Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4377
Fikk av en fyr en haug med piller som han informerte meg om var hjemmelagde dolcontin og oxycodone-tabletter, samt lyrica i kapsler.
Etter litt search gjennom bilder ser jeg at Dolcontinen er så og si identisk med 100 mg dolcontin i både farge, størrelse og form, bortsett fra at det ikke står noe på den.
Oxycodone-tablettene er avlange med buede kanter og buet overflate. Mulig dette er legit?

Legger ved bilde:[IMG]http://i68.tinypic.com/dy1wno.jpg[/IMG]

Hadde satt Pris på om noen kunne bekrefte noe som helst her.. Sett bort fra at de er hjemmelagde,(er ikke sikkert de faktisk er det, fyren som jeg har kjennskap til hadde vært våken i dagesvis og snakket vrøvl i 1000 km i timen). Hva syns noen om at den øverste faktisk er dolcontin, og ikke minst, hva med den nederste? Hva LIGNER den på?..

Jeg synest noen burde gi et innspill på dette innlegget både for meg og eventuelt flere sin sikkerhet i mitt område. Basically, er det mulig å bekrefte at disse "hjemmelagde" tablettene er legit? Jeg innser at hjemmelaget er feil å si, med hjemmelaget så mente han/jeg at de ikke var laget profesjonelt innenfor en organisasjon som eiger et produkt globalt sett. Selvfølgelig er ikke dette lett å svare på, men det å vite andre sine tanker rundt disse pillene er verdt noe uansett.
Sist endret av Deagleflyndre; 28. august 2016 kl. 04:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Selvsagt kan ikke noen her svare på det. Pillene kan være hva som helst
Suicide by proxy
Hvis det ikke er bokstaver, tall eller symboler på tablettene er de falske. Det er stor sannsynlighet for at de inneholder et syntetisk opioid, f.eks. fentanyl. I verste fall inneholder de carfentanil, som har begynt å dukke opp i USA og Canada. Carfentanil er ufattelig sterkt og har sterkere bindingsaffinitet til opioid-reseptorene enn naltroksen, hvis du overdoserer trenger du kanskje diprenorfin for å gjenopplives. Jeg finner ikke diprenorfin (diprenorphin) i Felleskatalogen, så det er ikke sikkert at det norske helsevesenet er forberedt på carfentanil.

Carfentanil dukket nettopp opp på det norske markedet, men ble trukket tilbake etter noen dager: DarkNetMarketsNO

Hvis tablettene er lagd av en hobbykjemiker og inneholder et sterkt opioid, har du ingen garanti for at virkestoffet er fordelt jevnt på alle tablettene. En tablett med 60mg Dolcontin veier ca. 160mg, hvis den inneholder morfin er det i verste fall bortimot 160mg. Det overlever de fleste. Ingen overlever 160mg fentanyl og 10mg carfentanil er nok til å drepe 500 mennesker.

Med det vanlige forbeholdet om at jeg ikke har peiling på noe som helst.
Vel Jeg har i hvertfall turt såpass å prøve de såkalte lyrica-kapslene. Jeg tømte innholdet som var et veldig fint pulver. Blandet med vann så blir det brunt og klumpet seg godt opp langs kantene i glasset. Skraper man dette av med finger eller kniv og har nok av det, så kan det gjerne erstatte havregraut... det smaker akkurat det jau.

Nå vet jeg ikke helt hvordan lyrica skal føles, men effekten etter 6 stk kapsler,som skal være 150mg så vidt jeg fikk tak i blant de 20 ordene han sa/ sang i sekundet samtidig som han han spratt veggimellom for å lete etter simkort og telefonbatteri, samt "lyttet" på hva jeg tenkte, som han sa...


så ja.. det er flere grunner, tatt både situasjonen og tablettene i betraktning til å tro at det ikke er, hva det faktisk ble sagt at det er
Sist endret av Deagleflyndre; 28. august 2016 kl. 16:09.
En søvndeprivert mann i amfetaminpsykose er kanskje ikke den mest solide kilden en kan ha, dersom de er hjemmelagede er det ingen mulighet for å se om de inneholder hva de sier å inneholde, men mulig du kan få svar ved testingkits ala EZ.
Det innser jeg i ettertid ja. Jeg har selv trodd at jeg drakk vodka, når jeg egentlig drakk vann i tilsvarende tilstand. Denne karen kan på samme måte ha trodd at det var opiater når det egentlig var krydder funnet på kjøkkenet.. det har nemlig en sterk smak av krydder føler jeg. Hadde det vært noe farlig så hadde jeg vel merket det innen nå. Lukten virket litt kjent når jeg knuste dem.. mulig det var antipsykotikum? Husker ikke helt smaken av det.
Sitat av broren420 Vis innlegg
bare en måte å finne ut om det er bra greier eller ikke prøv dem ut
Vis hele sitatet...
Synes ikke at du skal råde han til å prøve ut noe som han ikke vet hva er. Det kan jo potensielt være farlig. Støtter heller Relevant sitt tips om å prøve EZ testkit på dem.
Som dere kanskje har lest så har jeg skrevet at det allerede er prøvd. Det kunne vært farlig. Men er det noe jeg typisk gjør, så er det å ta sjanser. Det er ofte slik man finner ut av ting. Les min siste kommentar lenger oppe, hva tror dere om hva det er ut i fra min beskrivelse? Min konklusjon er at det enten er krydder, eller antipsykotikum.. lukten har et minne som jeg har fra quetiapin eller lignende antipsykotika, men jeg husker ikke helt hvordan disse smaker.
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Som dere kanskje har lest så har jeg skrevet at det allerede er prøvd. Det kunne vært farlig. Men er det noe jeg typisk gjør, så er det å ta sjanser. Det er ofte slik man finner ut av ting..
Vis hele sitatet...
Er bare nysjerrig, ikke for å være noe kjip eller noe, men er du ikke redd for din egen helse?
Man kan ta noen sjangser, men når det kommer til syvende og sist er helse og velvære det viktigeste.. Man kan lære av feil og sjangsespill, men du vil helst ikke lære av noe som potensielt kan skade kroppen din for alltid.
Igjen, dette var ikke skrevet for å være ekkel, men bare mitt synspunkt på bruk av stoffer. Det viktigeste ved bruk av stoffer som jeg har lært er å vite hva jeg inntar, hvor mye osv. Vil vite alt jeg kan før jeg inntar noe. Bra det gikk fint med deg, men vil anbefale det som Relevant sa, et EZ teskit koster deg ikke mange kronene, men kan potensielt spare livet ditt.

