Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvem er vinneren?
Fiender 14 8,24%
Argh, lyssabel 54 31,76%
Golders teknonytt 16 9,41%
Aketur 9 5,29%
Ballongbomber 3 1,76%
Pyrobomber 13 7,65%
Zero control 32 18,82%
Full og blind 22 12,94%
Lost-tabber 7 4,12%
Stemmegivere: 170. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  50 4448
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Her følger de nominerte i nFF's videokonkurranse - hvor vinneren stikker av med en iPod!

Stemmegivingen åpner ikke før om en liten stund, for at alle dere etternølere skal få en siste sjanse til å laste opp en video. Last isåfall opp her: http://www.biiptv.no

...og de nominerte er:

Fiender:
http://img.biip.no/gfx/biiptv/1.jpg

Argh, lyssabel:
http://img.biip.no/gfx/biiptv/2.jpg

Golders Teknonytt:
http://img.biip.no/gfx/biiptv/3.jpg

Aketur:
http://img.biip.no/gfx/biiptv/4.jpg

Ballongbomber:
http://img.biip.no/gfx/biiptv/5.jpg

Pyro-bomber:
http://img.biip.no/gfx/biiptv/6.jpg

Zero Control:
http://img.biip.no/gfx/biiptv/7.jpg

Full og blind:
http://img.biip.no/gfx/biiptv/8.jpg

Lost-Tabber:
http://img.biip.no/gfx/biiptv/9.jpg
Sist endret av Stormen; 31. mai 2007 kl. 18:51.
master namer
elodin's Avatar
Skulle kanskje fått lagt til en poll?
Jeg stemmer på Golder!
Jeg stemmer på lyssabel-videoen. Kommer det poll på biipTV?
Sist endret av mongeland; 31. mai 2007 kl. 18:34.
http://www.biiptv.no/video/iLyROoaftQ2B.html

Må bare legge ut en
Mulig å få den med i første innlegg?
Sist endret av kwm; 31. mai 2007 kl. 18:37.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av helk
Skulle kanskje fått lagt til en poll?
Jeg stemmer på Golder!
Vis hele sitatet...
Sitat av mongeland
Jeg stemmer på lyssabel-videoen. Kommer det poll på biipTV?
Vis hele sitatet...
Sitat av Stormen
Stemmegivingen åpner ikke før om en liten stund, for at alle dere etternølere skal få en siste sjanse til å laste opp en video
Vis hele sitatet...
QFT. (Quoted For Truth. Forklaring for fler tegn.)
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Stemmer på lyssabelen ja. Fikk ikke med meg hva Golder sa, men det var sikkert morsomt det og.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Sånn, da var avstemming på plass. Stem stem
Lyssabelen var definitivt den beste.
Synd at lyssabel filmen var så kort og manglet lyd, jeg fant den meget kjedelig å se på å ikke underholdene i det hele tatt.

Poenget i denne konkurransen var vell å legge ut en underholdene film (som selv jenter syns kan være morsom:P)

Kudos til kule effekter på lyssabel filmen tho =)
Aketur er en sikker vinner! Akkurat hvor full er du når du kommer på den ideen der? Neste års Darwin Awards er innen rekkevidde!

Stormen; Litt sløvt at man ikke får vite at man må være registrert før etter man har skrevet en kommentar på videoen. Burde stått med en gang "Logg inn for å skrive kommentar" eller noe i den dur...
Synes Fiender var helt klart morsomst. En del komiske innslag, som når han startet mopeden, og så døde den.

Det å ake ned fra et tak har vi sett 1001 ganger tidligere.

Har sett en vesentlig lengre film med light sable effekter som ble laget av noen folk fra Harstad. Det var en mye lengre film, der de sloss mot hverandre i sann star wars form.

Golder sin video skjønte jeg ingenting av, hørte ikke hva som ble sagt.

Full og blind var bare kjedelig og jeg merket ikke engang teng til å ville le.

Zero Control var en fin kompilasjon av jackass stunts, men dette har vi også sett tidligere. Men funny still.

Pyro-bomber var underholdende nok, men ikke "vilt" nok til å få min stemme. Forventet mer, kanskje siden jeg har sett en del ville klipp på break.com som har med amatør pyro folk og gjøre.

