Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 2573
Hei!

Vet ikke om det er helt riktig sted å plante denna posten, men fant ikke noen andre steder

heh, det jeg lurer på, er om det er noen nettsider man kan kjøpe proffe templates via tlf(sms)? Har kikket på diverse andre sider som f.eks denne, men kan bare betale me visa osv. Noen som vet om et sted man kan kjøpe noen proffe templates med mobben?

Og ja, jeg vet at jeg bare kan ta å lage en side selv, og det har jeg gjort, menne jeg ønsker en som ser skikkelig proff ut om dere skjønner

Takker for alle svar
Er ikke poeng i å bruke mye penger på design :P

Få heller en eller annen geek på Norskwebforum.no til å designe et for deg :P

Mangen der med alvorlig fritidsproblemer i sterk kombinasjon med stor giverglede :P
Sitat av nikita
Er ikke poeng i å bruke mye penger på design :P
Vis hele sitatet...
Og hvor i alle dager har du fått det fra?

Skal du på noen som helst måte fremstå som en seriøs bedrift, er det ekstremt viktig å kjøre en skikkelig profil ut mot potensielle kunder. Det finnes alt for mange bedrifter som ikke skjønner poenget med en skikkelig webside, og gjør dermed seg selv en stor bjørnetjeneste. En webside gir ofte et førsteinntrykk av en bedrift, og kan lett sile vekk mengder av kunder om den ikke ser ordentlig ut.
Sitat av nikita
Er ikke poeng i å bruke mye penger på design :P

Få heller en eller annen geek på Norskwebforum.no til å designe et for deg :P

Mangen der med alvorlig fritidsproblemer i sterk kombinasjon med stor giverglede :P
Vis hele sitatet...
Hmm, jeg trur egentlig ikke at noen her på nff eller andre steder gidder å lage en hel proff side til meg gratis for og være ærlig Så da må jeg nesten ut me peng uansett om jeg vil ha det proft om du skjønner

Sitat av Octavarium
Skal du på noen som helst måte fremstå som en seriøs bedrift, er det ekstremt viktig å kjøre en skikkelig profil ut mot potensielle kunder.
Vis hele sitatet...
Enig der, men ikke det at jeg skal ha en sie for en bedrift akkuratt
Menne er det noen som vet om noen sider hvor man kan få kjøpt webtemplates me mobil(sms) eller noe? Ikke med visa, mastercard, paypal osv osv!
Det finnes jo alltids "the free way" (ikke sammenlign med "freeway"). Så du kan jo lete etter gratis versioner av webthemeplates. Det finnes faktisk! Tro det eller ei!

Og om du ikke finner noen på www.google.com f.eks. Kan du ta deg en tur innom ei BitTorrent side, og laste ned en pakke med webdesigns der. Men pass på at det ikke er kopibeskyttet materiale du laster ned. Fyfy!
Sitat av axalon89
Det finnes jo alltids "the free way" (ikke sammenlign med "freeway"). Så du kan jo lete etter gratis versioner av webthemeplates. Det finnes faktisk! Tro det eller ei!

Og om du ikke finner noen på www.google.com f.eks. Kan du ta deg en tur innom ei BitTorrent side, og laste ned en pakke med webdesigns der. Men pass på at det ikke er kopibeskyttet materiale du laster ned. Fyfy!
Vis hele sitatet...
Jess, vet det er en del gratis templates der ute:P Har fler av de, men det er lixom ikke helt hva jeg er på jakt etter om u skjønner Menne takk for tipset

Jeg begynner å lure på om det er noen steder man kan betale me mobil i det hele tatt når d gjelder slike templates

Menne hvis det er en liten askeladden her inne som kan rope "jeg fant jeg fant" så er jeg takknammelig
Sist endret av SirKim2000; 15. januar 2006 kl. 20:24.
Det hadde vert litt fint det. Sånn 30 kr for ei ferdig side f.eks. Ikke gale pris. Nesten slik at om du hadde fått tak i den themeplaten din, at du skulle bruke den til å starte det. Regner med at det krever litt mer, men det er lov å drømme
Sitat av SirKim2000
Hmm, jeg trur egentlig ikke at noen her på nff eller andre steder gidder å lage en hel proff side til meg gratis for og være ærlig Så da må jeg nesten ut me peng uansett om jeg vil ha det proft om du skjønner
Vis hele sitatet...
Du har ikke prøvd, så forstår virkelig ikke hvorfor du avfeier det

Sitat av Octavarium
Og hvor i alle dager har du fått det fra?