Vet dette ble litt off topic, men om enten TS eller noen andre på forumet leser dette og begynner å gjøre litt mer research før de tar noe er jeg fornøyd. En siste gang, denne kommentaren var ikke ment for å være frekk eller noe, men det er rett og slett en uskreven regel før en inntar stoffer å lese seg opp og vite hva en faktisk hundre prosent inntar. Det er seg selv en gjør en tjeneste.
Sist endret av slappegodt; 30. august 2016 kl. 00:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av slappegodt Vis innlegg
Er bare nysjerrig, ikke for å være noe kjip eller noe, men er du ikke redd for din egen helse?
Man kan ta noen sjangser, men når det kommer til syvende og sist er helse og velvære det viktigeste.. Man kan lære av feil og sjangsespill, men du vil helst ikke lære av noe som potensielt kan skade kroppen din for alltid.
Igjen, dette var ikke skrevet for å være ekkel, men bare mitt synspunkt på bruk av stoffer. Det viktigeste ved bruk av stoffer som jeg har lært er å vite hva jeg inntar, hvor mye osv. Vil vite alt jeg kan før jeg inntar noe. Bra det gikk fint med deg, men vil anbefale det som Relevant sa, et EZ teskit koster deg ikke mange kronene, men kan potensielt spare livet ditt.

Vet dette ble litt off topic, men om enten TS eller noen andre på forumet leser dette og begynner å gjøre litt mer research før de tar noe er jeg fornøyd. En siste gang, denne kommentaren var ikke ment for å være frekk eller noe, men det er rett og slett en uskreven regel før en inntar stoffer å lese seg opp og vite hva en faktisk hundre prosent inntar. Det er seg selv en gjør en tjeneste.
Vis hele sitatet...

Jeg føler ikke at du er frekk eller kjip i det hele tatt. Naturligvis tar jeg forbehold for min egen helse, men det er ganske individuelt hvor mye man prioriterer sin egen helse i ulike situasjoner. Som du sier er helse OG velvære det viktigste. Gjerne vil man ikke lære noe på den verste måten, men hvis det er enklest, så tar man som sagt en sjanse, med det at det kunne gå ut over min egen velvære i tankene.

Det at jeg ville finne ut av om dette var opiater betyr at jeg har en interesse for stoff som overgår min fysiske helse. Men det er ikke noe jeg gjorde uten noe som helst evaluering av tablettene. Etter smaken og lukten å dømme så skjønte jeg at dette var mer sannsynligvis et inaktivt, ufarlig stoff. Hadde jeg hatt tilgang til en EZ testkit, som for øvrig ikke er vanskelig å få tak i, så hadde det blitt brukt naturligvis!
Sist endret av Deagleflyndre; 30. august 2016 kl. 01:14.
Tabeletter og kapsler som hverken har tall, bokstaver, firmalogo eller delestrek er svært ofte falske. Det er nevnt i en tidligere kommentar, men det er så viktig informasjon at jeg våger å gjenta det. Helsekost preparater kommer ofte uten noen av disse kjennetegnene, det samme gjelder vitaminer og mineraler, men disse selges jo i forpakning med informasjon om innhold. En ting er i alle fal sikkert, Lyrica smaker ikke som havregrøt Fint for deg at det gikk bra med dine eksperiment denne gangen, men jeg slutter meg til de som ber deg om å være forsiktig i din omgang med ukjente piller. I beste fall er det bare uskyldige uvirksomme stoffer, i verste fall er det livsfarlig. Tenk om de hadde inneholdt hjertemedisin eller hormoner? Det er lett tilgjengelige og billige medikamenter som fint kan knuses, blandes med litt farge og presses til nye " spennende" piller.
Klem fra Betty