Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 7555
Sitat av homoludens Vis innlegg
Første jeg la merke til var "Klikk here for English Version". Her var det mange feil. For det første heter det click på engelsk, og ikke klikk, som er norsk. English og Version skrives med liten bokstav.
Vis hele sitatet...
På norsk er dette riktig, men på engelsk skriver de English med stor bokstav.
Var inne å så på den engelske versjonen av siden. Jeg mistenker sterkt at det er brukt google translate her

Post adress
Zipe code:0567
land:Norge
city:Oslo
Number:+4740766030
Org: 997-830-210
Emailost@Spacehost.no
Vis hele sitatet...
Alle ordene - Zip-code, land osv bør være på engelsk og skrevet skikkelig. Og med stor forbokstav!
-Zip-code
-Country
-City
-Telephone
-Organization-number (Vet ikke helt hva det er på engelsk, men dette er bedre enn org.)
-E-mail



Contact us
Contact us by mail show you have any questions: Mail us
Vis hele sitatet...
Dette henger ikke på greip i det heletatt.


Det er forøvrig ikke en måte å gå fra den engelske versjonen og tilbake til den norske. Det burde det vært!
Etter den kritikken dere har svart med så har de ikke ordnet noe.
Det står enda "Klikk for English version"
Så dette viser jo bare at denne tråden var kun laget for reklame.
mmm og det frister jo for siden gir tillit.
Sist endret av ompapa; 4. juli 2012 kl. 00:12.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
klikk here - made my day.
<?=getUserTitle()?>
På deres engelske side, på prislistene, så heter det ikke 4.75 usd,- men $4.75 osv…
Sjekk linken!
Hallo?
Homeside?
Pris listes slik: $43.99/m

For å si det rett ut, siden deres ser helt for jævlig ut!
Forundrer meg ikke at dere ikke har laget siden selv. Siden engelsken i css kodene deres er feilfri.
Om man ser på jQuery scriptet dere henter inn, så er det versjon 1.4.2, altså gammel, laget i 2010.
Dette er et trist syn..

http://spacehost.no/English versjon/index.html
Null peiling på HTML, null peiling på server, om dere hadde hatt peiling på hosting så hadde dere iallefall vist at en slik link ikke er godtatt.. !

Dette er en skam for web'en.
Ser også at dere har opprettet et AS, noe som koster 30 lapper mener jeg å huske. Bortkastet penger .. !
Sist endret av terminat; 4. juli 2012 kl. 15:08.
Vi kan starte med forsiden:

Fonten på bildet ser helt forjævlig ut, og får meg til å tenke på den tiden da Piczo.com var populært. Det samme gjelder bildene dere bruker, samt at dere gir omtrent ingen informasjon annet enn 1 pris, på hver enkelt av tjenestene dere har og tilby. Når man går videre nedover, så skriver dere lagringsplassen på de ulike tjenestene (som dere heller ikke oppgir hvilken type tjeneste er), i MB, og for å være helt ærlig, det ser ikke bra ut. Bruk GB istedet.

"Båndbrede" skrives "båndbredde". Under dette igjen, finnes det endel info om det dere tilbyr, og dette kommer mest sannsynlig aldri til å bli lest, siden første inntrykket av siden er så dårlig som det er, at ingen gidder å scrolle nedover. Her har dere brukt forskjellig font-size og font-style.

Og sist men ikke minst: "Klikk here for English Version"? Lær dere norsk før dere starter å skrive engelsk.

Under Tjenester:

Her blir man på en ekkel måte redirected til forsiden, og må scrolle nedover, for å finne 3 - 4 linjer med tekst, som helt ærlig ikke lærer meg noe som helst.
PC-support: Å hjelpe noen via TeamViewer virker lite proffesjonelt, og problemstillingene dere oppgir at dere kan hjelpe på, klarer de aller fleste å google seg frem til en løsning på, før de googler seg frem til siden deres.

Under Hosting:

Massevis av skrivefeil, jeg orker ikke å liste dem opp engang. Og dere garanterer 24/7 mail-support, hvordan skal dere klare det, når dere har skole å gå på, dere må sove osv? Også her er MB et problem, skriv heller GB, så folk ikke blir forvirret at store tall. Mye her jeg ikke skjønner en dritt av, måten dere skriver ord på, osv. Dårlig forklart, vil jeg si denne siden er.

Support og Kontakt:

Setninger må omformuleres, og bilder må byttes, for dette er grusomt for øyet.

