Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2807
Fungerer det greit å importere Magic Flight Launch Box til Norge? Jeg tenker å bestille fra det offisielle nettstedet dere.
Skal ikke være noe problem, brukerutstyr er helt lovlig !
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Fikk ingen problemer når jeg bestillte, også fra hovedsiden
Skal gå helt fint å importere den. Forvent +25% mva på prisen. Altså rundt 1200-1300 kr.

imho er MFLB overpriced og ikke helt verdt pengene når du skal bruke 1200 kr. Da vil jeg like så greit foreslå Arizer ExtremeQ eller lignende, som faktisk kan stille forskjellige temperaturer (kan vape både hasj og grønt) og f.eks fylle opp en bag med vape som du sender på rundgang med kompiser. Mflb er grei å ha hvis du skal vape ute på tur eller lignende, men for min del stopper fordelene der. MFLB er ikke noe for folk som røyker mye og ofte, da vil du slite med å oppnå den effekten du ønsker i lengden. (min erfaring hvertfall). Det er også litt kjipt at du bare kan vape grønt i den.

Jeg har eid MFLB lenge (min første vape) og må si den er helt medium grei. Tar lang tid å bruke, går fort tom for batteri og kicker ikke så bra som andre vapes.
Må helt ærlig innrømme at MFLB er overrated og overpriced i forhold til andre produsenter. Det er en trekloss med varme-element liksom, bør ikke koste 1000 kr (jeg kjøpte for 500 kr i new york city for noen år siden - og nå har prisen steget? hva er det for noe )

Arizer ExtremeQ (samme pris, ca 1100-1300 kr) er ikke mobil, så den må du ha stående på bordet når du bruker den. Til gjengjeld er det er en veldig god vape som aldri har sviktet i noen situasjon(med mindre jeg er på en buss, går ute elns).
MFLB har derimot mange ganger sviktet, og jeg må si jeg ikke liker å bruke den lenger. Den er rett og slett ikke så bra som de skal ha det til, og er du over gjennomsnittet innrøykt, tror jeg du fort går lei MFLB, da den ikke klarer å holde oppe effekten du leter etter.

MFLB er grei å ha på tur eller ute, men for min del stopper fordelene der, da jeg anser det som en nybegynner vape eller en vape for de som ikke røyker så veldig ofte.
Tenkte skrive denne innvendingen i tilfelle du kjøper bare pga hypen (jeg veit MFLB er en av de mest kjente og overhype'a vapene).
Sist endret av Alzo88; 29. august 2016 kl. 17:49.
Trådstarter
2 0
Jeg har MFLB i tankene p.g.a pris, men også grunnet det faktum at jeg må gå ut hver gang jeg skal bruke den + at den er diskret.