Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1207
Lurte på om noen hadde noen forslag til noen bra sanger som man ikke tenker på, gjerne med litt "fart" i!
Sanger man ikke tenker på? Blir jo litt vanskelig å foreslå en sang man ikke tenker på?
Regner med at han mener en sang der man ikke blir sittende å tenke? At man børe "er" og digger musikken? Ikke vet jeg :P

Selv liker jeg Savant godt. Får meg i supert humør, og definitivt "fart" i
Trådstarter
16 0
Sant xD Sanger man ikke tenker på med det første da
Sitat av Freddern21 Vis innlegg
Sant xD Sanger man ikke tenker på med det første da
Vis hele sitatet...
Ugh, betyr det at jeg må sitte i dette emnet å tenke i 20 minutter før jeg kommer med et forslag?

Sanger man anbefaler er gjerne sanger man tenker på fort, fordi de er kule.

Prodigy - Smack My Bitch Up. Tenkte på den med en gang, men mulig det er lenge siden du tenkte på den. Uansett, fart og trøkk som bare det.
Trådstarter
16 0
Ja har faktisk tenkt på den.
Noen som har noe forslag på sanger som ikke mange har hørt? Fra lit mindre kjente artister
Sitat av Freddern21 Vis innlegg
Ja har faktisk tenkt på den.
Noen som har noe forslag på sanger som ikke mange har hørt? Fra lit mindre kjente artister
Vis hele sitatet...
Jeg hører på veldig mye rart som nesten ingen jeg kjenner har hørt om.
Hvis det er musikk du vil høre på mens du gjør andre ting, slik at du ikke henger deg opp i musikken kan jeg anbefale noe god norsk black metal, som Gorgoroth, Taake eller Mayhem. Hvis det ikke faller i smak kan du prøve noe av Devin Townsend. Jeg kjenner ingen som vet hvem han er! Prøv sangen "Kingdom", av Devin Towndsend Project, evt. de andre på samme plata. Lykke til!
Trådstarter
16 0
Takk Takk
Sitat av randomize Vis innlegg
Selv liker jeg Savant godt.
Vis hele sitatet...
+1

Hør alle albumene til Savant gratis her: http://savantfans.com
Tre vidt forskjellige forslag:
Pepe Deluxé - A Night and a Day (youtube)
Pendulum - Slam (youtube)
Caliban - We Are the Many (youtube)

Alle bør høre Pepe Deluxé!
THE SCATMAN - Scatman