Webdesign: Christoffer Tangen og Kim Andre Mørk
Vis hele sitatet...
Dette må bort, legg det heller inn i kildekoden, om dere må reklamere for dere selv.


Generell oppfatning av siden/nettbutikken deres:

Skaper veldig lite tillit, og tyder på veldig liten/ingen kompetanse innenfor området. Jeg ville på ingen måte valgt dere, verken nå, eller noen gang i framtiden. Skal man drive med hosting, så er godt rykte, og gode tilbakemeldinger fra dag en essensielt.

Da var jeg ferdig med den "slemme" kritikken min.

Så da sier jeg til dere, i og med at dere har opprettet A/S, og brukt 30K på det; har dere: Forretningsplan? Markedsplan? Investorer?

Det er endel spørsmål man må stille seg, om man skal drive på som selvstendig næringsdrivende, og jeg vil anbefale at dere lærer om det, før dere begynner å spytte penger i et heller dumt prosjekt.

Dere får ha lykke til videre
Hahahaha. Hva faen er en "Homeside"?

Bestem dere. Homepage eller homicide.
Har nettopp kjøpt webhotell av disse folka.
Hittil virker det som alt er som det skal. Båndbredden er god, jeg er rett og slett fornøyd!
"Klikk" here for english version :P Kunne også gjort den noe mer diskré istedenfor såå stor og rød med understrek som ikke helt kler inn mer av siden.

Fin side elders
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Har nettopp kjøpt webhotell av disse folka.
Hittil virker det som alt er som det skal. Båndbredden er god, jeg er rett og slett fornøyd!
Vis hele sitatet...
Hvor mye fikk du betalt for å skrive det der?
Om dere er så loka i Engelsk ville jeg lagt inn en Google Translate funksjon som oversetter automatisk..

Her er btw. min versjon av templatet;
http://bildr.no/image/1221937.jpeg
Sist endret av Exonize; 5. juli 2012 kl. 16:06.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Den engelsken dere har brukt gjør meg vondt. Er ikke rart dere ikke får kunder når det ser så amatørmessig ut.
Absolutt forferdelig engelsk. Det ser direkte ut som scam med den engelsken dere bruker.

Jeg translater gjerne hele for en liten slump med penger
Likte Exonize sin versjon
Kanskje dere kan kjøpe det av han? Så mye mer troverdig ut slik han har gjort det. Enkelt og greit og uten noe tull.
Trenger dere hjelp med koding, så kan dere sende meg en PM
Hei. Bra side, men du må rydde opp i engelsken..

KLIKK HER FOR ENGLISH VERSION = "CLICK" HERE FOR ENGLISH VESION
REFERERS = REFERENCE (i fanen)
CONTACTS = CONTACT US(i fanen)
HOMESITE = HOME PAGE (fanen til venstre)
WEBHOTELL = WEB HOTEL
CLICK HERE FOR ORDER = CLICK HERE TO ORDER (på forsiden der Prime Small ol. står)
Costumerscenter = SUPPORT (nesten nederst på hjemmesiden)
Plattform = PLATFORM (nesten nederst på hjemmesiden)

og når du navigerer i fanen øverst, hadde det vært bra om den fanen du var på ble "grønn", nå er det bare Home/Hjem som er "grønn". og en knapp til å skifte tilbake til norsk

ellers bra side
▼ ... over en måned senere ... ▼
"we have good errfaring with Hosting and Virtual Server"

HAHAHAHAHA dagens!
Dette er den mest useriøse hjemmesiden jeg har sett. Til og med en kinesisk importør kan bedre engelsk enn dette, og har et bedre design. Der skriver både norsk og engelsk som om dere ikke er 10 år en gang.

Og så vil jeg ikke si at jeg er noe god i webdesign, men når dere bruker et gratis template og gjør det faen meg enda mer rævva enn det er så kan du ikke bruke notisblokk en gang. Ser også dere bruker Microsoft Paint som det ser ut som i slideren. Det som irriterer meg mest er at dere tar creds for at "dere har laget hjemmesiden" noe dere ikke har. Fjerner du footeren med creds så er det greit, men ikke si at du har designet det. Bare respektløst.

Og en annen ting, har dere aldri fullført videregående skole eller noe sånt? Dere kan jo ikke norsk gramatikk en gang. Jeg er utelandsk, har bodd i Norge i 6 år, er nå 17 og snakker jo bedre norsk og engelsk enn dere. Uff.....
Sist endret av Brightbull; 21. august 2012 kl. 22:32.