Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3088
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har kroniske smerter. Får fast PF og valium.

Har skortetd små doser sub i en mnd. Snakker da om å ha en 8 MG tab i en måned.

Siste inntak torsdag 13.00 skal ta prøve på mandag. Ca 14.00 tiden.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Prøve som sendes inn til sykehuset. Har ellers ganske høy forbrenning.
Et kort Googlesøk sier meg at Subutex kan spores i opptil 7 døgn. Mer nøyaktig får vi det dessverre ikke.
Lykke til!
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Buprenorfin er sporbar i urin veldig lenge og vil nok bli oppdaget. Det kan hjelpe på å drikke sinnsyke mengder vann, eller rett å slett ikke ta prøven
Hvem skal ta prøven? Er det politiet som har sagt du må ta den? Hvis det ikke er hos fastlegen kan du jo prøve å få en hastetime hos fastlegen og si du har så vondt og stabile smerter at du vil ha smerteplaster som heter Norspan. Det inneholder samme virkestoff. Så kan du kanskje droppe PF-en.

Er dette derimot en prøve du skal ta hos fastlegen er det verre. Subutex finnes i 2 mg og 8 mg-tabletter. Har du tatt 8 mg på torsdag formiddag anser jeg det nesten som helt sikkert at den slår ut positivt. Vet ikke hva slags situasjon du er i, men hvis den slår ut positivt er det sikkert lurt å legge alle kortene på bordet. Fortell lege hvor vondt du har. Hvor mye du har brukt, og at du trenger en annen type smertebehandling. Det kan øfte lønne seg å være ærlig (bare ikke til politiet).
TS sier h*n har fordelt én 8mg tablett over en hel måned.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg måtte ta urin prøve drakk jeg masse vann hele dagen før jeg skulle dit, tisset først litt i do og resten i koppen. Denne er da så vannet ut at du vil få beskjed om og ta ny prøve. Kan kjøpe deg tid vist det funker for deg også
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
La oss si jeg har brukt max 0,5 mg daglig. Har vanvittig forbrenning.
Blir jo surr når jeg får Paralgin forthe? Ikke bedt meg slutte på det før pussing.
Ikke tatt en dritt siden torsdag kl 13:30 skal ta prøve i morgen. Har drukket masse
Men svetter ikke. Har ingen abstinenser heller. Kan jeg få noen råd!
Jeg har sniffet det ca en mnd. Men ikke tatt mer enn 0,5 mg daglig.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er forresten sendeprøve.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fortsett å drikke vann fra nå av, og til du skal ta testen. Spis også B-vitaminer, det gjør urinen gul så det ikke ser mistenkelig ut