Ballongbomber, vel, når pyro ikke strekker til, så vil vertfall ikke denne gjøre det heller.

Prøver på ingen måte å slenge drit om noen videoer, sier bare hva jeg tenkte når jeg så dem. Ville selv aldri klart å lage noe som kunne utmerke seg selv her. Synes det er bra at folk tar seg tid til å lage funny videoer. Derfor jeg mener at Fiender burde vinne.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg angrer noe fryktelig på at jeg satte meg ned og så på dette. Jeg vil ha tilbake tiden min!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg vil ha tilbake tiden min med renter
Dette var noe drit alt sammen... stemmen gikk nå til lysabel kisen
aiaiai, her var det - unnskyld uttrykket - mye drit =) Jeg tror jeg satte standarden for høyt. Full og blind til meg takk. Sikkert gjort før, men jeg synes den var koz jeg =)
Zero kontroll her. Men var temmelig gørr alle sammen.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Stemmen gikk til lyssabel videoen, kudos for effektene.
Jackass er.. litt vel utbrukt nå, og ekstra gørr kjedelig når de gjør 'standard jackass' ting.
Elsket lyssabel. Jackass var helt OK, men har sett sånt altfor mange ganger før.
Huff, den lyssablegreia ser ut til å vinne.. det er, pardon my french, så jævlig standard adobe after effects tutorial 1.0 kapittel 1, bok 1, versjon 1. Men jaja.. du som laga den har i det minste gidda å gjøre det. mer enn hva jeg kan si om meg selv.
Beklager bump, men jeg har ikke rettighet til å gjøre om forrige post. Lastet opp en film som ikke kom med i konkurransen fordi jeg var for sen, men ta gjerne en titt likevel.

Kvinnekraft
"Argh, lyssabel" var ærlig talt den eneste videoen som fikk meg til å trekke på smilebåndet.

lefsegokk, hørt om å feie for sin egen dør?

Sitat av lefsegokk
aiaiai, her var det - unnskyld uttrykket - mye drit =)...
Vis hele sitatet...
Sitat av lefsegokk
Vis hele sitatet...
Sist endret av Sture Dingo; 31. mai 2007 kl. 23:11.
Mulig jeg prøvde å poengtere noe?
hahaha. fiender var overlegent best da. Vilt bra!
Jeg stemte på Full og Blind pga artig forsøk på å fremstille tegnspråk (siden jeg kan det).

Sitat av lefsegokk
så jævlig standard adobe after effects tutorial 1.0 kapittel 1, bok 1, versjon 1.
Vis hele sitatet...
Hehe, ja, jeg vet. Det var rundt tre år siden jeg begynte å lære After Effects, og lightsaber var en av de første jeg lærte. Kan kanskje trøste deg med at jeg har ikke laget flere lightsaber på tre år

Og denne videoen hadde ingen lyd fordi After Effects nekter å ta imot mp3-filer den gangen. Jeg vet ikke hvordan det er nå med nyere versjon, men jeg bruker Premiere til å legge på lyden.
Fiender var bare så emotional, jeg får lyst til å kutte meg selv når jeg ser den!
Pyro er best Føler meg nesten tvunget til å stemme
Lost-tabber filmen bør jo fjernes, den ligger ikke ute lengre og bør da ikke få noen stemmer.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Blind og døv! Er det der i Trondheim? Tror jeg muligens kjenner han ene. Morsom film, men kunne kanskje lagt til litt mer "old effects". Framoverspoling + Svarthvitt + stumfilm + humor = bra
Sist endret av Jonta; 1. juni 2007 kl. 13:32.
Aketur ligger inne i filmen Zero Control og brukeren bør miste alle stemmer pga. forsøk på fusk.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av Laurentius
Aketur ligger inne i filmen Zero Control og brukeren bør miste alle stemmer pga. forsøk på fusk.
Vis hele sitatet...
Hvis du ser hvem som har lagt de ut på BiipTV, så er begge mkey...
Sitat av Jonta
Blind og døv! Er det der i Trondheim? Tror jeg muligens kjenner han ene. Morsom film, men kunne kanskje lagt til litt mer "old effects". Framoverspoling + Svarthvitt + stumfilm + humor = bra
Vis hele sitatet...
Den er filmet rundt om i Bergen by + utenfor kjelleren min som ligger litt utenfor byen.
Det er meg og 3dme som er med i filmen.
Bedre bilde av oss her http://www.freakforum.nu/galleri/showimage.php?i=4238
Skulle kanskje ha lagt på litt mer støv og riper ja, men ble fort litt formye så tok det ikke med.
Sitat av marsboer
Jeg stemte på Full og Blind pga artig forsøk på å fremstille tegnspråk (siden jeg kan det).
Vis hele sitatet...
Flott , sier han foresten noe spesielt med hendene eller er det bare "babbel"?
Greit å vite før jeg viser den til flere folk så jeg ungår å si noe med filmen uten å vite det selv.

