Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  174 27141
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Okey, men dette kommer når jeg prøver: http://bildr.no/view/314614 . Så notepad funker tydeligvis ikke.
Sist endret av Quakecry; 31. desember 2008 kl. 00:24.
det betyr at du skal velge en executable thingy ; )
notepad.exe brukte jeg
den ligger i CWindows\System32 om jeg ikke husker feil
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
OKei. Det funket. Da kom dette opp i notepad: // ==UserScript==
// @name script besøke
// @namespace asdasdasdas
// @description script
// @include about:blank
// @exclude afsfasfa
// ==/UserScript==

så hva mer skal gjøres da?
bare visk vekk alt å legg inn det typisk har lagt ut

men vær ready til å bli skuffa..
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
pga besøkslimiten? Lurer op om det scriptet fungererer.

Har gjort alt riktig. Men skal man bare ha på scriptet så besøker den automatisk? Eller skal man besøke profilene selv?
Sist endret av Quakecry; 31. desember 2008 kl. 00:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ja pga du blir usynelig når du besøker litt mye omgangen.. uansett hva limiten er...

du må besøke manuelt, om du ikke finner på noe for det å
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Ja. Men den besøker manuelt altså?. Så nå som jeg har på scriptet besøker den manuelt 200 profiler uten at jeg trenger og le fingeren engang.? Det jeg gjorde var som jeg sa ovenfor. Lagde "nytt" script. Åpna i notepad. Så bytta jeg ut det som stod der med scriptet typisk ga. Så lagret jeg og gikk på nettby. Så nå besøker den automatisk?
Sist endret av Quakecry; 31. desember 2008 kl. 00:51.
gå på "Ansikter" å se nederst
så skjønner du
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Okey! Men slik ser det greasemonkey vinduet ut oss meg: http://bildr.no/view/314636
Ser alt riktig ut?. Jeg limte inn det skriptet i notepad og lagra det der scriptene skal lagres. (Det gjorde den automatisk da) Siste person som besøkte meg gjorde det for 12.min siden.
Sist endret av Quakecry; 31. desember 2008 kl. 01:00.
La linken være slik: http://www.nettby.no/last/*
Da fungerer alle undermenyene på: http://www.nettby.no/last/

Sperren er operativ; tenkte å besøke, så sende en melding via brev om jeg gidder dette prosjektet mer
Sist endret av esl; 31. desember 2008 kl. 01:21.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Skal det tegnet være der etter last/ ? : *

ser dette riktig ut?: http://bildr.no/view/314651
Sist endret av Quakecry; 31. desember 2008 kl. 01:25.
Hva er egentlig poenget med nettby? Slik som jeg har forstått er det noe som ligner facebook? bare at du faktisk kan jukse på deg treff på profilen din slik at man får ett heavy inet-ego-boost?
Sitat av peterparkher Vis innlegg
Hva er egentlig poenget med nettby? Slik som jeg har forstått er det noe som ligner facebook? bare at du faktisk kan jukse på deg treff på profilen din slik at man får ett heavy inet-ego-boost?
Vis hele sitatet...
Facebook er noe som ligner på nettby ja, bare at facebook er mye dårligere. Grunnen er at man ikke kan gå inn på profiler til folk man ikke kjenner, ULTIMAT med spam 24/7 og at de selger informasjonen til til andre kilder og du har godtatt på dette om du er medlem på face.
Facebook er noe som ligner på nettby ja, bare at facebook er mye dårligere. Grunnen er at man ikke kan gå inn på profiler til folk man ikke kjenner
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal man gå innpå 10k profiler til folk man ikke kjenner? For å få b-post, noen skriverier i gjesteboken sin og kanskje get laid wit zomebodi from teh internets? no tank ju mister
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Help anyone. Jeg gjør som Typisk sa. Men siste besøket jeg hadde var for over 50 min siden. Ler meg jo skakk av alle de teite kommentarene Typisk har fått! At det er mulig.
Sist endret av Quakecry; 31. desember 2008 kl. 01:59.
viking665 : fatter du ikke det vi sier?
nettby har Fixa så du ikke kan bruke noe script mere...
det funka DRIT bra!
jeg er denne ukas mest besøkte profil
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Så dem har gjort slik at det ikke funker i det hele tatt. Det suger!
Sitat av Freak Vis innlegg
Nettby har i dag satt opp et system som gjør at det ikke er mulig å besøke mer enn 200 profiler i døgnet. Du kan selvfølgelig besøke profiler, men du vil ikke havne i sist innom på de som er over 200. Dette går utover vanlige brukere også. Ingen, uansett besøksscript eller ikke. 200 profiler hver dag.
Vis hele sitatet...
Egen eksperimentering eller har du noen kilde på dette? Nettby prøvde seg på dette tidligere, men det ble klagestorm i Bystyret fordi liksom-pedofile kunne besøke 200 tilfeldige profiler og så bli usynlige ninjaer som kunne besøke hvem de ville uten å få "ZOMG PEDO!!!!!111" tilbake i gjestebøkene sine.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Dem klarer nok og finne en løsning som unngår sperrene, tror jeg iallefall.

Hvordan bruker man den nyeste nettbyllen? Man laster den ned og så?
Sist endret av Quakecry; 31. desember 2008 kl. 02:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nettbyll 101 har ikke kommet ut ennå. Dyret?
Sitat av peterparkher Vis innlegg
Hvorfor skal man gå innpå 10k profiler til folk man ikke kjenner? For å få b-post, noen skriverier i gjesteboken sin og kanskje get laid wit zomebodi from teh internets? no tank ju mister
Vis hele sitatet...
Hvem vet? Kanskje du skal fappe til bildene av internett chicks, møte nye mennesker (som ofte er det man skal på sånne sider), finne venner der uten å møtte kunne hele navnet and so on.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Nei 101 er ikke ute enda, Iallefall ikke på siden.
Sitat av DonSelf Vis innlegg
Nettbyll 101 har ikke kommet ut ennå. Dyret?
Vis hele sitatet...
Nei, det har ikke det. Er Dexter som jobber med saken og vi har - som mange andre - eksamener og juleferie. Får også helt sinnsvakt mange PMs og eposter om det, så mange at jeg har gitt opp å svare og kun bruker nettbyll.net i stedet. Vi har nok testere, et nesten ferdig produkt, men er litt tilbakeholden med å release før vi vet at ting er perfekt. Og denne nye sperren er jo et skudd for baugen, både for oss og for nettbys brukere generelt.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Dyret? Den forrige versjonen. Nr. 100 hvordan bruker man den?
Sist endret av Quakecry; 31. desember 2008 kl. 02:50.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Greit nok at folka bak nettbyll er aktive på nFF, men det betyr da vitterlig ikkje at nFF er supportforumet til nettbyll...