Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5464
Det har seg sånn at jeg måtte sende iphonen min til reparasjon, men for å reparere den sa telia at jeg måtte skru av find my iPhone.

Problemet er at jeg husker ikke hva icloud'en min var, prøvde å gå inn på Apple sin side men kom ikke langt der heller da jeg bare får opp at det finnes ingen bruker i mitt navn eller mail jeg har brukt.

Tokk kontakt med Apple direkte og de vil ikke gi meg informasjon om denne icloud'en og uansett hvor mye jeg sender kvittering på at telefonen denne icloud'en er knyttet til er min.

Noen som har tips om hva jeg kan gjøre? Begynner å haste litt fordi garanti perioden min er snart ute å telefonen stoppet bare å fungere..
Trykk deg inn på Instillinger -> Øverste linje, trykk på navnet(ditt?).
På neste side her, vil epostadressen som er knyttet opp mot kontoen telefonen er innlogget med vise.

Her er hjelpesiden til apple om temaet, om du ikke har lest den.
Sitat av Lanjelin Vis innlegg
Trykk deg inn på Instillinger -> Øverste linje, trykk på navnet(ditt?).
På neste side her, vil epostadressen som er knyttet opp mot kontoen telefonen er innlogget med vise.

Her er hjelpesiden til apple om temaet, om du ikke har lest den.
Vis hele sitatet...
Det hjelper ikke hvis telefonen allerede ligger hos Telia.
Har ikke telefonen og skjermen fungerer ikke så kunne ikke gjort det heller.
Hvorfor hjalp det ikke med å sende kvittering til Apple? Hva sa de? At den ikke stemmer overens med telefonen det er snakk om?
Sitat av SajN Vis innlegg
Hvorfor hjalp det ikke med å sende kvittering til Apple? Hva sa de? At den ikke stemmer overens med telefonen det er snakk om?
Vis hele sitatet...
Tenk personvern.
Det er ingen garanti for at Apple-ansatte har tilgang til å se hvile enheter som er linket mot hvilke kontoer.

Sitat av Puppydemons Vis innlegg
Har ikke telefonen og skjermen fungerer ikke så kunne ikke gjort det heller.
Vis hele sitatet...
Prøvde selv på iforgot og får opp 'Vi kunne ikke finne noen Apple-ID som samsvarer med informasjonen du oppga.' selv om jeg oppgir informasjonen jeg er innlogget med, snodig.

Glemt passord ser derimot til å fungere som den skal, så anbefaler du tester ut forskjellige epostaddresser du har/kan ha brukt mot denne siden.
Sitat av Lanjelin Vis innlegg
Tenk personvern.
Det er ingen garanti for at Apple-ansatte har tilgang til å se hvile enheter som er linket mot hvilke kontoer.
Vis hele sitatet...
Har selv jobbet hos Apple og hatt en god del av disse samtalene med nøyaktig samme problem som TS, så jeg er klar over hva som går an og ikke går an. Hva man kan fortelle kunden er en annen sak...