Skal du på noen som helst måte fremstå som en seriøs bedrift, er det ekstremt viktig å kjøre en skikkelig profil ut mot potensielle kunder. Det finnes alt for mange bedrifter som ikke skjønner poenget med en skikkelig webside, og gjør dermed seg selv en stor bjørnetjeneste. En webside gir ofte et førsteinntrykk av en bedrift, og kan lett sile vekk mengder av kunder om den ikke ser ordentlig ut.
Vis hele sitatet...
Når han spør etter templates regner jeg med at det ikke er snakk om en bedrift, rett og slett fordi en seriøs bedrift hadde gått til en designer og fått laget noe tilpasset bedriftens profil med hensyn til farger etc.
Sitat av nikita
Du har ikke prøvd, så forstår virkelig ikke hvorfor du avfeier det
.
Vis hele sitatet...
hehe. Nope, ikke snakk om bdrift nei. Hmm, grunnen til at jeg nesten ikke "gidder" å spørre engang er ferdi en proff template koster ca 200 kr, og jeg trur neppe det er noen her inne som orker å legge sinnsykt me arbeid for 200 kr az!

Menne, er det noen som vil prøve seg a? Og når det gjelder prisen, så kan jeg strekke meg over 200 kr, bare så det er sagt
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Når en er inne på temaet. er det noen som vet hvor man får tak i gratis templates?
Trenger ikkje være så avanserte, bare det er gratis.
Firma mitt kan designe en side for deg. Men det vil koste, men da får du en veldig proff side http://www.Design-eye.com
masticore: mulig jeg er rar, men jeg blir litt skeptisk når et webdesign-firma ikke lager sidene sine selv... spesielt kombinasjonen av at det på sida deres står at alt gjøres in-house, og det er et annet firma som har laget sidene får AD'en i meg til å stusse litt, og lure på hva annet det er som ikke stemmer...

oioioi... her var det mer som skurra ja... gå inn på clients, så titter du på de forskjellige som ligger under "recent clients". Prøv så å klikke på "view project" på hver av dem... snodig, det ser ut som alle prosjektene er klin hakke like...

oioioi (igjen) enda flere ting som ikke funker? man får jo ikke engang lese nyhetene på forsida...

ok, nå begynner det å bli kjedelig med ting som ikke funker... alt i portfolioen der er jo også bare bullshit jo, ingenting som funker, bare eviglange downloads (sikkert pga all musikken dere har lagt inn i flashfilene)... og når det tar 1minutt og mer å laste ned en side på en 20mbps adsl 2+ linje, da er det noe alvorlig galt...

Har fått en følelse etterhvert av at jeg kan fortsette og fortsette å finne ting som skurrer på de sidene deres, hvis jeg hadde giddet.
Jeg vet at man ikke kan lese eldre nyheter, det blir vel fiksa snart. Sier du at vi ikke lager sidene våre selv? Jeg så nå at alle prosjektene i Clients er linka til samme side, bra du sa ifra faktisk, det skal jeg få retta på. De prosjektene på Portfolio er vel ikke ferdig enda eller så har kunden bare bestilt photoshop service og deretter lager de til flash selv. Og det er faktisk en knapp som slår av musikken hvis du bare gidder å åpne øya. "Ting som skurrer" hva skal det bety?
Sist endret av dassmongo; 10. mai 2006 kl. 12:58.
Tja, det står jo her at det er disse folka som har laget sidene deres... http://www.innatemediagroup.com/portfolio.php, men det stemmer kanskje ikke?

