Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1657
Når jeg gikk på barneskolen leste den småcrazy læreren min en bok for hele klassen. Tittel var navnet på hovedpersonen, og jeg tror han het Nick [noe på C kanskje?] . Handla om hele livet hans, fra han vokste opp på bygda til han døde. Noen drev ut demoner av søstra hans da han var liten. Flytta til NYC og joina en gjeng også tok de masse drugs og banka andre gjenger. Dette førte selvsagt til masse problemer for denne fyren, og jeg husker en spesiell del der han sitter hjemme i leiligheta si og ser ut vindu, så kommer det en due og setter seg. Han vrir om nakken på den som et symbol for hvor fucked han er eller noe.
Dette var i 6 klasse tror jeg, det begynner å bli noen år siden..

Kan noen fortelle meg hva den heter og hvem som skrev den? Regner med den er ganske kjent, men googling ga meg lite.
Ikke ofte det kommer nye tråder i denne delen av forumet! Derfor bestemte jeg meg for å gjøre en innsats for å finne boken (til tross for null interesse), but to no avail.
Sist endret av Buddapower; 3. november 2012 kl. 11:27.
Well, thanks for the effort!
Er vel dumt å putte den i bok-underfora kanskje, da færre folk vil se den..Håpet var jo at noen som har lest den skal svare :P

Vil også nevne at jeg er ikke 100% sikker på at det var NYC og at han het Nick...Tror foresten ikke han var hvit!
Sist endret av UncleSam; 3. november 2012 kl. 13:50.
Var ikke så lett dette. Finner ingenting som passer med det du sier. Kan det være LA i stedet for NYC?
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Ikke ofte det kommer nye tråder i denne delen av forumet! Derfor bestemte jeg meg for å gjøre en innsats for å finne boken (til tross for null interesse), but to no avail.
Vis hele sitatet...
Wow... visste ikke vi hadde ett bok underforum
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Basketball diaries?
stemmer ikke helt med at tittelen var navnet, men jeg kjente liksom noe av det du skrev igjen
Sist endret av appleaya; 14. november 2012 kl. 22:42.
Tror det er nicky cruz - gjenglederen du leter etter.

Edit: ser det er gammel tråd, pytt pytt..
Sist endret av per-ulv; 14. november 2012 kl. 22:59.
TAKK mann, du aner ikke hvor mye du hjalp meg, endelig kan jeg sove !
En sann historie tilogmed, damn..Vil finne den igjen og lese på nytt

Og tråden er ikke gammel :P
The Merciful One
mr5050's Avatar
er du sikker på det var new york og ikke detroit ? og fyren het kansje ikke nick men Rick Carter også kjent som maserati rick
Huh!?

Andre enn meg som får backflash av denne tråden?
Full tittel og forfatternavn finner du her. Så er det bare å gå på biblioteket.
Finnes det noe film version?
Hørtes ut som bra stoff, men uaktuelt og lese en hel bok.
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Finnes det noe film version?
Hørtes ut som bra stoff, men uaktuelt og lese en hel bok.
Vis hele sitatet...
...dagens ungdom
Sitat av UncleSam Vis innlegg
TAKK mann, du aner ikke hvor mye du hjalp meg, endelig kan jeg sove !
En sann historie tilogmed, damn..Vil finne den igjen og lese på nytt

Og tråden er ikke gammel :P
Vis hele sitatet...
Husker jeg fikk den av brutter mens jeg gikk på ungdomsskolen. Var helt oppslukt i den boka. Så takk for at du minnet meg på den, får vel kjøpe den og lese den på ny

Og til deg som spurte etter film: aner ikke om boka er filmatisert, anbefaler deg uansett og lese den!
Sist endret av per-ulv; 16. november 2012 kl. 01:46.