges i headshops.

Selv bruker jeg Visine(sikkert nevnt før) når jeg får tak i dette. Selges i apoteker i England, USA og Russland (dette er landene jeg VET de har det, fins sikkert verden over, men ikke i Norge).

Visine funker som bare det, men kan være skadelig for øynene ved overdreven bruk.
Hva er så spesielt med "Clear Eyes" da? Jeg kjøper no bare vanlige øyedråper på apotek, og det funker dødsbra for meg! Det eneste som da kan buste deg er at pupillene er utvidet, og hvitøyet er litt gult, istedet for knall hvit

Uansett, jeg syns at norge er idiotisk for å ha resept på produkter/medisin som ikke er skadelig i det hele tatt. Jeg selv har astma, og all astma medisinen er på resept. Idiotisk, for det verste av bieffektene er at du rister ukontrollert, litt som Parkinsons... Men om Clear Eyes er ulovlig, så kanskje best å holde seg unna?

Litt ekstremt eksempel, men jeg har hørt om mennesker som får anabole steroider for diverse ting. Det er jo noe som hjelper dem, men så er det jo bieffekter også da. Så kjøp vanlig øyedråper? koster under 100-lappen

- Serenity