Problemet er ikke å få skrudd av musikken, problemet er at det tar en evighet å laste ned sida fordi dere har lagt en latterlig stor mp3 eller hva det nå er inn i flashfila. Som det også stod i den forrige posten min, hvis du bare gidder å åpne øya...

Flere ting som skurrer? Tja... spesielt den ene av disse to her ser jo litt snodig ut, hvis dere har laget sidene selv...? Trenger dere å forklare det for dere selv hva dere kan endre der?

Snodig det med portfolioen da forresten, det står jo at det er dere som står for flash på alle sammen også... og...

De prosjektene på Portfolio er vel ikke ferdig enda eller så har kunden bare bestilt photoshop service og deretter lager de til flash selv.
Vis hele sitatet...
det høres nesten ut som du ikke har helt oversikten over hva som ligger der...? Virker jo også litt rart å fylle opp portfolioen med halvferdige ting (og ikke en eneste ferdig en?), når man har et prosjekt som tydeligvis er ferdig for en storkunde som xzault...?
Sist endret av atomet; 10. mai 2006 kl. 13:32.
Vi sammarbeider med Innate, de har hjelpet litt med www.design-eye.com. Vi er ikke så nøye med siden og den er heller ikke ferdig enda. Og jeg sa at det ikke er halvferdige ting, det er folk som bare bestiller photoshop design, og så lager de det til flash selv. Og det er ikke alltid den nyeste versonen av prosjektet ligger i portfolio mappa våres.

Hvorfor er du så negativ egentlig? Du tror du er bedre enn oss eller?
Hehe, jeg rører ikke flash jeg (ok, et lite annonsebanner og sånt til nød), og ikke 3d-programmer heller, men når folk kommer og er store i kjeften, så er jeg kritisk som faan, spes når de påstår at de er så til de grader proffe, og det viser seg å være flere skikkelige grom-tabber på sida deres.

Har dere f.ex. tenkt over hvor lang tid det vil ta å laste ned sida deres på en litt treigere linje? Og hvor irriterende det er å bli sittende og vente med en fordømt "loading"-boks som står og blinker for hver gang jeg klikker på en ny link? Hallo, jeg har allerede sitti og venta i 1-2 minutter (og det er på en 20mbps-linje) på å laste ned sida deres til å begynne med, og så må jeg vente igjen og igjen?Jeg fant også en mappe med et flashbanner for en bar eller noe sånt - fila var på nesten en halv mb?

Nei faan heller... tull og tøys.

Men derimot fant jeg en mappe som het gullblyantspisseren06 eller noe sånt. Jeg antar at det betyr at dere skal delta med noe der, så da får vi jo se om vi treffes... Antar det er interaktivt dere skal delta i? DM her, mulig jeg slenger inn en i AD også, vi får se.

Forresten så ser det ihvertfall ut til at jeg er flinkere enn dere til å finne feilene...
Atomet, Har jeg hvert stor i kjeften? Selvom vi et et par feil på siden vår som ikke er ferdig. Hvis du har 20mb linje så hadde jeg saksøkt leverandøren din, jeg har 4mb linje og siden er ferdig loade på noen få sekunder... Hva er siden din foresten?

"Forresten så ser det ihvertfall ut til at jeg er flinkere enn dere til å finne feilene..."

Vi bryr oss mer om sidene vi gir til kunden.
Sist endret av dassmongo; 10. mai 2006 kl. 21:34.
Dere skal være seriøse aktører innenfor web slik jeg har forstått det, men du tåler ikke kritikk mot siden din og begynner å bli hissig?

Synes nesten du burde være takknemmelig for at noen oppdager feilene slik at de kan fikses relativt fort, for tenk hvilke poteniselle kunder som ombestemmer seg å bruke dere p.g.a dere ikke har orden på bedriften sin side engang ?

edit:
siden tok 49 sec å loade her, og det er ca 40sec for mye mener jeg...
Grunnen til at det tar kort tid hos deg er for flash filen ligger allrede på maskinen din
Sist endret av boohaze; 10. mai 2006 kl. 21:43.
Må bare si at jeg har ikke helt sansen for flash sider.
boohaze, Jeg tåler kritikk, jeg synes det var bra at han fant de feila, hvis du leser alt så kanskje du får med deg mer?

