Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1035
Anonym bruker
"Såret Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg synes rusen av 8-10 paralgin forte er bedre enn 30-40 mg oxycontin. Er ikke det litt snodig? Føler jeg blir mer gira og energisk av kodein. Av oxy blir jeg egentlig bare litt trøtt. har ikke serlig mye erfaring med opiater og bør vel egentlig gi meg mens leken er "god". Mulig jeg bare hadde litt for store forventninger til oxy.
Er det flere som foretrekker kodein framfor oxy?
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jepp, kodein er digg. Men syns buprenorphine (subutex) er aller mest euforisk. 0.5 - 1.0mg av det nasalt, så gjør jeg alt som er av vedlikeholdsarbeid i og omkring huset.

"Målet" med bruk av opiater og opioider iallefall i min omkrets, virker å være å oppnå "nodding". Altså å være på et stadie rett før søvn, slik at man bare sitter og gaper mens øyene ruller baklengs inni skallen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg synes rusen av 8-10 paralgin forte er bedre enn 30-40 mg oxycontin. Er ikke det litt snodig? Føler jeg blir mer gira og energisk av kodein. Av oxy blir jeg egentlig bare litt trøtt. har ikke serlig mye erfaring med opiater og bør vel egentlig gi meg mens leken er "god". Mulig jeg bare hadde litt for store forventninger til oxy.
Er det flere som foretrekker kodein framfor oxy?
Vis hele sitatet...
Folk er forskjellige, men personlig får jeg en mye sterkere rus av oxy enn kodein og det er det som er vanlig også. Når det er sagt så føler jeg oxy er litt merkelig, noen dager kan jeg kaste opp av 20mg brukt nasalt iløpet av en kveld, mens andre ganger så går det lett 50mg iløpet av en kveld, noen ganger får jeg en helt syk efori mens andre dager er det bare ok.. Jeg kan ikke forklare dette og vet ikke om det er noen andre som opplever det på den måten.

Men du kaster vel ikke nedpå 8 - 10 paralgin på en kveld uten å "vaske" dem? Du vet paracetamol er kjempe skadelig for leveren din i så høye doser og kan skade leveren din for livet om du er uheldig?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jepp, kodein er digg. Men syns buprenorphine (subutex) er aller mest euforisk. 0.5 - 1.0mg av det nasalt, så gjør jeg alt som er av vedlikeholdsarbeid i og omkring huset.
Vis hele sitatet...
Bare bekrefter at vi alle er forskjellige. Subutex er det opioiden/opiatet som gir meg minst eforia av dem alle (som jeg har prøvd da) og blir bare dårlig av det. Skal sies at jeg har ingen toleranse mot disse stoffen om det kan ha noe å si.
Sist endret av Alge; 6. september 2018 kl. 20:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Såret Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Filtrerer hvis jeg går over 8 tabletter. jeg tar såpass sjeldent at jeg har tenkt at 3600 mg paracetamol ikke er så farlig. med sjeldent mener jeg en gang i mnd ca
Anonym bruker
"Såret Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Filtrerer hvis jeg går over 8 tabletter. jeg tar såpass sjeldent at jeg har tenkt at 3600 mg paracetamol ikke er så farlig. med sjeldent mener jeg en gang i mnd ca
Vis hele sitatet...
eller 3200
Anbefalt maksdose ila en dag er på 4000mg, tror ikke det er veldig sunt å ta så mye på en gang, bare så det er sagt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg foretrekker kodein lenge før Oxycontin. Som han sa blir du mye mer opplagt på kodein