Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1846
[CENTER]Hva slags apps bruker dere? Leter etter noen Fancy og nyttige apps.

Her er listen min;

Cydia:
AppCake (Nedlasting av Paid Apps gratis)

Barrel/Cylinder (Velg forskjellig animasjon når du bytter på sider)

BioProtect (Krev fingeravtrykk når du går inn i en bestemt app eller når en prøver å slå av telefonen din)

Cydelete (Slett Cydia Apps/tweaks uten å gå inn på Cydia, du sletter akkurat som om du sletter vanlig apps)

DetailedBatteryUsage (Viser nøyaktig hvilke apps som bruker mest batteri, viser i prosent. Dette er en funksjon som allerede eksiterer i iOS, men som har blitt slått av by default)

GameGem (Hvis du har brukt Cheat Engine og likt det, så kommer du til å like denne)

GuestMode (Du legger til en knapp på home screen, dersom en "Gjest" benytter seg av telefonen din, så kan han bruke denne funksjonen. Du kan velge hvilke apps du godtar gjesten kan benytte seg av.)

iCleaner Pro (Sletter Junk files osv. for å rydde opp files så du har mer lagringsplass)

iFile (Mye du kan gjøre med denne, folk flest bruker den til å endre variabler i forskjellige applikasjoner, som for eksempel valuta/penger i et spill.)

iWep Pro 8 (Søker etter sårbar WIFI hotspots i nærheten, finner også hotspots som iPhone sin innebygde WIFI searcher ikke finner)
KillBackground (Når du double tapper home button har du en knapp enten til høyre eller venstre som du kan trykke på. Den fjerner alle åpne apps så du ikke trenger å gjøre det manuelt, 1 og 1.)

lockSafe (Du hider bilder som du ikke ønsker andre skal se i denne appen)

Movie Box 3 (Free movies and TV-Shows i HD quality)

NoRedirect2AppStore (Det eksiterer apps og annet som prøver å sende deg over til Appstore, med denne tweaken har de ikke lenger en mulighet.)

NoSlowAnimations (Apple sin animasjon når du åpner og lukker apps ligger på 1 sekund, med denne appen så kan du enten gjøre det om til 0 sekunder eller minke den fra 1-0. Tro meg, du merker forskjell.)

OpenSSH (Tiltatter meg å koble meg til telefonens innhold, som for eksempel endring/fjerning eller innstalasjon av filer fra PC/MAC).

Phantom for Snapchat (Legger til ekstra funskjonalitet til Snapchat, alt fra å kunne sende bilde og video fra galleri til det å kunne lagre snaps fra andre mennesker. Appen har mye mer funksjonalitet enn dette, sjekk den ut)

PwnTunes (Tilatter meg å kunne dra ut bilder og video uten iTunes, lar meg også koble meg til andre PC-er med iTunes.)

Rubik (Den gjør det slik at 3G/4G slår seg av når du er tilkoblet til WIFI eller når du har låst skjerm.)

SendDelay (Legger til en delay når du sender SMS/Meldinger, så hvis du har skrivefeil har du muligheten til å stoppe SMS-et/Meldingen.)

StatusHUD 2 (Når du endrer volum kommer hele volum iconet opp og blokkerer mer enn 40% av skjermen, med denne så ligger volum indikatoren på toppen av skjermen.)

WinterBoard (Du endrer, legger til og bruker forskjellige Themes på telefonen din).

Zeppelin (Endre ikonet til Carrieren din, altså om det står Netcom kan du endre det til Windows Logo-en eller annet du ønsker)

AppStore/AppCake:

Sleep Cycle (Har ikke ord, sjekk den ut på AppStore)

FaceTune (Er kanskje litt dyr, men du kan benytte denne til lett redigering av bilder ved bare å trykke på bildet.)

Power Nap (Samme folk som har lagd Sleep Cycle, sjekk det ut.)

TextExtractor (Gjør om tekst i bilder til vanlig tekst.)

My Data Mgr (Sjekker hvor mye data jeg bruker og sier ifra hvis jeg nærmer meg kvoten.)

AnyScan (Du kan bruke kamera eller Galleriet ditt til å scanne filer og lagre som PDF eller bare for å sende via mail.)

TeeVee (Skulle lage denne Appen selv, men ser ut som om "they beat me to it", du legger til dine favoritt TV-serier, og den viser med fantastisk Interface hvor lenge det er til neste Episode.)

Så, hvilke/hviklen app/tweak anbefaler du andre?

Om noen av Appene ovenfor bryter regler/lover av Freak.no, så kan jeg fjerne disse.[/CENTER]
Legg til source: "repo.myoxox.com" Der finner du noen betalingsapper gratis!
Sist endret av pcn00b; 29. januar 2015 kl. 10:55.
Trådstarter
8 2
Sitat av pcn00b Vis innlegg
Legg til source: "repo.myoxox.com" Der finner du noen betalingsapper gratis!
Vis hele sitatet...
Leste threaden din, men stoler ikke helt på alle slags sources. Har allerede mange sources som tilbyr like tjenester
Fin liste, har selv lastet ned noen av de etter at jeg leste tråden!

Flux - Muligheten til å stille inn slik at fargene blir varmere. Perfekt på kvelden i mørke rom.

Location faker - Muligheten til å spoofe gps-lokasjonen din

Popcorn Time - Streaming av tv-serier og filmer

Display Recorder - Screen-recorder program
Trådstarter
8 2
Sitat av alexanderev Vis innlegg
Fin liste, har selv lastet ned noen av de etter at jeg leste tråden!

Flux - Muligheten til å stille inn slik at fargene blir varmere. Perfekt på kvelden i mørke rom.

Location faker - Muligheten til å spoofe gps-lokasjonen din

Popcorn Time - Streaming av tv-serier og filmer

Display Recorder - Screen-recorder program
Vis hele sitatet...
Helt fantastisk liste. Har selv benyttet meg av alle disse applikasjonene. Ville kanskje være litt OBS på Location faker, om du mister telefonen for eksempel. Vet ikke om de har funksjonen til å ikke "fake" location på Find my iPhone applikasjonen.