"Jeg så nå at alle prosjektene i Clients er linka til samme side, bra du sa ifra faktisk, det skal jeg få retta på"

Hvis jeg blir hissig er det pga. folk som deg som skriver false ting...
false ting som hva?

Og når du kommer med kommentarer som dette, får jeg meg til å tro at du ikke tåler kritikk og blir hissig...

* Masticore: Og det er faktisk en knapp som slår av musikken hvis du bare gidder å åpne øya
- jeg mener når du legger det opp slik kan man ta det som provoserenes ( jeg la ikke merke til knappen før jeg begynte å lete )

* Masticore: Hvorfor er du så negativ egentlig? Du tror du er bedre enn oss eller?
- Hvilke seriøse aktører kommer med slik kommentar, når du spør han om hva som skurre og han går mer i detaljer

* Masticore: Atomet, Har jeg hvert stor i kjeften? Selvom vi et et par feil på siden vår som ikke er ferdig. Hvis du har 20mb linje så hadde jeg saksøkt leverandøren din, jeg har 4mb linje og siden er ferdig loade på noen få sekunder... Hva er siden din foresten?
- Hva skal du med hans side ?
"false ting som hva?" leste du ikke? må jeg paste den en gang til for deg?
"Jeg så nå at alle prosjektene i Clients er linka til samme side, bra du sa ifra faktisk, det skal jeg få retta på"

Er det noen som er negativ her så er det deg og han atomet. Jeg sa bare at vi kunne lage en side til han så kommer atomet med feil på siden som jeg er takknemlig for, men han dro det så langt.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Masticore
"false ting som hva?" leste du ikke? må jeg paste den en gang til for deg?
"Jeg så nå at alle prosjektene i Clients er linka til samme side, bra du sa ifra faktisk, det skal jeg få retta på"
Vis hele sitatet...
Sorry, men du verkar ikkje truverdig i mine auge. Du verkar som ein amatør som kjem i forsvarsposisjon for den minste kritikk. Og eg har fulgt debatten relativt nøytralt. Du har skapt biletet av deg sjølv !
Ja, du er ganske stor i kjeften vil jeg si (titt igjen på den første posten din her, og meldingene du har kommet med i cutephp-tråden). Jeg har nok ingen side for øyeblikket, du får heller se på det jeg deltar med på spisseren. Nåja, det er mulig det dukker opp en enkel webside i løpet av noen dager, har en liten ide jeg pusler med, men den må nesten gå bak i køen for semesteroppgave, spissern og et par andre prosjekter som haster mer, så det spørs. Men for all del, bare hold øya oppe du, så kan det nok hende at den kommer, men det blir i såfall en totalt annen stil enn det greiene dere kjører.

For ordens skyld - nå gikk det litt fortere, og jeg tok tida bare for å være helt sikker, samtidig som jeg stengte av alle andre programmer. Jeg sjekka også hvor kjapp linja mi faktisk er, og jeg var nok litt stor i kjeften selv også, jeg får ikke mer enn 12mb, men fremdeles tok det 38 sekunder fra jeg trykka på "enter" til jeg kom inn på sida deres, noe jeg vil påstå at er "noe i overkant" lenge, spesielt siden det jeg tydeligvis måtte vente så lenge på var noe musikk som ble skrudd av rimelig kjapt i alle fall.

Hvorfor bryr jeg meg om sånne ting? Vel, om et par år eller så regner jeg med å sitte i en jobb der en av tingene jeg skal gjøre nettopp å ta inn folk som dere (men det blir nok ikke dere, med mindre dere har både skjerpa både holdningene og feilprosenten deres ganske kraftig) til forskjellige jobber. Derfor bryr jeg meg om sånt.
"Du har skapt biletet av deg sjølv !"

