Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 9175
og jeg som trudde jeg var elendig til å lage sider ^^
Sitat av uncleG
Vis hele sitatet...
Sau, ulv og elg.no er jo helt utrolig bra sider!
Sitat av uncleG
Vis hele sitatet...
Ser ikke noe spessielt stygt med de sidene der
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen piczo sider kan faktisk vere litt fine hvis man ikke overdriver.

Her er min gamle piczo side: webpetter.moo.no

Piczo brukte jeg før jeg oppdaget 000webhost
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Sitat av stick dude
Noen piczo sider kan faktisk vere litt fine hvis man ikke overdriver.

Her er min gamle piczo side: webpetter.moo.no

Piczo brukte jeg før jeg oppdaget 000webhost
Vis hele sitatet...
Så du vil kalle det togvraket av ei side litt fin?
Sitat av spelley
No skal jeg si deg noe, tidenes værste sider er ALLE piczo sider, piczo burde vært ulovlig.
Vis hele sitatet...

Enig! Piczo.com skulle vært bannlyst fra world wide web.
Sitat av stick dude
Noen piczo sider kan faktisk vere litt fine hvis man ikke overdriver.

Her er min gamle piczo side: webpetter.moo.no

Piczo brukte jeg før jeg oppdaget 000webhost
Vis hele sitatet...
Helt utrolig bra side. Har aldri sett noe lignende!
Sitat av stick dude
Noen piczo sider kan faktisk vere litt fine hvis man ikke overdriver.
Vis hele sitatet...
Mente du at "siden din" skulle vært et eksempel ?

Ikke for å være overlegen, og jeg kan nesten ikke en shit av web programering/design.
§.: 1: Piczo er ikke lov.

"PicZo 4 evah lzZm <333"


Bli sponsor nå! Gå inn på : http://www.webpetter.moo.no/
Sist endret av kakeskum; 16. januar 2008 kl. 17:53.
Sitat av stick dude
Noen piczo sider kan faktisk vere litt fine hvis man ikke overdriver.

Her er min gamle piczo side: webpetter.moo.no

Piczo brukte jeg før jeg oppdaget 000webhost
Vis hele sitatet...

Jeg vil ha din definisjon av "overdrive".
Er selv ikke noe fan av Piczo, men det virker som om svært mange regreserer til et infantilt nivå der de, istedenfor å bidra med horrible sider, forteller oss hvor sterkt de missliker Piczo. Jeg trodde det var underforstått at Piczo kunne ta seg ett tak. Vi blir allikevel påminnet hvor mye de suger, minst en gang pr side.

Man trenger dog ikke løpe lengre enn til http://www.theshaggsonline.com/ for å finne en stygg side. Den er riktignok ikke på høyde med mye av det andre her, men The Shaggs skal forøvrig ha kudos for at den offisielle siden (i følge wiki) står i stil med musikken.

Edit: Skriveleif.
Sist endret av caps; 16. januar 2008 kl. 18:45.
Piczo blir sett på som fjortis side da:P er så utrolig mange av veninnene mine som har det (1ST)
Uansett, skal jeg vedde på at det er dere sære pcnøds med peiling, og mekker deres egne hjemmesider som ser mest ned på det..
Sitat av SameGeriljaen
Jeg vil ha din definisjon av "overdrive".
Vis hele sitatet...
ja så det vil du?

ok...

overdrive er for eksempel å stappe forsida med 100000000 bilder
som de fleste gjør.
Sitat av Lec-Z
Dette er jo et godt eksempel på dårlig side:
http://drafzal.com/old/index.htm
Slår ganske mye!
Vis hele sitatet...
MY EYES! MY EYES! ;_;
Sitat av jOkKeJacKaL

Når dere snakker om nettsider for å minne vennene deres som dør. Jeg må si meg uenig med dere, jeg synes det høres for usmakelig og nesten respektløst å lage en nettside med masse roser og RIP RIP RIP på. Spesielt det med at andre skal kommentere og sende hilsner. Jeg vet ikke, jeg sammenligner det med: "Synes du synd i han som døde må du ha RIP(F) bak nicket ditt på msn"-opplegg. Men jeg har ingen kompiser som har dødd, tho - så vet ikke hvordan en sånn situasjon er.
Vis hele sitatet...
Bah, mulig du mener dette, men det er også mulig du rævsleiker meite også.

16 åringer = dumme mennesker som drekker seg drita, har det fett, er i det hele tatt 16 åringer. Kammeraten min som døde, han var av den typen som drakk seg drita hver helg, og var en bølle på moped, og det måtte ende galt selvfølgelig. At vi, som er noen dumme 16 åringer, som faktisk ikke kan lage en fin hjemmeside uten at den ser helt rapa ut, lager en side på piczo sitt domene. At man skal se på siden designmessig, og at det er fjortiz å lage piczosider, er virkelig å synke lavt. Poenget med siden er å vise hva vi tenkte om han, og lage en minneside med bilder og filmer. Jeg er fullt enig med deg at piczosider er stygge, veldig enig faktisk, men at det er noen som fuckings ikke klarer å skjønne at sider skapes etter behov, slik som denne, irriterer meg. Du irriterer meg, og meite. No offence, men syns det blir for ille å pirke på design. Jeg personlig liker ikke designet på Aftenposten sin nekrologside, men det er ikke det som er poenget.