Edit: Bra, takk marsboer!
Sist endret av Henriken; 1. juni 2007 kl. 15:00.
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Sitat av Laurentius
Aketur ligger inne i filmen Zero Control og brukeren bør miste alle stemmer pga. forsøk på fusk.
Vis hele sitatet...
Opprinnelig skrevet av mkey
Slenger opp en snutt jeg også.
http://www.biiptv.no/video/iLyROoaft6Tk.html
Sikkert under behandlig for øyeblikket men.
Vis hele sitatet...
Greit jeg bytter mitt bidrag med en ny en? Den inneholder det samme klippet, bare flere klipp fra samme anledning. Nye klippet finnes her, mest sannsynlig under behandling dough:
Vis hele sitatet...
Ikke beskyld meg for ting du ikke har peiling på. Jeg skrev tydelig at jeg ville bytte. Les selv http://www.freakforum.nu/forum/showt...1&page=3&pp=20.
Sist endret av mkey; 1. juni 2007 kl. 14:52.
Sitat av Henriken
sier han foresten noe spesielt med hendene eller er det bare "babbel"?
Vis hele sitatet...
Ikke som jeg forstår, nei. Ser noe som ligner på "stå", "hjem", "forstå" ellers et par tegn som jeg har aldri sett før, hehe. Ikke noe fornærmelse iallfall
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Jeg har forøvrig fått rapporter fra "The man" om at minst én person jukser i denne konkurransen. Ikke juks som i at noen legger en video etter en annen, men om flere, nye medlemsregistreringer for å stemme frem én av deltakerne ovenfor.

En person ønsker altså å vinne foran de andre; ikke basert på kvalitet, men med uærlige virkemidler.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Hvem jukser og hva blir konsekvensene:P
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Stormen
Jeg har forøvrig fått rapporter fra "The man" om at minst én person jukser i denne konkurransen. Ikke juks som i at noen legger en video etter en annen, men om flere, nye medlemsregistreringer for å stemme frem én av deltakerne ovenfor.

En person ønsker altså å vinne foran de andre; ikke basert på kvalitet, men med uærlige virkemidler.
Vis hele sitatet...
Tja... når det er en iPod i potten så... Bare gi den til 2. plass

Til den som jukser (muligens Sint-emo og emo-cut-here ?): Fy skamme seg!
Sitat av mkey
Ikke beskyld meg for ting du ikke har peiling på. Jeg skrev tydelig at jeg ville bytte. Les selv http://www.freakforum.nu/forum/showt...1&page=3&pp=20.
Vis hele sitatet...
Jeg får bare beklage. Er visst stormen som har gjort feilen da.
Sist endret av Laurentius; 1. juni 2007 kl. 15:18.
hey, bare så dere ikke legger skylden på noen andre! Jeg sa til noen klassekamerater i dag " Stikk innom freakforum og stem på meg så jeg vinner videokonk da" IP'en er den samme på hele skolen.. Veit ikke hvor mange som gadd å gjøre det jeg:P Men det er sikkert det du sikter til Stormer!?
Sist endret av OracIe; 1. juni 2007 kl. 18:12.
Sitat av lefsegokk
Beklager bump, men jeg har ikke rettighet til å gjøre om forrige post. Lastet opp en film som ikke kom med i konkurransen fordi jeg var for sen, men ta gjerne en titt likevel.