Kan jeg få det på norsk ?

Greit design-eye er verdens dårligste firma, firma til atomet er det beste i verden og jeg er en amatør.
Sånn, da var den saken ute av verden...
slashdot, la du merke til at det var ikke jeg som starta å kritisere her? Jeg tror du bare leser hva du vil lese eller har jeg kanskje feil?
Dro jeg det for langt? Uff, fant jeg for mange tabber på sida deres? Jaja, kanskje du skulle lære deg å rette opp feil før man legger ut en side da?

Verdens dårligste firma er det vel ingen som har sagt (jo, forresten, du sa det) at det er, men det er endel ting som skurrer på den sida deres, og når du påstod at dere lagde så uberproffe sider, så syns jeg det var på sin plass å påpeke disse feilene. Så viser det seg jo etterhvert også at det faktisk er en "samarbeidspartner" som har laget sidene deres, som du ble så arg for at jeg sa at dere ikke hadde laget selv... hallo...
For å gjøre en ting klart, jeg er ikke så stor fan av flash selv. Det er som du sier det tar tid og loade.
jeg har vert borti sider hvor det er helt syk flash som tar flere minuter å loade, det er litt kjipt.
Men flash selger bra. Vi lager det kunden vil ha, vil de ha flash så gir vi dem flash, vi kan ikke nekte dem.
Du kan finne mange gode og gratis Web Templates på

http://www.freewebtemplates.com
Sitat av atomet
Dro jeg det for langt? Uff, fant jeg for mange tabber på sida deres? Jaja, kanskje du skulle lære deg å rette opp feil før man legger ut en side da?

Verdens dårligste firma er det vel ingen som har sagt (jo, forresten, du sa det) at det er, men det er endel ting som skurrer på den sida deres, og når du påstod at dere lagde så uberproffe sider, så syns jeg det var på sin plass å påpeke disse feilene. Så viser det seg jo etterhvert også at det faktisk er en "samarbeidspartner" som har laget sidene deres, som du ble så arg for at jeg sa at dere ikke hadde laget selv... hallo...
Vis hele sitatet...
Det er ikke samarbeidspartneren som lager sidene våre. Det kan jeg ikke huske jeg har sagt, men jeg kan huske jeg sa de hjalp til littegrann, med www.design-eye.com. Ingen av de andre sidene har Innate rørt.

Har du i det hele tatt sett inni /clients og /anders mappa?

atomet, har du ingen prosjekter online som jeg kan se? Jeg gleder meg nemlig fært til å se noe serru, eller kanskje... hmm...du tørr ikke?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Masticore
Det er ikke samarbeidspartneren som lager sidene våre. Det kan jeg ikke huske jeg har sagt, men jeg kan huske jeg sa de hjalp til littegrann, med www.design-eye.com. Ingen av de andre sidene har Innate rørt.

Har du i det hele tatt sett inni /clients og /anders mappa?

atomet, har du ingen prosjekter online som jeg kan se? Jeg gleder meg nemlig fært til å se noe serru, eller kanskje... hmm...du tørr ikke?
Vis hele sitatet...
Sida påstår den krev flash, IE4+, og breiband! Og det er webdesign-firma? Sorry, hørest ut som slangeolje. Får forøvrig 404 når eg prøver å bruke sida. _VELDIG_ useriøst.

Fix slik at det funker i alle nettlesere uten plugins. Gjerne bruk flash til ting som fancy effekter, men _IKKJE_ la det vere eit krav for å bruke sida.

Eit eksempel er å bruke XML til å fore flash med data som kan visast, og lage ein enkel php-frontend som kan vise ting som html istaden for flash...

Fix it! Og ikkje sjå ut som amatører. For eg tar deg som amatør inntil du kjem opp med noko betre enn det der.

