Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1134
Hei.

Sitter her og funderer litt på hva jeg skal ta meg til denne sommeren.
Har fått et par forespørsler om syden og eventuelt roskilde.
Men har lyst til å vurdere andre alternativer.
Kanskje noen av dere kreative sjeler der ute kan komme opp med noe spennende?
Hvor mye jeg vil bruke av cash vet jeg ikke, men det kommer an på hvor gira jeg er.

F.eks:

Tema tur av noe slag
Festival
Diverse happenings som er verdt og få med seg.
Adrenalinkick som er verdt og reise for å få med seg.

Har dere noen kule ferieturer som dere har opplevd og vil anbefale?
Skriver noen jeg skal google det så kan dere vente dere en uspesifisert mengde med juling

Takker for kreative svar
Stikke til Tyrkia på en "hopp på tur", stikk ut og prøv ut fallskjerm sak etter båt, kjøre 4-hjuling rundt i "jungelen" eller dra med buss opp til noen fjell med små badekar i, som naturen selv har laget. Sykt stilig!

Ikke så dyrt heller.
Roadtrip til Amsterdam
Sitat av kv81

Tema tur av noe slag
Festival
Diverse happenings som er verdt og få med seg.
Adrenalinkick som er verdt og reise for å få med seg.

Har dere noen kule ferieturer som dere har opplevd og vil anbefale?
Skriver noen jeg skal google det så kan dere vente dere en uspesifisert mengde med juling

Takker for kreative svar
Vis hele sitatet...

Rart med det, men vi glemmer ofte det ufattelige fine landet vi bor i når det er snakk om ferier. Vi reiser til Sør-Europa og koker i hjel i førti varme mens vi sleper oss fra strand til museum til resturant. Sommeren er nydelig i Norge.Jeg var på en vanvittig bra tur til Lofoten (Jeg bodde mellom Kabelvåg og Svolvær) i fjor.

Visste du f.eks at Lofoten er det eneste stedet (foruten Jæren) i Norge det går an å bølgesurfe skikkelig? Det var adrenalinkick det (selv om jeg var livredd først og lå som en surra fåresteik i for trang våtdrakt etter grøftefyll i midnattsol og to timer søvn, og kjempa med brettet og gurglet desperat kaldt saltvann mens de andre på kurset satt som påler på brettene sine). Også er det jo noen fjell man mister pusten av å bestige. Du er på toppen av verden og får lyst til å brøle og sloss med bjørner. Og på en båttur på to timer, dro jeg opp syv store fisk og utallige små. Jeg synes det var litt kick.

Jeg drar faktisk dit i år igjen.

Du tar fly til Bodø og flyr med Widerøe eller tar hurtigbåt videre. Anbefaler båten!

For et par år siden leide vi et feriehus (f.eks www.novasol.no) innerst i Sognefjorden. Der var det også heftige naturopplevelser, men du må ikke være redd geiter, sauer eller mutte vestlendinger
Sist endret av robinson; 15. mai 2007 kl. 02:31.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Har vært på endel ferier, men den klart beste var da jeg dro til usa i en mnd. for tre år siden. Billett tur/retur New York finner man for 3-4000 kr. Jeg var en uke i NY, så tok jeg toget innover landet og var innom endel byer før jeg slo meg ned i Nashville i to uker. Folk er veldig positivt innstilt til nordmenn så man kommer lett i kontakt med folk. Eller tror jeg det kan være kult å dra til australia, litt dyrere da. Så har man jo den klassiske backpackerturen til Asia
hopp på et cruise hvis du har råd.
kan ikke feriere bedre