Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 872
heisann...

driver og kobler router i sommervarmen...
meen får den ikke til å virke. Har koblet inn den blå kabelen fra modem til router. Den står i "wan" på routern og i port 4 på modemet...

meen får ikke kontakt med den bærbare pc`en... er det noe her jeg har iversett..
Her var det liten informasjon.

Hvilken leverandør av internett har du?
Hvordan er den trådløse routeren satt opp?
Prøver du å koble til med en bærbar maskin trådløst?

Prøv å koble en maskin til den trådløse routeren med kabel og se om du får noe linje da, om du ikke får det må du konfigurere den.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av devotio
Her var det liten informasjon.

Hvilken leverandør av internett har du?
Hvordan er den trådløse routeren satt opp?
Prøver du å koble til med en bærbar maskin trådløst?

Prøv å koble en maskin til den trådløse routeren med kabel og se om du får noe linje da, om du ikke får det må du konfigurere den.
Vis hele sitatet...
Hei
-jeg har telenor..
-Routern er er koblet i modemet.
-Jeg skal få den bærbare datamaskinen min oppe å gå på internett med trådløs tilkobling..

Jeg har koblet den før, men måtte ta den ut, da jeg skulle ha fest og trengte annlegg, fordi jeg gadd ikke sitte og brenne 100 cd`er
Hvordan ruter er det?

Har du en lampe på ruteren som heter WLAN? .. Hvordan ser lyset ut?

Har du konfigurert WLAN på ruteren? .. Er ikke alltid dette er på som standard (mest sannsynlig ikke problemet siden du har hatt den oppe før)
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av Diox
Hvordan ruter er det?

Har du en lampe på ruteren som heter WLAN? .. Hvordan ser lyset ut?

Har du konfigurert WLAN på ruteren? .. Er ikke alltid dette er på som standard (mest sannsynlig ikke problemet siden du har hatt den oppe før)
Vis hele sitatet...
fikk det til nå... var noe med antennen