Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2419
Er på vei til Zermatt nå og ser jeg har bommet på hvor mye snus jeg burde ha med meg. Noen som vet om den slags i det hele tatt er å oppdrive i Sveits?
Som i nesten alle europeiske land så er snus forbudt i sveits(selv om de ikke er medlem av EU).
Snus får man kun i Norge, Sverige og København i butikk etter hva jeg har fått med meg og opplevd. So you are fucked mate, prøv å få tak i rullings eller lignende for å lage deg en substitutt. Funker ok, men ikke helt likt.
Det er fullt mulig å få tak i snus i USA, Canada og også i flere EU-land selv om det streng tatt er ulovlig. Jeg vet at sveitsiske myndigheter i fjor diskuterte å åpne for salg av snus, men kunne ikke finne noe info om hva utfallet ble.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Snus får man kun i Norge, Sverige og København i butikk etter hva jeg har fått med meg og opplevd. So you are fucked mate, prøv å få tak i rullings eller lignende for å lage deg en substitutt. Funker ok, men ikke helt likt.
Vis hele sitatet...
Er ikke helt rett, var en tur til USA hvor de også hadde snus. Merkene som jeg husker de hadde var Grizzly, Copenhagen og Camel.
Hvis noen skulle lure kan jeg opplyse om at snus selges i de fleste kiosker og tobakksforretninger i Sveits
Sist endret av Judaz; 5. august 2016 kl. 13:56.
Tyggetobakk - Chewing tobacco er jo også en god erstatning hvis noen skulle befinne seg i et land uten snus.