Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2991
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Jeg har lenge tenkt på at jeg har ADD da jeg treffer på nesten alt av symptomer utenom hyperaktivitet. Så lenge jeg kan huske egentlig. Har tatt utredning for det nå, og svaret har kommet. Men har drøya med å gå videre da jeg har hatt THC i kroppen og er redd for å pisse hvis jeg må det. Nå er det ca 1,5 mnd siden min siste J, og tenker jeg snart er klar for å gå videre og finne ut om jeg skal medisineres. Kjæresten min har vært medisinert for ADD lenge, og har gitt meg ritalinen sin da hun har gått over til andre typer medisin. Nå har jeg bestilt legetime, for å gå videre med testen. Men dum som jeg er ville jeg prøve ritalin for å se om jeg kjente virkning. Virket bra bortsett fra at jeg følte meg litt ruset av det. Tok 40mg kapsel. Så slo tanken meg om dette kan spores i urinet mitt? Og hvor lenge isåfall? Kan legen se at jeg har prøvd ritalin?

Takk for svar!
Etter 30 sekunder på google fant jeg at det er ca 2-4 dager det er sporbart.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Søkte litt, men fant bare svar på når ev bivirkninger forsvant. Ikke om hvor lenge spor lå igjen i kroppen. Brukte nok feil søkeord, takk for svar!
Ritalin ga meg KUN panikkangst (jeg har adhd) Anbefaler deg å ikke flørte med det før du evt har fått diagnose. Jeg har prøvd det meste av adhd medisniner og det eneste som har roet ned meg er attentin