Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 770
Frankrikes Solkonge
Har endelig fått ordna meg en skikkelig sang som jeg brukte en stund på. Jeg synes den ble ganske bra ettersom jeg egentlig ikke pleier å være den som lager sanger. Det jeg vil ha nå er konstruktiv kritikk på hva som er bra og hva som er dårlig!

Experience No
Kort, ikke fengende, ustemt gitar og bass i andre del og ikke god lydkvalitet på bassen. Svak toer fra meg.
Frankrikes Solkonge
Trådstarter
Åh, det var dumt. Men da vet jeg det til neste gang.
Hmm... Ja altså, kind of catchy. Men ikke min kopp te. (Skal ikke hardnakket påstå det, men tror ikke det er dette folk ser etter). Uansett så virker det som om du har det som skal til for å lage noe bra, så kjør på med noe dubstep med drøy drop så får du famen du er ute etter.
Sist endret av Narcissistic Zebra; 25. oktober 2011 kl. 19:06.
Det høres meget ut som ut bare har brukt samples som følger med i et program og satt dem sammen i tilfeldig rekkefølge. Så fall skjønner ikke hvorfor du laster det opp her, for da kan det ikke regnes som ditt verk engang. Gjør det fra bunnen av, slik at du faktisk har laget musikken. Dog mulig at jeg tar helt feil.

Angående sangen. Den var altfor tilfeldig. Ingen rød tråd. Det gir absolutt ingenting når man hører på den.
Sist endret av Pinneknurk; 25. oktober 2011 kl. 19:06.
Dog skal det sies at det er et godt grunnlag for en sang! Stå på, få litt vokal, gjør versene lengre+ et fengende refreng, og så har du en hit, vil jeg tro. Du har ihvertfall alle elementene der, det er bare framførelsen som er litt tynn.
Sist endret av krJo; 25. oktober 2011 kl. 19:06.
Frankrikes Solkonge
Trådstarter
Takker for svar, flott med kritikk!
Hurr ma durrs! DETTE VAR RÅBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! <3<3<3<3<3 HÅPER DU BLIRR DEN NYE LINKEN PARC!! <3<3<3<3<3 :!!!
Sitat av 23. Vis innlegg
Hurr ma durrs! DETTE VAR RÅBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! <3<3<3<3<3 HÅPER DU BLIRR DEN NYE LINKEN PARC!! <3<3<3<3<3 :!!!
Vis hele sitatet...
Linkin Park * ...
Sist endret av Narcissistic Zebra; 25. oktober 2011 kl. 19:22.