Og et google søk etter Design Eye gir _ingen_ treff på førstesida som viser til dykkar side... Eg ville aldri brukt deg som designer.
Sist endret av vidarlo; 10. mai 2006 kl. 22:47.
Vel, der har vi litt forskjellig filosofi - dersom kunden ber om noe jeg mener de ikke vil være tjent med, så samler jeg opp en god bunke med argumenter for hvorfor de bør gjøre det på en annen måte, presenterer det, og ender vanligvis opp med en bedre løsning som de blir veldig godt fornøyde med til slutt. Hadde kunden alltid visst best, så hadde de jo ikke trengt å leie inn noen for å gjøre det vi blir leid inn for, eller hva?

Flash kan absolutt være fint det, ingen tvil om den saken (eksempel på bra bruk: www.kk.no -> "bli ny på nett" som fikk sølvtaggen for januar eller når det var), men jeg mener dere bruker det feil. Dere bruker det til ting det absolutt ikke er noen vits i å bruke det til, og det at dere legger musikken inn i flashfila gjør den unødvendig tung. Legg heller musikken ved siden av, og stream den. Det aller aller meste på sida deres hadde sett klin hakke likt ut hvis det hadde blitt laget i html/css. Nåja, på den annen side, så er det jo flashmarkedet dere har retta dere mot, så da må dere jo nesten kjøre hardt på flash. Men, samme hva, prøv det jeg sa med å legge musikken utafor, kan ikke nok flash til å forklare det bedre, men du skjønner kanskje hvordan jeg mener?

Nei, jeg har faktisk ikke noe online som du kan få se nå, men det er en grunn til at det er DM jeg deltar med på spissern, ikke interaktivt. Sider som jeg lager er absolutt ikke superfancyflashyshit, de bare funker.

Har bladd ganske mye rundt i det jeg kom til av mapper der ja... noe bra, noe mindre bra.
Sist endret av atomet; 10. mai 2006 kl. 22:53.
Sitat av slashdot
Sida påstår den krev flash, IE4+, og breiband! Og det er webdesign-firma? Sorry, hørest ut som slangeolje. Får forøvrig 404 når eg prøver å bruke sida. _VELDIG_ useriøst.

Hva høres ut som "slangeolje"? Hvor får du 404? hvis du får det i /clients eller /anders er det kanskje ikke så rart hvis du tenker på at ikke alt er ferdig og det er ikke alt vi vil dele med allmenheten....

Fix slik at det funker i alle nettlesere uten plugins. Gjerne bruk flash til ting som fancy effekter, men _IKKJE_ la det vere eit krav for å bruke sida.
Når det er flash så MÅ man instalere en plugin i Firefox... De som ikke har instalert denne pluginen som det tar 10sec å instalere, burde vel kanskje gjøre det?

Eit eksempel er å bruke XML til å fore flash med data som kan visast, og lage ein enkel php-frontend som kan vise ting som html istaden for flash...

Fix it! Og ikkje sjå ut som amatører. For eg tar deg som amatør inntil du kjem opp med noko betre enn det der.
vel jeg bryr meg ikke om du tar meg som en amatør. Vi har store kunder som betaler bra. Og du har ikke rett til å si hva vi skal gjøre.

Og et google søk etter Design Eye gir _ingen_ treff på førstesida som viser til dykkar side... Eg ville aldri brukt deg som designer.
Vis hele sitatet...
Dette er kanskje fordi det er mange andre ting som heter design eye.
...jaja, gjør som du vil. Jeg trodde faktisk til å begynne med at det var en template dere bare hadde kjøpt og tilpassa på grunn av de feilene jeg har påpekt, men du gidder jo ikke å ta til deg konstruktiv kritikk en gang, så da... tja...