Kvinnekraft
Vis hele sitatet...
Var vell ikke no katastrofe at den ikke kom med i konkuransen for og være ærlig.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av OracIe
hey, bare så dere ikke legger skylden på noen andre! Jeg sa til noen klassekamerater i dag " Stikk innom freakforum og stem på meg så jeg vinner videokonk da" IP'en er den samme på hele skolen.. Veit ikke hvor mange som gadd å gjøre det jeg:P Men det er sikkert det du sikter til Stormer!?
Vis hele sitatet...
Håper de allerede har bruker her og ikke opprettet ny for å stemme på deg...
17 stemmer nå fjernet fra fiender grunnet forsøk på stemmefusk.
17 kamerater eller 17 ekstra brukere? hmm...
Sitat av krompraft
17 kamerater eller 17 ekstra brukere? hmm...
Vis hele sitatet...
Sistnevnte. Og måten det er gjordt på tyder egentllig mest at det er den samme personen som gjorde alt sammen.
Heey! På skolen sitter alle sammen med en data hver,sant! (Går media ikkesant)
Men øøh.. 17? wtf? nei, her er det snakk om 4-6 stykker som skaffa seg profil for og stemme! 2 av dem skrev noe bullshit i tråden også! Jeg hadde jo flere stemmer i går før jeg la meg lissom! haha. Men egentlig så gjør det ingen ting Gøy med filmkonk uansett^^
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
OracIe, fin avatar, men dårlig holdninger i forhold til juks og norsk rettskriving. ikkesant, lissom?

Ellers: Jeg tror at vi ikke trenger å ta dette lenger - marsboer er vinneren over alle vinnere, og stikker av med en iPod Nano eller Shuffle (du kan velge!) :-)

Til alle dere andre: Jeg vil oppfordre dere til å fortsette å laste opp kule klipp på BiipTV.no... Vi vil fortsette å dele ut iPoder til aktive folk der, slik at vi får en god og fin database over videoer. BiipTV.no har forresten begynt å gå bra, og i dag var det ca 25.000 videovisninger alene.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av OracIe
Heey! På skolen sitter alle sammen med en data hver,sant! (Går media ikkesant)
Men øøh.. 17? wtf? nei, her er det snakk om 4-6 stykker som skaffa seg profil for og stemme! 2 av dem skrev noe bullshit i tråden også! Jeg hadde jo flere stemmer i går før jeg la meg lissom! haha. Men egentlig så gjør det ingen ting Gøy med filmkonk uansett^^
Vis hele sitatet...
17 kontoer ble registrert i går med samme IP-adresse, og 10 av dem var med samme spammail-domene. Du er nå eneansvarlig for innskjerping av rutinene for hvem som får lov til å avgi stemmer, og hvor mange som får registrere seg med samme IP.
Sitat av Stormen
OracIe, fin avatar, men dårlig holdninger i forhold til juks og norsk rettskriving. ikkesant, lissom?

Ellers: Jeg tror at vi ikke trenger å ta dette lenger - marsboer er vinneren over alle vinnere, og stikker av med en iPod Nano eller Shuffle (du kan velge!) :-)

Til alle dere andre: Jeg vil oppfordre dere til å fortsette å laste opp kule klipp på BiipTV.no... Vi vil fortsette å dele ut iPoder til aktive folk der, slik at vi får en god og fin database over videoer. BiipTV.no har forresten begynt å gå bra, og i dag var det ca 25.000 videovisninger alene.
Vis hele sitatet...
Vil dere dele ut ipoder til folk som er aktive der?
Kommer tu til og ha flere konkuranser her`?

Hadde jeg sett denne konkuransen før så hadde jeg meldt meg inn med en video
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
torsken, jepp, vi har alltids noen ipoder å gi bort til folk som er aktive i tiden fremover :-)

Hvem av dere er brukeren "videono" forresten? Du har gjort en sinnsyk bra jobb med å legge ut godt filmer hittil!
Takker alle som stemte på meg. Trodde aldri at den 3 år gamle effekt-videoen skulle vinne, hehe.

Sitat av Stormen
marsboer er vinneren over alle vinnere, og stikker av med en iPod Nano eller Shuffle (du kan velge!) :-)
Vis hele sitatet...
Takk tror jeg går for Nano siden den har skjerm, hehe.
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Gratulerer med ipod'en marsboer. Hadde ikke trodd zero control ville komme på 2.plass, trodde jackass var helt utbrent, men uansett, takk for alle stemmer.
Sist endret av mkey; 2. juni 2007 kl. 11:17.