Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1372
Hei,

Noen som vet hvordan jeg skal komme meg til Førde fra Porsgrunn?
Tar tog fra Porsgrunn til Bergen (via Drammen), men hvordan kommer jeg meg til Førde fra Bergen?

takker for alle svar.
Sist endret av wckd; 18. august 2007 kl. 17:16.
Skal du kjøre selv så er det vel bare å finne frem kartet..
ellers er det vel bare å ta buss til buss stasjonen i bergen
og ta bussen til førde derfra..
Trådstarter
16 0
ah, okey

Hoen anelse om hvilket buss-selskap som kjører den strekninga?
Hadde vært greit med en rutetabell å forholde seg til :P

Men takker og bukker, da kom jeg noe nærmere målet mitt
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Du sier du skal ta toget til Bergen. Det er 50 meter fra togstasjonen i Bergen til busstasjonen. Der går det rutebuss direkte til Førde, evt via førte til Trondheim. Case solved.

edit:

http://www.ruteinfo.net/ruter-f1/t/22-440.htm
Sist endret av tnt; 18. august 2007 kl. 17:14.
Trådstarter
16 0
tusen takk tnt, akkurat det jeg var ute etter
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ellers har jo widerøe billige biletter fra oslo til førde. Det tar en 40-50 min med fly, og deretter en 12 minutters tid med buss.
Trådstarter
16 0
Sitat av vidarlo
Ellers har jo widerøe billige biletter fra oslo til førde. Det tar en 40-50 min med fly, og deretter en 12 minutters tid med buss.
Vis hele sitatet...
ingen dårlig idè, blir nok mye billigere også.
Tusen takk for den
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ingen årsak. Dersom du kan ta seine fly, så finst jo Odd-bilettane som widerøe promoterer så kraftig no. 200,- kvar veg...
Trådstarter
16 0
Når på dagen flyet går gjør meg ingenting

Denne turen skal egentlig være neste sommer, så driver å planlegger litt utgifter, reisemåte osv.

Skal egentlig ikke til Førde, men Nordfjordeid/Davik, blir plukket opp på Førde av en bekjent der oppe.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ok. Dersom du kan bestille ei tid i forvegen, og aksepterer at flyet går i 23-tida frå gardermoen kan du få bilett for 200. Så det er garantert billegaste.
Trådstarter
16 0
23-tida hadde funket fint for meg, må bare godsnakke med bekjentskapet mitt der oppe som skal hente meg og på jobb dagen etterpå
Man kommer seg ikke til Førde sånn helt uten Widerøe