Det er forresten feil det som står der om at man må ha IE for å se sidene, har testa dem i både firefox og safari, men hadde det stemt, så hadde dere jo utelukka veldig store deler av reklamebransjen, siden det er en ganske heftig mac-bastion, og det hadde jo vært litt dumt, eller hva?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Masticore
Dette er kanskje fordi det er mange andre ting som heter design eye.
Vis hele sitatet...
Du presterer å quote _heile_ posten min, og svare bare på nederste linja...bra jobba!
Videre, så har jeg også prøvd å søke etter dere, og jeg har ikke bare søkt etter "design eye", men også "design eye anders jensen", men fremdeles får jeg ingen relevante treff på første side. Faktisk kom det opp noe først på 3. side, og da var det en link til denne lekre sida her... http://www.silvergolddesign.com/inde...at=om&id=index ...

slashdot: han har skrevet svarene sine inn i quoten...
Sitat av slashdot
Du presterer å quote _heile_ posten min, og svare bare på nederste linja...bra jobba!
Vis hele sitatet...

Hva med å lese inni quoten? Ikke vær så eplekjekk btw...

atomet, det er ikke jeg som er anders jensen, det er lederen.
Neutral Good
Mith's Avatar
De som ikke har instalert denne pluginen som det tar 10sec å instalere, burde vel kanskje gjøre det?
Vis hele sitatet...
Fordi? Da får vi gleden av deres fantastiske sider? Det å utelukke alle uten flash er kanskje litt dumt?
Hvor får du 404?
Vis hele sitatet...
http://www.design-eye.com/site.html
vel jeg bryr meg ikke om du tar meg som en amatør. Vi har store kunder som betaler bra. Og du har ikke rett til å si hva vi skal gjøre.
Vis hele sitatet...
Hvis en tar det som amatør, gjør fort flere det også. Har ikke sett siden selv grunnet en 404, så har lite å komme med der.
Det er vel ikke måten å få flere "kunder som betaler bra"? Eller er det ikke det som er målet kanskje?
vel jeg bryr meg ikke om du tar meg som en amatør. Vi har store kunder som betaler bra. Og du har ikke rett til å si hva vi skal gjøre.
Vis hele sitatet...
Det er det vel heller ingen som har gjordt. Konstruktivkritikk kalles det.

"Du har skapt biletet av deg sjølv !"

Kan jeg få det på norsk ?
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke har kommet såpass langt i nynorskpensum at du skjønner det der så skjønner jeg hvorfor du poster slik du gjør. Mener å huske vi lærte slik på ungdomskolen?
Oppsummering fra min side: Dere er flinke med flash, men mangler endel andre skills som er vel så viktig for suksess i det lange løp.
Håper bare for bedriften sin del at masticore ikke har kunde kontakt eller kunde oppfølging....
Sitat av Masticore
Atomet, Har jeg hvert stor i kjeften? Selvom vi et et par feil på siden vår som ikke er ferdig. Hvis du har 20mb linje så hadde jeg saksøkt leverandøren din, jeg har 4mb linje og siden er ferdig loade på noen få sekunder... Hva er siden din foresten?

"Forresten så ser det ihvertfall ut til at jeg er flinkere enn dere til å finne feilene..."

Vi bryr oss mer om sidene vi gir til kunden.
Vis hele sitatet...
Noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Hadde jeg hatt vaskehjelp og hun/han hadde sagt at det gjør ikke noe om det er bedriten hjemme hos meg så lenge jeg gjør god jobb hos deg...he-he, ikke særlig seriøst synes jeg. Tro nok jeg hadde styrt laaangt unna!

Det viker heller ikke som du tåler kritikk.Jeg er selv utdannet webdesigner og ville ha satset på en fet side til firmaet mitt og seff tålt om noen hadde noe å utsette på den, sånn er livet serru!
SirKim2000's Avatar
Trådstarter
Sitat av Spawn2
Jeg er selv utdannet webdesigner
Vis hele sitatet...
Hvor mye tar du for et design egentlig? Har du en side med en portefølje som det går ann å se hva du har laget?
Sitat av Masticore
Firma mitt kan designe en side for deg. Men det vil koste, men da får du en veldig proff side http://www.Design-eye.com
Vis hele sitatet...
Hmmm, meget seriøst firma må jeg si...siden er ikke oppe en gang...åssen drittfirma er dette da?